Hotel Diani Reef Beach Resort & Spa *****

Hotel Diani Reef Beach Resort & Spa *****

Hotel Diani Reef Beach Resort & Spa
Hotel Diani Reef Beach Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Diani Reef Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Diani Reef Beach Resort & Spa in het Nederlands

Gemengde gevoelens..

Gwendolyn, 20-7-2014

Het resort is een erg mooi complex! Alles is tot in de kleinste details mooi afgewerkt. Overal was het schoon en goed onderhouden. Het strand is echt prachtig! Het eten in het hotel is goed alleen wel prijzig zo ook het drinken. Buiten het hotel is het veel goedkoper en overal kan je heel goed eten! Personeel is erg vriendelijk alleen kon het soms wel een tandje sneller. Het personeel was bezig met renovatie werkzaamheden waardoor het zwembad leeg stond. Toen we hier een melding van maakten kregen we gelijk een upgrade naar een suite. Deze was erg ruim,schoon en had prachtig uitzicht! Elke dag schone handdoeken ook. Na een paar dagen stond het zwembad weer vol! Het enige minpuntje vond ik toch dat het zo stil was,hierdoor was er ook geen entertainment en dus 's avonds niks te doen.Jammer dat dit nergens vermeld word want je betaald uiteindelijk wel voor het hele plaatje! Verder hebben wij hier echt een top vakantie gehad!!

eten is eentonig,barbeque,en nog eens barbeque

LONDOZ ACHILLES, 14-1-2013

eten,smorgens altijd hetzelfde,eitjes,1 soort kaas en 1 soort ham.

fruit in overvloed, avondeten altijd hetzelfde,barbeque,barbeque,

en nog eens barbeque.voor 14 daags verlof = ok,

maar als je voor 4 weekjes afreist naar dit hotel, is het enorm eentonig,

en de sla bar =idem.ik ga zeker niet terug naar dit hotel,

gezien prijs kwaliteit,jammer voor het vriendelijk personeel.

Vergane glorie

Simone, 10-11-2012

Dit moet een prachtig hotel zijn geweest. Personeel is zeer vriendelijk. Kamers ruiken muf, kakkerlakken op de kamer en op de gang. Buffetten zijn niet geweldig. Zwembad is vies drijft een hele vieze film over het water. Strand is wel heel mooi, strandbedjes zijn allemaal stuk. Kortom niet een hotel om naar terug te gaan en zeer zeker geen aanrader.

Heerlijke week gehad

Hhs, 15-8-2012

Na de super resorts die we in het binnenland gehad hadden, vielen de kamers in dit hotel een beetje tegen. 1 nacht hebben we kamers gehad in het onderste deel van het hotel waar het heel vochtig was. Het beddengoed was vochtig en het rook als in een grot. De volgende dag verhuisd naar een hoger gedeelte in het hotel waar het een stuk beter was. Sanitair en kamer waren schoon maar absoluut geen 5 sterren waard. In de rest van dit gigantisch grote hotel was het goed toeven, het personeel is super vriendelijk en gezellig, het eten heerlijk, veel fruit. Prachtige tuin, heerlijk zwembad. Ondanks de vergane glorie indruk een heerlijke week gehad.

fantastische plek, niet langer over nadenken

peter paulissen, 9-7-2012

Het hotel is een rustpunt gelegen in een stukje paradijs met vriendelijke warme mensen om je heen.

Fantastisch!!!

w. manders, 15-3-2011

Prachtig hotel. Niets is teveel voor het personeel. Ze zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je het naar je zin hebt en hebben ook tijd voor een praatje en zijn altijd vriendelijk. Het dinerbuffet wordt dagelijks op een andere locatie geserveerd (zwembad, tuin, restaurant...) Ontbijtbuffet erg uitgebreid. Wij hadden half pension geboekt en dit was uitstekend bevallen, ook omdat we 3 dagen op safari waren. Alle drankjes ed worden genoteerd en kun je aan het einde van de week betalen. Nog nooit zo'n geweldige vakantie gehad.

Echte verwennerij

Elly, 20-2-2011

Geweldig hotel waar de klant nog echt koning is. Er is veel controle op kwaliteit en op de mening van de klant. Men moet oppassen dat het niet te veel wordt.

Strand is fantastisch. Lekker ruim en vrij rustig op de verkopers na welke door de bewakers op afstand worden gehouden. Ligstoelen liggen heerlijk.

De restaurants zijn erg goed. Prijzen zijn best hoog maar de kwaliteit is er in elk geval wel naar.

In dit hotel loopt vrijwel alles heel soepel. Geen ergernissen!!

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

geweldig

Astrid Couwenbergh, 17-9-2010

Net terug van Diani 16-09-2010 een mooi hotel zeer vriendelijk personeel heerlijk eten mooie kamers. Alleem 's avond is er niks tedoen , weinig shows of vermaak.

s'avonds buiten het ressor wordt afgeraden, overdag is het al moeilijk om een strand wandeling te maken i.v.m. de vele beach boys, ze blijven de hele wandeling naast je lopen en gaan niet meer weg. het beste wat je kan doen om er 1 vaste jongen in te huren en achteraf geld te geven of kleding ( had van mijn zoon een paar zakken mee genomen zijn ze erg bij mee).

Echte luxe - onverwacht voor Afrika

Dirk Van Erps, 13-8-2010

Hadden junior suite voor een week - mooie ruime kamer met groot balkon (de eerste suite had enkel 'tuinzicht' en hebben we omgeruild voor centraal zicht op oceean). zeer vriendelijk personeel, proper en echt lekkere keuken. hotel wordt gerund door Indiërs en de keuken biedt ook Indische gerechten aan. hebben rechtstreeks via internet geboekt - zou veel goedkoper zijn geweest via reisagentschap. casino was leuk - minimumchip is 25 eurocent (25 keniaschilling).

Fantastisch hotel!!!

Suzanne & Sjaak, 7-12-2009

Wij hebben 6 dagen doorgebracht in Diani Reef, prachtig hotel, lekker eten en zeer hygienische keuken...! Bij aankomst op de kamer stond er ter verwelkoming een fles wijn een fruitmand en een chocoladetaartje, erg leuk. Kamers netjes en standaard. Kijk wel uit voor de aapjes die brutaal op je balkon klimmen en iets wegpikken!

Het was lekker rustig, het animatie team was enthousiast en de mensen waren zeer vriendelijk!!

Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diani Reef Beach Resort & Spa in Ukunda (Mombasa-Zuid), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diani Reef Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diani Reef Beach Resort & Spa scoort een 8.56 uit 10 op basis van 29 reviews.