Hotel Baobab Beach Resort

8.2Fantastisch

Kenia, Kenia, Ukunda (Mombasa-Zuid)

8.2Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Baobab Beach Resort is gelegen in Kenia. Op dit park vind je voor ieder wat wils. Zo zijn er meerdere verwarmde zwembaden en is er elke avond een show in het theater. In het restaurant kun je genieten van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Vanaf Baobab Beach Resort & Spa maak je gemakkelijk safari-excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Baobab Beach Resort

• 10petra26-01-2011

mooi rustig hotel, met afwisselend smaaklvol eten

wij zijn hier 10 dagen geweest in het maridadi gedeelte, dit is lekker rustig met een mooi zwembad, liggen op het strand is er niet echt bij met de aanhoudende beach-boys.. en jammer dat ze het strand niet mooi opspuiten dan zou je een heel mooi strand hebben het eten vonden wij heel erg afwisselend en erg smaakvol !! eten kan pas wel om 19:30 dus met een kleine van 4 is dat best laat, maar goed. apen zitten overal in het park, dus let op je eten !! neem pennen etc mee voor de lokale bevolking, ze warderen dat enorm !! wij hebben hier erg genoten..

Met jonge kinderen

12 tips over Hotel Baobab Beach Resort

• Inge, 30-03-2014

Vaar als het eb is met een bootje naar het zeer dichtbij gelegen koraalrif. Hier kun je fantastisch mooi snorkelen en vissen voeren.

• Björn van Bavel, 18-07-2013

Boek je safari niet bij een touroperator! Asosociaal wat die erop verdienen! Er zijn heel veel safaribureaus die veel betere prijzen bieden voor dezelfde safari! Wij hadden zelfs een privesafari, goedkoper dan een safari bij TUI waarbij je met 7 in een busje ging.

• Jan, 01-10-2012

Als je de beach boys beu bent zeg dan gewoon "no business today" en dan laten ze je met rust. Dit beach boys fenomeen zou echt geen reden mogen zijn om geen leuke strandwandeling te maken. Laat je dus niet afschrikken.

6 vragen over Hotel Baobab Beach Resort

• Drea, 09-11-2018

Geld pinnen

Hallo, in december gaan wij naar dit hotel, maar we vragen ons af of je in dit hotel ook geld kunt pinnen. Of waar we dat anders het beste kunnen doen.

• damaris, 14-01-2017

voetbal animatie

hallo is er animatie voor voetbal voor de kinderen op dit resort

Willem, 25-01-2018

Wij zijn nu op het resort en het is er prachtig ook voor kinderen. Er zijn er te weinig om echt te gaan voetballen.

• Kitty, 11-01-2014

Hallo,

Kan je hier goed op het strand liggen en in de zee zwemmen?

Veel verkopers op het strand?

Is hier makkelijk een safari te boeken?

Gr. Kitty

jellestefanie, 12-04-2015

Nee je kan niet op t strand liggen wel kan je zwemmen als je voorbij de beachboys bent. Wij gingen ook voor zee maar hebben t niet gemist hoor

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht