Hotel Baobab Beach Resort

8.2Fantastisch

Kenia, Kenia, Ukunda (Mombasa-Zuid)

8.2Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Baobab Beach Resort is gelegen in Kenia. Op dit park vind je voor ieder wat wils. Zo zijn er meerdere verwarmde zwembaden en is er elke avond een show in het theater. In het restaurant kun je genieten van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Vanaf Baobab Beach Resort & Spa maak je gemakkelijk safari-excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Baobab Beach Resort

• 9Wendy05-08-2012

fantastisch hotel!

het is een goed hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten is heel goed en uitgebreid (buffet) De kamers zien er heel netjes uit en als je om een klamboe vraagt hangen ze die netjes voor je op, super geregeld! De apen op het terrein zijn ook grappig alleen moet je je eten goed beschermen want anders ben je het kwijt. Hiervoor lopen wel bewakers rond met een katapult om de overlast te beperken, ze doen de apen hiermee absoluut geen pijn, het is alleen om ze weg te jagen. Ook op de laatste dag wordt je nog verzorgd, je krijgt gratis een douchekamer tot je beschikking en je mag tot je weg gaat gewoon nog van de all-inclusive faciliteiten gebruik maken, echt een topservice! Kortom : een echte aanrader!

• 9Heuvelmans Hilde04-08-2012

GEZELLIG POLE POLE HOTEL

Hotel bestaat uit 3 delen. Wij verbleven in standaardkamers in het Baobab-deel en deze voldeden aan onze wens (wel harde matrassen). Je kan gebruik maken van alle faciliteiten in de 3 delen en hierdoor heb je ook keuze uit 3 restaurants.Wij verkozen het Karibu en het restaurant in het Kole Kole (pasta wordt er ter plaatse gemaakt). De restaurants worden iedere dag aangekleed in een ander thema. Heel gezellig en geen reftergevoel!Ook de animatie aan het Kole Kole zwembad vonden wij top en wij hebben geen problemen gehad met luidruchtige Italianen zoals in sommige recensies vermeld wordt. Ook volwassen kinderen vervelen zich hier niet. Het personeel is vriendelijk en gedienstig en men doet er alles aan om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Geen gedoe met handdoeken leggen om een plaatsje te bemachtigen. Je hebt nooit het gevoel dat het hotel te druk is. Hier vind je rust!

• 9joyce12-11-2011

fantastisch hotel

schitterend hotel. vriendelijk personeel. en een geweldig animatie team met schitterende shows. wij komen hier zeker nog voor een tweede keer. en wat betreft de beach boys dat valt allemaal wel mee. kortom een geslaagde vakantie in kenia.

• 6jet20-01-2011

Een ervaring maar Caribisch gebied mooier

Jaren Caribisch gebied. Kenia een ervaring maar wij vinden Caribisch gebied mooier.Mombasse verschrikkelijke stink stad. 1,5 uur met taxi naar hotel. Hotel is Keniaanse begrippen mooi,Wij zitten normaal Iberostar Mexico. Dan is dit hotel een tegenvaller qua AI formule en hygiene.Voor mensen die van gezelligheid houden moeten hier niet heen. Je kunt alleen aan het zwembad zitten en dat begint te vervelen.Onze kinderen 17 tot 22 jaar vonden Safari geweldig maar 7 dagen was meer dan genoeg. En Caribisch gebied kunnen wij gerust 16 dagen zitten.

• 9Peter27-12-2010

Werkelijk fantastisch hotel.

Wij (gezin met oude kinderen) hebben hier fantastische tijd gehad. Uitstekende srvice, heerlijk eten, fantastische locatie, etc. We hebben een boel hotels overal gezien, maar deze is echt een topper

• 9wiebren17-12-2008

Geweldige vakantie!

Het is een prachtig hotel. Mooie kamers, meerdere zwembaden, super vriendelijk personeel en lekker eten. Ook een massage is aan te bevelen. Zelf hebben we in het Baobab gezeten, was prima in orde. Het nieuwere Kole Kole heeft nog luxere kamers. Op het strand meteen aan de beach-boys duidelijk gemaakt dat we zelf wel aan zouden geven als we iets nodig hadden, daarna geen last meer van ze gehad. Een proefduikles in het zwembad gehad en daarna een fundive in de oceaan: geweldig. Zeilen op één van de bootjes vanaf het strand is ook een aanrader; prima te regelen op 't strand. Ook onze jongens (14 en 11) hebben het prima naar de zin gehad. Excursies (Mombasa, safari,...) prima in het hotel te regelen. Echt een aanrader!

12 tips over Hotel Baobab Beach Resort

• Inge, 30-03-2014

Vaar als het eb is met een bootje naar het zeer dichtbij gelegen koraalrif. Hier kun je fantastisch mooi snorkelen en vissen voeren.

• Björn van Bavel, 18-07-2013

Boek je safari niet bij een touroperator! Asosociaal wat die erop verdienen! Er zijn heel veel safaribureaus die veel betere prijzen bieden voor dezelfde safari! Wij hadden zelfs een privesafari, goedkoper dan een safari bij TUI waarbij je met 7 in een busje ging.

• Jan, 01-10-2012

Als je de beach boys beu bent zeg dan gewoon "no business today" en dan laten ze je met rust. Dit beach boys fenomeen zou echt geen reden mogen zijn om geen leuke strandwandeling te maken. Laat je dus niet afschrikken.

6 vragen over Hotel Baobab Beach Resort

• Drea, 09-11-2018

Geld pinnen

Hallo, in december gaan wij naar dit hotel, maar we vragen ons af of je in dit hotel ook geld kunt pinnen. Of waar we dat anders het beste kunnen doen.

• damaris, 14-01-2017

voetbal animatie

hallo is er animatie voor voetbal voor de kinderen op dit resort

Willem, 25-01-2018

Wij zijn nu op het resort en het is er prachtig ook voor kinderen. Er zijn er te weinig om echt te gaan voetballen.

• Kitty, 11-01-2014

Hallo,

Kan je hier goed op het strand liggen en in de zee zwemmen?

Veel verkopers op het strand?

Is hier makkelijk een safari te boeken?

Gr. Kitty

jellestefanie, 12-04-2015

Nee je kan niet op t strand liggen wel kan je zwemmen als je voorbij de beachboys bent. Wij gingen ook voor zee maar hebben t niet gemist hoor

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht