Hotel Baobab Beach Resort

8.2Fantastisch

Kenia, Kenia, Ukunda (Mombasa-Zuid)

8.2Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Baobab Beach Resort is gelegen in Kenia. Op dit park vind je voor ieder wat wils. Zo zijn er meerdere verwarmde zwembaden en is er elke avond een show in het theater. In het restaurant kun je genieten van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Vanaf Baobab Beach Resort & Spa maak je gemakkelijk safari-excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Baobab Beach Resort

• 8Emilie29-11-2007

Het Baobab Beach Resort is een garantie voor een heerlijke vakantie. Het nieuwe gedeelte Kole Kole is luxueuzer qua kamers en zwembad maar het eten etc. is identiek aan het originele Baobab. In Kole Kole zitten veel Italianen, en in Baobab is 60% van de gasten Duits. Het is wel even wennen om in Afrika door de hotelstaf in het Duits te worden aangesproken. Dat is dan ook eigenlijk het enige minpunt. Er is erg veel entertainment, zowel in sportactiviteiten als avondprogramma. Tip: boek een tochtje naar het rif met captain Dennis op zijn boot met glazenbodem. Dennis en zijn maat Ali staan op het strand op je te wachten. Dennis is zeer betrouwbaar gebleken!!

• 9marije08-10-2007

super mooi, rustig maar toch gezellig hotel!

• 9peter bastiaansen24-07-2007

Net terug na een week safari. (juli 2007)Samen met onze 3 kinderen (13 & 15 jaar) Daarna nog een week hier aan de kust. Heerlijk complex in afrikaanse stijl, mooi gelegen aan het parel witte strand. Het hotel heeft een prima sfeer met een goed animatieteam. Prima keuken en een toffe bar aan het zwembad. Prima plek

12 tips over Hotel Baobab Beach Resort

• Inge, 30-03-2014

Vaar als het eb is met een bootje naar het zeer dichtbij gelegen koraalrif. Hier kun je fantastisch mooi snorkelen en vissen voeren.

• Björn van Bavel, 18-07-2013

Boek je safari niet bij een touroperator! Asosociaal wat die erop verdienen! Er zijn heel veel safaribureaus die veel betere prijzen bieden voor dezelfde safari! Wij hadden zelfs een privesafari, goedkoper dan een safari bij TUI waarbij je met 7 in een busje ging.

• Jan, 01-10-2012

Als je de beach boys beu bent zeg dan gewoon "no business today" en dan laten ze je met rust. Dit beach boys fenomeen zou echt geen reden mogen zijn om geen leuke strandwandeling te maken. Laat je dus niet afschrikken.

6 vragen over Hotel Baobab Beach Resort

• Drea, 09-11-2018

Geld pinnen

Hallo, in december gaan wij naar dit hotel, maar we vragen ons af of je in dit hotel ook geld kunt pinnen. Of waar we dat anders het beste kunnen doen.

• damaris, 14-01-2017

voetbal animatie

hallo is er animatie voor voetbal voor de kinderen op dit resort

Willem, 25-01-2018

Wij zijn nu op het resort en het is er prachtig ook voor kinderen. Er zijn er te weinig om echt te gaan voetballen.

• Kitty, 11-01-2014

Hallo,

Kan je hier goed op het strand liggen en in de zee zwemmen?

Veel verkopers op het strand?

Is hier makkelijk een safari te boeken?

Gr. Kitty

jellestefanie, 12-04-2015

Nee je kan niet op t strand liggen wel kan je zwemmen als je voorbij de beachboys bent. Wij gingen ook voor zee maar hebben t niet gemist hoor

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht