Hotel Baobab Beach Resort

8.2Fantastisch

Kenia, Kenia, Ukunda (Mombasa-Zuid)

8.2Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Baobab Beach Resort is gelegen in Kenia. Op dit park vind je voor ieder wat wils. Zo zijn er meerdere verwarmde zwembaden en is er elke avond een show in het theater. In het restaurant kun je genieten van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Vanaf Baobab Beach Resort & Spa maak je gemakkelijk safari-excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Baobab Beach Resort

• 8Linda Adriaenssens10-06-2007

Goed all-in hotel, mooie bungalows. Vrij rustig hotel, prachtig strand voor hotel, maar je wordt wel constant lastiggevallen door lokale bevolking. Ideaal na weekje safari

• 10Rosa 15-05-2007

Het is een ontzettend leuk Hotel, aan het strand. Je loopt zo vanuit je ligstoel een trap af en je bent bij de zee. De eerste dagen dat je het strand op loopt moet je constant tegen de keniaanse mensen zeggen dat je niks wil kopen, want ze komen de hele tijd naar je toe om van alles aan je te verkopen. Je kan op het strand een zeiltocht met een houtenboot maken, ook kan je met een glass bottom boot naar een zand bank en daar snorkelen! dat is echt aan te raden. Ook kan je met een taxi in 10 minuten bij een shopping centre zijn, en vanuit daar kan je een auto huren! en zelf rond rijden. Ook kan je daar safari's boeken. Echt helemaal top!

Echt een aanrader dit hotel!

• 10Alexie15-06-2006

Een heerlijk hotel. Via een trap kom je op het strand uit, hekje gaat 's avonds wel dicht dus dan is het een kwestie van erover springen. 's Avond rennen allemaal kleine krabben over het strand, erg leuk om te zien. Ook weer apen om het hotel, zwembad is klein maar prima verzorgd, animatie is divers. Kapper en souvenirwinkel. Het is en blijft Afrika, dus verwacht niet dat je in de buurt kunt gaan stappen.

• 9mark en linda09-06-2006

Gecombineerd met ander hotel in het noorden van Mombasa en safari. Je kan relaxen en actief bezig zijn. Er zijn niet zoveel beachboys als in het noorden dus kun je iets ongestoorder wandelen langs het strand. mooie stranden, heldere zee. Vriendelijk personeel, lekker eten. Kenia is super, onze honeymoon was onvergetelijk!

• 8m. b29-07-2005

Het is een leuk hotel, waar je rustig kunt uitrusten van je safari of andere bezigheden, maar je kunt er ook actief bezig zijn met de dingen die het annimatietteam organiseert.

• 8frank en andrea03-06-2005

veel te doen bij het resort.goed eten en lekker!aanrader.aug.2003

12 tips over Hotel Baobab Beach Resort

• Inge, 30-03-2014

Vaar als het eb is met een bootje naar het zeer dichtbij gelegen koraalrif. Hier kun je fantastisch mooi snorkelen en vissen voeren.

• Björn van Bavel, 18-07-2013

Boek je safari niet bij een touroperator! Asosociaal wat die erop verdienen! Er zijn heel veel safaribureaus die veel betere prijzen bieden voor dezelfde safari! Wij hadden zelfs een privesafari, goedkoper dan een safari bij TUI waarbij je met 7 in een busje ging.

• Jan, 01-10-2012

Als je de beach boys beu bent zeg dan gewoon "no business today" en dan laten ze je met rust. Dit beach boys fenomeen zou echt geen reden mogen zijn om geen leuke strandwandeling te maken. Laat je dus niet afschrikken.

6 vragen over Hotel Baobab Beach Resort

• Drea, 09-11-2018

Geld pinnen

Hallo, in december gaan wij naar dit hotel, maar we vragen ons af of je in dit hotel ook geld kunt pinnen. Of waar we dat anders het beste kunnen doen.

• damaris, 14-01-2017

voetbal animatie

hallo is er animatie voor voetbal voor de kinderen op dit resort

Willem, 25-01-2018

Wij zijn nu op het resort en het is er prachtig ook voor kinderen. Er zijn er te weinig om echt te gaan voetballen.

• Kitty, 11-01-2014

Hallo,

Kan je hier goed op het strand liggen en in de zee zwemmen?

Veel verkopers op het strand?

Is hier makkelijk een safari te boeken?

Gr. Kitty

jellestefanie, 12-04-2015

Nee je kan niet op t strand liggen wel kan je zwemmen als je voorbij de beachboys bent. Wij gingen ook voor zee maar hebben t niet gemist hoor

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht