Hotel Baobab Beach Resort

8.2Fantastisch

Kenia, Kenia, Ukunda (Mombasa-Zuid)

8.2Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Baobab Beach Resort is gelegen in Kenia. Op dit park vind je voor ieder wat wils. Zo zijn er meerdere verwarmde zwembaden en is er elke avond een show in het theater. In het restaurant kun je genieten van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Vanaf Baobab Beach Resort & Spa maak je gemakkelijk safari-excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Baobab Beach Resort

• 9J.Kuipers14-04-2019

helemooie vakantie

wat een heerlijk hotel is dit lekker rustig heerlijke zwembaden lekkker eten en drinken vriendelijke mensen . mooie ruime kamer 2106 .geweldige service ont bijten kon voor vertrek naar huis al om half vijf nog nooit mee gemaakt .

• 7Ton Broeders03-03-2019

Goed verblijf

Vanaf het vliegveld Mombassa duurt de busrit tussen de 2,5 en 3 uur en moet er een overtocht worden gemaakt met een pont. Kamer (560) is zeker geen 5 sterren waardig. Kamer nummering is niet erg logisch. Strand is niet voorzien van ligstoelen etc. A la Carré restaurants zijn prima maar verhoudingsgewijs erg prijzig.

• 2018
    8K. Van der Veer06-03-2018

Wij hebben een onvergetelijke vakantie beleefd.

De twee daagse safari is te kort. Het is een hele lange autorit en als je pech hebt zie je weinig dieren en krijg je een heel verkeerd beeld.

• 8de jong04-02-2018

mooie vakantie gehad

Heel mooi en groot park, maar zeker niet druk. Het is opgedeeld in 3 delen. Voor elk wat wils, dus rust, maar ook actie en muziek. Meerdere verwarmde zwembaden. (niet zout) Personeel zeer vriendelijk. Elke avond een show in het theater. Eten was prima, veel verschillende gerechten. Regelmatig andere thema´s in de restaurants. Ruime, nette kamers met airco, tv (bvn te ontvangen), koelkast. Een heel mooi strand. Wel veel verkopers op het strand. Mocht je er wat willen kopen. onderhandel wel. We zijn ook op safari geweest in Tsavo East en West. Zeker de moeite waard. Veel gezien, leeuwen, olifanten, enz enz. Een paar dagen is leuk, alleen de echte liefhebber zou langer op safari moeten gaan. Al met al zeker leuk om een keer heen te gaan.

• 9willemk25-01-2018

fantastisch

mooi resort, overal vriendelijke mensen, goed eten en de beach boys vallen ook wel mee, asante santa en het is klaar.

• Oude reviews

9jellestefanie12-04-2015

prachtige locatie echt aanrader

Mooi hotel met hele vriendelijke mensen. Gebouwd op een klif met een prachtig strand.

• 10Björn van Bavel18-07-2013

Een paradijs voor honeymooners

Op huwelijksreis geweest in dit prachtige resort. Bij aankomst werden we gratis geupgrade naar een bungalow met zeezicht. Op het bed een brief van de manager met zijn gelukwens, zeer attent! Het resort bestaat uit 3 gedeeltes, waar wij Maridadi het fijnst vonden. Mooi groot zwembad incl poolbar. All-in is echt super. De locale drank is net als de internationale drank. Eten is ook super met s'avonds diverse themaavonden waarbij het restaurant mooi aangekleed is. Het personeel is zo vriendelijk, men vliegt daar voor je. Kamers werden 3 per dag schoon gemaakt/geinspecteerd. Zelfs het motief van de gordijnen werd na een week aangepast aan die van het beddengoed! En dan de apen... Fantastisch, maar.... Wees op je hoede, het zijn kleine dieven. Loop ook niet met je eten verder als 10 meter, want he bent het kwijt! Ze zorgen iig voor entertainment! Het weer is ook prachtig. Wij raden dit resort echt aan iedereen aan! Zeker als huwelijksreis is het het mooiste verlengstuk van je mooiste dag!

• 10Henk van Staden16-03-2013

Dit is ons hotel!

Een fantastisch hotel! Ik was hier 30 jaar geleden ook en toen was het ook top! Alle superlatieven die op deze site genoemd worden (waardering 10 en "hoger" zijn van toepassing. Een te harde matras? Geen probleem, u krijgt binnen 2 uur een zachte en ja hoor... die lag ter ook (gebracht terwijl we aan het eten waren en we dus geen "last" van de wissel hadden!) Het eten is heerlijk, vers en gevarieerd, de service fantastisch en de kamers mooi (wij zaten in Maridadi). Als je toch naar Kenia wilt neem dan dit hotel. Je zult er nog jaren aan denken en terugwillen. Hotel Baobab: Asante Sana!

• 7chris de ceunynck11-03-2013

hotel prachtig,eten geen 4* waard

prachtig hotel,mooie grote kamers,restaurant prachtig verzorgd,maar groenten alle dagen dezelfde,vlees was altijd uitgebakken,sauzen en desserts geen smaak,slechts 1soort vis,na het eten zin in een glaasje aan de bar,voor zeker 100 man 1garcon en 1 barman,hopeloos!zelfs in het betalend visrestaurant,droge uitgebakken skampies,ik wilde hen leren hoe het moest(heb kookles gegeven)geen interesse.

• 9naist 08-12-2012

Enorm goed hotel

We zijn hier in juli '12 op huwelijksreis gegaan.Wat n fantastisch hotel. kzal beginnen met het eten, we zijn hier 16 dagen verbleven,niet één dag was t restaurant hetzelfde, een andere inkleding, andere tafellakens... En alles a la minute gebakken (vlees - vis).Voor de rest een ruime keuze tussen aardappelen, rijst, pasta, groentjes, brood, soep.Kortom, geweldig.

De kamers zijn niet van de grootste luxe maar er is alles wat je nodig hebt. Elke dag wordt het fijn gepoetst. Wij lagen in zo een ronde hut.

De beachboys zijn lang niet van de slechtste, als je hun vertelt dat je geen zaken wilt doen die dag, is dat voor hun ook geen probleem, ze wandelen mee, stellen je vragen of vertellen je wat over hun leven: interessant dus.

Neem zeker pennen en t shirts mee die je niet meer nodig hebt, je maakt de lokale bevolking superblij!!!!

12 tips over Hotel Baobab Beach Resort

• Inge, 30-03-2014

Vaar als het eb is met een bootje naar het zeer dichtbij gelegen koraalrif. Hier kun je fantastisch mooi snorkelen en vissen voeren.

• Björn van Bavel, 18-07-2013

Boek je safari niet bij een touroperator! Asosociaal wat die erop verdienen! Er zijn heel veel safaribureaus die veel betere prijzen bieden voor dezelfde safari! Wij hadden zelfs een privesafari, goedkoper dan een safari bij TUI waarbij je met 7 in een busje ging.

• Jan, 01-10-2012

Als je de beach boys beu bent zeg dan gewoon "no business today" en dan laten ze je met rust. Dit beach boys fenomeen zou echt geen reden mogen zijn om geen leuke strandwandeling te maken. Laat je dus niet afschrikken.

6 vragen over Hotel Baobab Beach Resort

• Drea, 09-11-2018

Geld pinnen

Hallo, in december gaan wij naar dit hotel, maar we vragen ons af of je in dit hotel ook geld kunt pinnen. Of waar we dat anders het beste kunnen doen.

• damaris, 14-01-2017

voetbal animatie

hallo is er animatie voor voetbal voor de kinderen op dit resort

Willem, 25-01-2018

Wij zijn nu op het resort en het is er prachtig ook voor kinderen. Er zijn er te weinig om echt te gaan voetballen.

• Kitty, 11-01-2014

Hallo,

Kan je hier goed op het strand liggen en in de zee zwemmen?

Veel verkopers op het strand?

Is hier makkelijk een safari te boeken?

Gr. Kitty

jellestefanie, 12-04-2015

Nee je kan niet op t strand liggen wel kan je zwemmen als je voorbij de beachboys bent. Wij gingen ook voor zee maar hebben t niet gemist hoor

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht