Hotel Baobab Beach Resort

8.2Fantastisch

Kenia, Kenia, Ukunda (Mombasa-Zuid)

8.2Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Baobab Beach Resort is gelegen in Kenia. Op dit park vind je voor ieder wat wils. Zo zijn er meerdere verwarmde zwembaden en is er elke avond een show in het theater. In het restaurant kun je genieten van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Vanaf Baobab Beach Resort & Spa maak je gemakkelijk safari-excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Baobab Beach Resort

• 7chris de ceunynck11-03-2013

hotel prachtig,eten geen 4* waard

prachtig hotel,mooie grote kamers,restaurant prachtig verzorgd,maar groenten alle dagen dezelfde,vlees was altijd uitgebakken,sauzen en desserts geen smaak,slechts 1soort vis,na het eten zin in een glaasje aan de bar,voor zeker 100 man 1garcon en 1 barman,hopeloos!zelfs in het betalend visrestaurant,droge uitgebakken skampies,ik wilde hen leren hoe het moest(heb kookles gegeven)geen interesse.

• 9naist 08-12-2012

Enorm goed hotel

We zijn hier in juli '12 op huwelijksreis gegaan.Wat n fantastisch hotel. kzal beginnen met het eten, we zijn hier 16 dagen verbleven,niet één dag was t restaurant hetzelfde, een andere inkleding, andere tafellakens... En alles a la minute gebakken (vlees - vis).Voor de rest een ruime keuze tussen aardappelen, rijst, pasta, groentjes, brood, soep.Kortom, geweldig.

De kamers zijn niet van de grootste luxe maar er is alles wat je nodig hebt. Elke dag wordt het fijn gepoetst. Wij lagen in zo een ronde hut.

De beachboys zijn lang niet van de slechtste, als je hun vertelt dat je geen zaken wilt doen die dag, is dat voor hun ook geen probleem, ze wandelen mee, stellen je vragen of vertellen je wat over hun leven: interessant dus.

Neem zeker pennen en t shirts mee die je niet meer nodig hebt, je maakt de lokale bevolking superblij!!!!

• 10Margret Bergman04-10-2012

Fantastisch resort

Wat een geweldig hotel. Je wordt hier echt als vorst behandeld, ze doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Het hele resort wordt keurig onderhouden. Kamers zijn zeer ruim en schoon, we hebben geen ongedierte gezien. De restaurants (3) zien er erg sfeervol uit met 's avonds gezellige verlichting en altijd een brandende kaars op tafel. Ze houden goed in de gaten of je nog wat te drinken wilt hebben. Het eten was goed en gevarieerd. Veel verse groenten. Wij hebben totaal geen buikklachten of wat dan ook gehad. Wij zaten in het rustige Maridadi maar gingen overdag graag naar Kole Kole. Daar is de animatie en wordt muziek gedraaid bij het zwembad. Wij vonden het in het echt nog mooier dan het promotiefilmpje van touroperator. Ook de aapjes waren leuk en maken het speciaal. Houd wel de deuren van je kamer dicht want ze zijn erg slim en komen gewoon door de hordeur heen op zoek naar wat lekkers. Wij kunnen dit resort echt aanraden, het zal je aan niets ontbreken!

• 9Jan01-10-2012

prachtig resort

Verbleven in het baobab gedeelte en dit heeft als voordeel dat het zeer centraal gelegen is en alle kamers hebben zeezicht. Zeer lekker eten en een goed animatie team. Voorts prachtige zwembaden en prachtige ligging aan het strand.

• 10Elly en Peter27-09-2012

Beter dan dit bestaat denk ik niet

Na een wat enge transfer, want wat is die veerpont vol, kwamen we aan in een PARADIJS. Wat een geweldige locatie, wat een vriendelijk personeel, wat een heerlijke zwembaden, wat een heerlijk klimaat en wat een heerlijk eten en alles all-inclusive.

Ook is het ideaal om hiervandaan op safari te gaan. Vanuit het resort is hiervoor van alles te boeken. Niet heel goedkoop, maar wel prima georganiseerd. Ga dan ook echt op safari, je vergeet het je hele leven niet meer.

• 9Wendy05-08-2012

fantastisch hotel!

het is een goed hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten is heel goed en uitgebreid (buffet) De kamers zien er heel netjes uit en als je om een klamboe vraagt hangen ze die netjes voor je op, super geregeld! De apen op het terrein zijn ook grappig alleen moet je je eten goed beschermen want anders ben je het kwijt. Hiervoor lopen wel bewakers rond met een katapult om de overlast te beperken, ze doen de apen hiermee absoluut geen pijn, het is alleen om ze weg te jagen. Ook op de laatste dag wordt je nog verzorgd, je krijgt gratis een douchekamer tot je beschikking en je mag tot je weg gaat gewoon nog van de all-inclusive faciliteiten gebruik maken, echt een topservice! Kortom : een echte aanrader!

Met oudere kinderen

• 9Heuvelmans Hilde04-08-2012

GEZELLIG POLE POLE HOTEL

Hotel bestaat uit 3 delen. Wij verbleven in standaardkamers in het Baobab-deel en deze voldeden aan onze wens (wel harde matrassen). Je kan gebruik maken van alle faciliteiten in de 3 delen en hierdoor heb je ook keuze uit 3 restaurants.Wij verkozen het Karibu en het restaurant in het Kole Kole (pasta wordt er ter plaatse gemaakt). De restaurants worden iedere dag aangekleed in een ander thema. Heel gezellig en geen reftergevoel!Ook de animatie aan het Kole Kole zwembad vonden wij top en wij hebben geen problemen gehad met luidruchtige Italianen zoals in sommige recensies vermeld wordt. Ook volwassen kinderen vervelen zich hier niet. Het personeel is vriendelijk en gedienstig en men doet er alles aan om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Geen gedoe met handdoeken leggen om een plaatsje te bemachtigen. Je hebt nooit het gevoel dat het hotel te druk is. Hier vind je rust!

Met oudere kinderen

• 10stefaniekoevoets24-06-2012

geweldig hotel een aanrader aan de keniaanse kust!

Baobab beach resort is een geweldig hotel aan de kust van diani beach ten zuiden van mombasa. het hotel bestaat uit 3 delen, baobab malidadi en kole kole, wij zaten in malidadi en hebben hier erg genoten.Een prachtige kamer met een grote badkamer. En vrolijke aapjes op je balkon die echt niet bang zijn. het zwembad was geweldig 3 delen die uitkijken over de zee!is je handdoekl nat dan brengt badhi je zo een nieuwe. het eten was heerlijk,de obers doen alles voor je en leren je swahili, er is maar 1 nadeel en dat is als je op t strand 1 stap zet heb je zon 20 vrienden om je heen, tip, negeren en heel hard doorlopen of het water inlopen. we hebben meerdere hotels in diani gezien maar baobab was een van de mooiste!

• 10robin01-04-2012

fantastische service

in sept 2011 een week in de kole kole vleugel verbleven in een deluxe kamer na een week safari (best of Kenia: ook een aanrader). Prachtig hotel met uitstekende service. Hotel is verdeelt in verschillende vleugels waardoor het formaat van het hotel niet opvalt. (hierdoor is bv ook avond entertainment centraal zodat je hier op de kamer geen overlast van hebt). Zeer vriendelijk personeel, geweldig eten (grote keuze met bv pasta buffet, carpaccio, oesters, etc), prachtig strand (verdwijnt bij vloed), mooie zwembaden en aapjes in de tuin.

Enige min puntjes die we kunnen verzinnen: te kort aan parasols bij het zwembad en de grote hoeveelheid luidruchtige Italianen; beide te overkomen door ander zwembad/vleugel te kiezen.

• 9denise_balfoort01-02-2012

Een droomvakantie!

Wij hebben via ons reisbureau dit hotel geboekt in combinatie met de Safari Rendez Vous. We hebben 3 nachten in dit resort geslapen en zijn daarna voor een 4 daagse safari opgehaald. De safari was echt geweldig, het is zo mooi om zoveel verschillende dieren te mogen bekijken in hun eigen omgeving.

vervolgens hebben we nog een volle week mogen genieten in dit prachtige resort. Wij hebben gekozen voor een Superieur kamer in het Maridadi gedeelte. De kamer was ontzettend mooi, groot & schoon en het mooie uitzicht maakt dit plaatje helemaal compleet.

Kortom, zowel het hotel als de safari is een absolute aanrader.

TIP: Kies voor het Maridadi gedeelte hier is het heerlijk rustig! Bij het Kole kole gedeelte zitten voornamelijk erg veel Italianen & je kan er niet rustig aan het zwembad liggen door de harde muziek.

12 tips over Hotel Baobab Beach Resort

• Inge, 30-03-2014

Vaar als het eb is met een bootje naar het zeer dichtbij gelegen koraalrif. Hier kun je fantastisch mooi snorkelen en vissen voeren.

• Björn van Bavel, 18-07-2013

Boek je safari niet bij een touroperator! Asosociaal wat die erop verdienen! Er zijn heel veel safaribureaus die veel betere prijzen bieden voor dezelfde safari! Wij hadden zelfs een privesafari, goedkoper dan een safari bij TUI waarbij je met 7 in een busje ging.

• Jan, 01-10-2012

Als je de beach boys beu bent zeg dan gewoon "no business today" en dan laten ze je met rust. Dit beach boys fenomeen zou echt geen reden mogen zijn om geen leuke strandwandeling te maken. Laat je dus niet afschrikken.

6 vragen over Hotel Baobab Beach Resort

• Drea, 09-11-2018

Geld pinnen

Hallo, in december gaan wij naar dit hotel, maar we vragen ons af of je in dit hotel ook geld kunt pinnen. Of waar we dat anders het beste kunnen doen.

• damaris, 14-01-2017

voetbal animatie

hallo is er animatie voor voetbal voor de kinderen op dit resort

Willem, 25-01-2018

Wij zijn nu op het resort en het is er prachtig ook voor kinderen. Er zijn er te weinig om echt te gaan voetballen.

• Kitty, 11-01-2014

Hallo,

Kan je hier goed op het strand liggen en in de zee zwemmen?

Veel verkopers op het strand?

Is hier makkelijk een safari te boeken?

Gr. Kitty

jellestefanie, 12-04-2015

Nee je kan niet op t strand liggen wel kan je zwemmen als je voorbij de beachboys bent. Wij gingen ook voor zee maar hebben t niet gemist hoor

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht