6 vragen over Hotel Baobab Beach Resort

• Drea, 09-11-2018

Geld pinnen

Hallo, in december gaan wij naar dit hotel, maar we vragen ons af of je in dit hotel ook geld kunt pinnen. Of waar we dat anders het beste kunnen doen.

• damaris, 14-01-2017

voetbal animatie

hallo is er animatie voor voetbal voor de kinderen op dit resort

Willem, 25-01-2018

Wij zijn nu op het resort en het is er prachtig ook voor kinderen. Er zijn er te weinig om echt te gaan voetballen.

• Kitty, 11-01-2014

Hallo,

Kan je hier goed op het strand liggen en in de zee zwemmen?

Veel verkopers op het strand?

Is hier makkelijk een safari te boeken?

Gr. Kitty

jellestefanie, 12-04-2015

Nee je kan niet op t strand liggen wel kan je zwemmen als je voorbij de beachboys bent. Wij gingen ook voor zee maar hebben t niet gemist hoor

• Jörgen, 29-05-2013

snorkelen zonder excursie

Ik wil graag in oktober naar dit resort. De natuur trekt ons maar zeker de onderwaterwereld. Nu zou ik graag willen weten of ik daar ook de zee in kan lopen om te gaan snorkelen zonder eerst een boot te moeten pakken. Natuurlijk zal ik een of meerdere excurcies maken maar ik wil 2 of 3 keer per dag snorkelen en toch leuke visjes en koraal tegenkomen....kan dat hier ?

jproobaert, 10-12-2013

is zeker mogelijk wanneer er eb is, dan kan je gemakkelijk kilometers in zee gaan, bij vloed is dat onmogelijk en moet de boot genomen worden

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• claudia, 09-01-2013

paraplu

Weet iemand of er in de kamer een paraplu aanwezig is ?

Henk van Staden, 16-03-2013

ja

• jet, 11-11-2010

slangen

Meerdere malen mexico geweest. Bevalt ons super. Nu naar Kenia Baobab beach. WIE HEEFT ERVARING MET BEIDE LANDEN. En wat is het verschil. ZIJN ER OP HET RESORT ENGE BEESTEN. SLANGEN OF GROTE SPINNEN.

Dit wil ik graag weten. Alvast bedankt. Groetjes Jet

Berry, 18-03-2012

Mijn zoon en schoondochter hebben interesse in Kenia en willen eind augustus/begin september wellicht gaan. Zou u dit land en dit hotel aanraden voor een knap jong stel van 25 jr, (het meisje heeft lang blond haar...) ? Heeft u zich in Kenia veilig gevoelt, ik bedoel dan met name tijdens een safari, maar ook in het hotel en aan het strand bij de beachboys? Heeft u vooraf malariatabletten geslikt, zoja wat dan? En bij welke reisorganisatie had u geboekt? Alvast dank voor uw antwoord.

jet, 18-03-2012

Beste Berry. Wij zijn geweest met 2 blonde dochters 18 en 20 jaar oud en onze schoonzoon. Wij gaan niet meer naar Kenia, Safari was geweldig. Verder het Resort niet af geweest, 1,5 uur rijden vanaf vliegveld Mombasa is het hotel. . Hotel vonden wij matig en kamers absoluut niet schoon. Apen piesen het dak en je balkon onder.Carribean is 5 sterren ook 5 sterren. in Kenia is 5 sterren 2,5 ster. Beachboy,s zo vervelend dat niemand zich op het strand waagt. Ontzettende armoede dus 'winkelen' en stadsbezoek uit den boze. Wij vonden 8 dagen hotel saai. Omdat je niet van het park afgaat en er eigenlijk niets te beleven is duren de dagen best lang. Wij willen toch graag een beetje akte en niet alleen zonnen. Klinkt erg negatief maar wij reizen veel en Kenia vonden wij op de 2 dagen safari na niet voor herhaling vatbaar. En aan de leeftijd van jou kinderen adviseer ik Hotel Iberostar Quetzal in Playa del Carmen Mexico. Is zijn geld veel meer waard. Succes en ja we hebben malaria tabletten geslikt.

*** _balfoort, 01-02-2012

Wij zijn zowel in Mexico als in Mombasa geweest. Je hebt er wel hagedissen (net als in mexico). Wij hebben geen slangen of enge spinnen gezien. We zijn er veel apen en daar heb je geen last van mits je GEEN ETEN vast hebt!!