Hotel Baobab Beach Resort

8.2Fantastisch

Kenia, Kenia, Ukunda (Mombasa-Zuid)

8.2Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Baobab Beach Resort is gelegen in Kenia. Op dit park vind je voor ieder wat wils. Zo zijn er meerdere verwarmde zwembaden en is er elke avond een show in het theater. In het restaurant kun je genieten van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Vanaf Baobab Beach Resort & Spa maak je gemakkelijk safari-excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Baobab Beach Resort

• 8Ria 19-12-2011

Fantastisch hotel, hoewel erg Italiaans.

Het complex Baobab is geweldig om vakantie te vieren. Erg groot, maar dat merk je niet door de afgescheiden gedeeltes. In Kole Kole, waar wij zaten, wordt je al in het Italiaans aangesproken. Ook de animatie is TOTAAL in het Italiaans ! Niets zo irritant dan op vakantie in Afrika waarbij het lijkt alsof je in Italië bent. Zelfs de muziek is vooral Italiaans, waardoor wij zo ver mogelijk bij het zwembad vandaan gingen om nog enigzins het idee te hebben dat we in Afrika waren.

• 9joyce12-11-2011

fantastisch hotel

schitterend hotel. vriendelijk personeel. en een geweldig animatie team met schitterende shows. wij komen hier zeker nog voor een tweede keer. en wat betreft de beach boys dat valt allemaal wel mee. kortom een geslaagde vakantie in kenia.

Met oudere kinderen

• 10Priscilla & Xander23-10-2011

Geweldig ressort

Super mooi ressort, wij zaten in het Maridadi gedeelte (kamer type deluxe) en dat was het zekers waard. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Over het restaurant (alle 3) waren we erg tevreden, elke dag was er keuze volop en alles wordt vers voor je neus klaar gemaakt. In de 14 dagen dat wij er zaten hebben we nooit hetzelfde gegeten. De high tea verschilt qua hapjes per restaurant en zeker de moeite waard. De kamers worden uitstekend schoongemaakt (2x per dag) en de turn in service is een mooi service. Door de vele apen in het ressort is het nooit saai, wel even opletten als er een baviaan voorbij loopt maar de overige aapjes zijn vooral nieuwsgierig en erg behendig in het openen van tassen maar ook hordeuren en schuifdeuren. Gelukkig is het personeel bekend met de vele streken die de apen uit halen en jaagt de apen op een gepaste wijze weg.

• 10familie Maes - Vanhalst12-04-2011

superhotel op superlocatie !

We waren in het hotel van 13 tot 28 maart van dit jaar en het is in één woord super ! prachtige kamer (Maridadi) met zee- en zwembadzicht, gevarieerd en overheerlijk eten (probeer eens de gegrilde langoust in het restaurant van het hotel), personeel is ontzettend vriendelijk en hulpzaam. De ganse tijd wordt er voortdurend gepoetst in het hotel om het zo proper en aangenaam te maken voor de gasten. Beachboys zijn opdringerig, maar het is te doen en als je echt niet wil dat ze je lastigvallen laten ze je wel met rust. Wij hebben 2 toffe beachboys leren kennen die we iedereen kunnen aanbevelen, nml Dennis en Saidi. Je kunt ze alles vragen, zijn supervriendelijk en dringen zeker niet aan. Als je op het strand naar ze vraagt moet je ze zeker onze groeten doen. Hebben gecombineerd met een 3-daagse safari (Tempo) en is zeker de moeite, maar voor ons lang genoeg. In maart loopt de zomer op zijn einde en is het ook de warmste tijd van het jaar, zo'n 35 à 40° in de schaduw en bijna geen wind

• 10patricia en majorie10-04-2011

Geweldig resort met zeer vriendelijk personeel

Wij hebben 2 geweldige weken gehad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is super goed en er is genoeg keus Het is jammer dat als je op het strand loopt ''lastig'' word gevallen door de beachboys

• 9Nicole05-04-2011

Fantastisch !!

Dit is een fantastisch hotel.... wel oppassen voor de aapjes op je terras. De beachboys gewoon negeren en je hebt een prachtige vakantie. Bijzondere vriendelijke mensen, en als je naar daar gaat.. 1 goede tip...neem t-shirts, kleding, balpennen, potloden, schriftjes mee die je niet meer gebruikt. De lokale bevolking is je daar enorm dankbaar voor. Ook een aanrader is de mountainbiketoer doorheen het lokale dorpje. Daar hebben wij onze cadeautjes achter gelaten in de school.

• 8Berdien van Dijk22-03-2011

Geweldig hotel!

Na een week safari zijn we een week in Baobab Beach geweest. Een van de beste hotels aan Diani Beach! Het hotel bestaat uit 3 gedeeltes waarvan je allemaal gebruik mag maken. Het hotel ligt op een klif met prachtig uitzicht op de zee. Inderdaad jammer dat er zoveel beachboys lopen waardoor je niet aan het strand kunt liggen. De zwembaden zijn mooi en er zijn genoeg ligbedden. Eten super goed!! Er zijn 3 buffetrestaurants met keuzes in overvloed. Veel life cooking. De kamers zijn netjes ingericht en worden goed schoongehouden. Kortom, zoek je een goed hotel aan Diani Beach? Ga naar Baobab!

• 9christine25-02-2011

Super!!!

2 weken in combinatie met tembo safari, een super ervaring. Enkel de beachboys kunnen een aardig stukje toneel opvoeren. Een radicale, nee, schrikt sommige nog niet af en blijven je elke dag opnieuw lastig vallen. Verder enkel positieve dingen, eten zeer gevarieerd, wie iets anders beweert mag me uitnodigen bij hen thuis om te laten zien wat daar op tafel komt. Vriendelijk personeel, kamer in Maridadi gedeelte was gewoon super, erg proper, ruim....kortom een aanrader. Ook duikcentrum werkt professioneel, proper materiaal, goede begeleiding. Safety voor alles. Vergelijken met een ander werelddeel kan niet, elk land en/of continent heeft zijn eigenheid en levenswijze als je dat doet dan is er overal wel iets om over te zeuren.

• 10petra26-01-2011

mooi rustig hotel, met afwisselend smaaklvol eten

wij zijn hier 10 dagen geweest in het maridadi gedeelte, dit is lekker rustig met een mooi zwembad, liggen op het strand is er niet echt bij met de aanhoudende beach-boys.. en jammer dat ze het strand niet mooi opspuiten dan zou je een heel mooi strand hebben het eten vonden wij heel erg afwisselend en erg smaakvol !! eten kan pas wel om 19:30 dus met een kleine van 4 is dat best laat, maar goed. apen zitten overal in het park, dus let op je eten !! neem pennen etc mee voor de lokale bevolking, ze warderen dat enorm !! wij hebben hier erg genoten..

Met jonge kinderen

• 6jet20-01-2011

Een ervaring maar Caribisch gebied mooier

Jaren Caribisch gebied. Kenia een ervaring maar wij vinden Caribisch gebied mooier.Mombasse verschrikkelijke stink stad. 1,5 uur met taxi naar hotel. Hotel is Keniaanse begrippen mooi,Wij zitten normaal Iberostar Mexico. Dan is dit hotel een tegenvaller qua AI formule en hygiene.Voor mensen die van gezelligheid houden moeten hier niet heen. Je kunt alleen aan het zwembad zitten en dat begint te vervelen.Onze kinderen 17 tot 22 jaar vonden Safari geweldig maar 7 dagen was meer dan genoeg. En Caribisch gebied kunnen wij gerust 16 dagen zitten.

Met oudere kinderen

12 tips over Hotel Baobab Beach Resort

• Inge, 30-03-2014

Vaar als het eb is met een bootje naar het zeer dichtbij gelegen koraalrif. Hier kun je fantastisch mooi snorkelen en vissen voeren.

• Björn van Bavel, 18-07-2013

Boek je safari niet bij een touroperator! Asosociaal wat die erop verdienen! Er zijn heel veel safaribureaus die veel betere prijzen bieden voor dezelfde safari! Wij hadden zelfs een privesafari, goedkoper dan een safari bij TUI waarbij je met 7 in een busje ging.

• Jan, 01-10-2012

Als je de beach boys beu bent zeg dan gewoon "no business today" en dan laten ze je met rust. Dit beach boys fenomeen zou echt geen reden mogen zijn om geen leuke strandwandeling te maken. Laat je dus niet afschrikken.

6 vragen over Hotel Baobab Beach Resort

• Drea, 09-11-2018

Geld pinnen

Hallo, in december gaan wij naar dit hotel, maar we vragen ons af of je in dit hotel ook geld kunt pinnen. Of waar we dat anders het beste kunnen doen.

• damaris, 14-01-2017

voetbal animatie

hallo is er animatie voor voetbal voor de kinderen op dit resort

Willem, 25-01-2018

Wij zijn nu op het resort en het is er prachtig ook voor kinderen. Er zijn er te weinig om echt te gaan voetballen.

• Kitty, 11-01-2014

Hallo,

Kan je hier goed op het strand liggen en in de zee zwemmen?

Veel verkopers op het strand?

Is hier makkelijk een safari te boeken?

Gr. Kitty

jellestefanie, 12-04-2015

Nee je kan niet op t strand liggen wel kan je zwemmen als je voorbij de beachboys bent. Wij gingen ook voor zee maar hebben t niet gemist hoor

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht