Hotel Baobab Beach Resort

8.2Fantastisch

Kenia, Kenia, Ukunda (Mombasa-Zuid)

8.2Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Baobab Beach Resort is gelegen in Kenia. Op dit park vind je voor ieder wat wils. Zo zijn er meerdere verwarmde zwembaden en is er elke avond een show in het theater. In het restaurant kun je genieten van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Vanaf Baobab Beach Resort & Spa maak je gemakkelijk safari-excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Baobab Beach Resort

• 9jaap van splunter08-01-2011

fantastisch resort super

was geweldig komen zeker nog 1 x terug in 2011 was een supervakantie

• 9Peter27-12-2010

Werkelijk fantastisch hotel.

Wij (gezin met oude kinderen) hebben hier fantastische tijd gehad. Uitstekende srvice, heerlijk eten, fantastische locatie, etc. We hebben een boel hotels overal gezien, maar deze is echt een topper

Met oudere kinderen

• 10W Lensink01-12-2010

Top resort

Mooi resort Geweldig goed en gevarieerd eten Vriendelijk en behulpzaam personeel Geweldig mooi openlucht theater,waar iedere avond wat is te doen Een echte aanrader

• 9Frederic De Smet12-08-2010

Fantastisch!

Waren hier in combinatie met Tembo safari. Schitterend hotel met superlekker eten! Krab, oesters,... en elke dag iets anders. Je kan niet van alles proeven. We zijn al veel naar een Riu geweest en het kan eraan tippen en is op sommige punten beter. Kamers zijn ruim en mooi. Inderdaad geen raam laten openstaan voor de aapjes. Het strand is prachtig. Maar die beachboys zijn echt irritant. Je zou het je ontzien om op het strand te wandelen. De safari en het land is super. Wel heel arm. De fauna is onvergetelijk! Zo'n pure natuur heb ik nog nooit gezien. Echt een aanrader voor als je van fauna en flora houdt!

• 9Sofie22-07-2010

klein paradijs

We hadden via touroperator een combinatiereis (tembo safari)geboekt met Boabab Beach resort als ons strandhotel. Bij onze aankomst stond 'Mama Afrika' klaar met verfrissende gastendoekjes en een lekker drankje. De kamers waren ruim en verzorgd. We hadden wel geen tv op onze kamer maar dat heb je daar zeker niet nodig! Je kan wel nooit ramen laten openstaan wegens de aapjes die je komen begroeten op het terras. Het eten was lekker en uitgebreid, ook elke dag iets anders. Het resort is zeer groot, dus je hebt ook zeker een plaatsje aan een of ander zwembad! Het hotel is zeker een aanrader. De combireis in zijn geheel is eigenlijk een aanrader.

• 9Staessens Giovanni04-04-2010

klasse,aanrader

één van de mooiste hotels dat we ooit aangedaan hebben,personeel is uitermate vriendelijk.spijtig van het mooie strand waar meer beach-boys lopen dan toeristen

• 9S.Klaver30-03-2010

prachtig resort!

Prima plek om bij te komen van een geweldige safariweek.Goed eten en schone kamers.We zaten in de Maridadiwing,wat de rustigste plek op het grote park schijnt te zijn.Lieve bediening.Een massage is aan te raden.

• 9Paul en Annelies 21-02-2010

in 1 woord geweldig !!

Wij zijn hier eerst 4 dagen geweest , hierna op safari en na de safari weer 7 nachten op het resort geweest In 1 woord een geweldig resort. Zeer vriendelijk personeel , eten heel afwisselend en het strand en zwembad heerlijk . Onze vakantie is mede door het resort en het personeel zeer geslaagd , zeker een aanrader De beachboys's zijn duidelijk aanwezig maar dit hoort bij dit land . Excrusie naar Mombasa en Wasili eiland bij lokale tourperator geboekt, is prima verlopen . Qua kosten goedkoper dan bij de hostes en je krijgt echt waar voor je geld .

• 9Mirjam en Gerard, Almelo17-01-2010

Een paradijs.. geweldig

Hallo, we zijn in december in Baobab geweest. Was de eerste keer in Kenia voor ons.Eigenlijk heeft het al onze verwachtingen overtroffen. Heel goed eten en een perfecte service op alle niveaus. Even wennen aan de Kenianen op het strand. Je moet duidelijk aangeven of je wel of niet wat van hun wilt kopen. We hadden gelezen dat je op het strand ook een safari kunt boeken. Dat hebben we gedaan. We hebben een safari bij hem geboekt naar de Masaai Mara. 3 dagen voor de prijs die het reisbureau rekende voor 2 dagen (ongeveer). Na de safari hebben we veel tijd doorgebracht bij één van de zwembaden. Veel plezier hebben we beleefd aan de (brutale) aapjes op het complex. Dit jaar gaan we weer..

• 9Astrid & Raf28-12-2009

Super hotel!!

Dit hotel is zeker zijn 5* waard : eten is lekker met veel keuze, het personeel is vriendelijk, de ligging en het uitzicht super, de netheid prima, goed animatieteam, goede strijkservice....Het complex is wel uitgebreid : dus even opletten welk soort kamer je boekt. Wij hadden een superieure kamer met zeezicht : de grootte is enorm, maar daar deze kamers toch wel enige afstand hebben tot de zee is de term 'zeezicht' beperkt. Ook opletten met de aapjes : breken zelfs via het vliegenhor binnen in je kamer!!

12 tips over Hotel Baobab Beach Resort

• Inge, 30-03-2014

Vaar als het eb is met een bootje naar het zeer dichtbij gelegen koraalrif. Hier kun je fantastisch mooi snorkelen en vissen voeren.

• Björn van Bavel, 18-07-2013

Boek je safari niet bij een touroperator! Asosociaal wat die erop verdienen! Er zijn heel veel safaribureaus die veel betere prijzen bieden voor dezelfde safari! Wij hadden zelfs een privesafari, goedkoper dan een safari bij TUI waarbij je met 7 in een busje ging.

• Jan, 01-10-2012

Als je de beach boys beu bent zeg dan gewoon "no business today" en dan laten ze je met rust. Dit beach boys fenomeen zou echt geen reden mogen zijn om geen leuke strandwandeling te maken. Laat je dus niet afschrikken.

6 vragen over Hotel Baobab Beach Resort

• Drea, 09-11-2018

Geld pinnen

Hallo, in december gaan wij naar dit hotel, maar we vragen ons af of je in dit hotel ook geld kunt pinnen. Of waar we dat anders het beste kunnen doen.

• damaris, 14-01-2017

voetbal animatie

hallo is er animatie voor voetbal voor de kinderen op dit resort

Willem, 25-01-2018

Wij zijn nu op het resort en het is er prachtig ook voor kinderen. Er zijn er te weinig om echt te gaan voetballen.

• Kitty, 11-01-2014

Hallo,

Kan je hier goed op het strand liggen en in de zee zwemmen?

Veel verkopers op het strand?

Is hier makkelijk een safari te boeken?

Gr. Kitty

jellestefanie, 12-04-2015

Nee je kan niet op t strand liggen wel kan je zwemmen als je voorbij de beachboys bent. Wij gingen ook voor zee maar hebben t niet gemist hoor

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht