Hotel Baobab Beach Resort

Hotel Baobab Beach Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Baobab Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Wij hebben een onvergetelijke vakantie beleefd.

K. Van der Veer
6-3-2018

De twee daagse safari is te kort. Het is een hele lange autorit en als je pech hebt zie je weinig dieren en krijg je een heel verkeerd beeld.

mooie vakantie gehad

de jong
4-2-2018

Heel mooi en groot park, maar zeker niet druk. Het is opgedeeld in 3 delen. Voor elk wat wils, dus rust, maar ook actie en muziek. Meerdere verwarmde zwembaden. (niet zout) Personeel zeer vriendelijk. Elke avond een show in het theater. Eten was prima, veel verschillende gerechten. Regelmatig andere thema´s in de restaurants. Ruime, nette kamers met airco, tv (bvn te ontvangen), koelkast. Een heel mooi strand. Wel veel verkopers op het strand. Mocht je er wat willen kopen. onderhandel wel.

We zijn ook op safari geweest in Tsavo East en West. Zeker de moeite waard. Veel gezien, leeuwen, olifanten, enz enz. Een paar dagen is leuk, alleen de echte liefhebber zou langer op safari moeten gaan.

Al met al zeker leuk om een keer heen te gaan.

fantastisch

willemk
25-1-2018

mooi resort, overal vriendelijke mensen, goed eten en de beach boys vallen ook wel mee, asante santa en het is klaar.

prachtige locatie echt aanrader

jellestefanie
12-4-2015

Mooi hotel met hele vriendelijke mensen. Gebouwd op een klif met een prachtig strand.

Paradijselijk

Inge
30-3-2014

In februari samen met een groep vrijwilligers van Teachers4Teachers in dit prachtige resort verbleven. Overdag waren wij aan het werk op verschillende scholen in Kenia. Iedere dag dus een rit van minimaal 2 uur heen en twee uur terug door het prachtige land. Dit resort is erg luxe, zeker in vergelijk met het leven buiten het hotel. De zwembaden zijn schitterend, het eten is vers en zeer gevarieerd. De apen zijn op afstand wel grappig en lief maar zeer brutaal. Dit is soms wel vervelend. Buiten het resort is voor de toerist niet veel te beleven. Safari is een belevenis en een bezoekje aan Wasini eiland eigenlijk een must. Op het strand rustig liggen is nauwelijks mogelijk in verband met de vele beachboys. Kortom : een prachtig resort

Absoluut tophotel !!

jproobaert
10-12-2013

Prachtige ligging, zeer verzorgd, uiterst vriendelijke mensen en vooral lekker eten

Een paradijs voor honeymooners

Björn van Bavel
18-7-2013

Op huwelijksreis geweest in dit prachtige resort. Bij aankomst werden we gratis geupgrade naar een bungalow met zeezicht. Op het bed een brief van de manager met zijn gelukwens, zeer attent!

Het resort bestaat uit 3 gedeeltes, waar wij Maridadi het fijnst vonden. Mooi groot zwembad incl poolbar. All-in is echt super. De locale drank is net als de internationale drank. Eten is ook super met s'avonds diverse themaavonden waarbij het restaurant mooi aangekleed is. Het personeel is zo vriendelijk, men vliegt daar voor je. Kamers werden 3 per dag schoon gemaakt/geinspecteerd. Zelfs het motief van de gordijnen werd na een week aangepast aan die van het beddengoed!

En dan de apen... Fantastisch, maar.... Wees op je hoede, het zijn kleine dieven. Loop ook niet met je eten verder als 10 meter, want he bent het kwijt! Ze zorgen iig voor entertainment! Het weer is ook prachtig.

Wij raden dit resort echt aan iedereen aan! Zeker als huwelijksreis is het het mooiste verlengstuk van je mooiste dag!

Dit is ons hotel!

Henk van Staden
16-3-2013

Een fantastisch hotel! Ik was hier 30 jaar geleden ook en toen was het ook top! Alle superlatieven die op deze site genoemd worden (waardering 10 en "hoger" zijn van toepassing. Een te harde matras? Geen probleem, u krijgt binnen 2 uur een zachte en ja hoor... die lag ter ook (gebracht terwijl we aan het eten waren en we dus geen "last" van de wissel hadden!) Het eten is heerlijk, vers en gevarieerd, de service fantastisch en de kamers mooi (wij zaten in Maridadi). Als je toch naar Kenia wilt neem dan dit hotel. Je zult er nog jaren aan denken en terugwillen. Hotel Baobab: Asante Sana!

hotel prachtig,eten geen 4* waard

chris de ceunynck
11-3-2013

prachtig hotel,mooie grote kamers,restaurant prachtig verzorgd,maar groenten alle dagen dezelfde,vlees was altijd uitgebakken,sauzen en desserts geen smaak,slechts 1soort vis,na het eten zin in een glaasje aan de bar,voor zeker 100 man 1garcon en 1 barman,hopeloos!zelfs in het betalend visrestaurant,droge uitgebakken skampies,ik wilde hen leren hoe het moest(heb kookles gegeven)geen interesse.

Enorm goed hotel

naist
8-12-2012

We zijn hier in juli '12 op huwelijksreis gegaan.Wat n fantastisch hotel.

kzal beginnen met het eten, we zijn hier 16 dagen verbleven,niet één dag was t restaurant hetzelfde, een andere inkleding, andere tafellakens... En alles a la minute gebakken (vlees - vis).Voor de rest een ruime keuze tussen aardappelen, rijst, pasta, groentjes, brood, soep.Kortom, geweldig.

De kamers zijn niet van de grootste luxe maar er is alles wat je nodig hebt. Elke dag wordt het fijn gepoetst. Wij lagen in zo een ronde hut.

De beachboys zijn lang niet van de slechtste, als je hun vertelt dat je geen zaken wilt doen die dag, is dat voor hun ook geen probleem, ze wandelen mee, stellen je vragen of vertellen je wat over hun leven: interessant dus.

Neem zeker pennen en t shirts mee die je niet meer nodig hebt, je maakt de lokale bevolking superblij!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baobab Beach Resort in Ukunda (Mombasa-Zuid), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baobab Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baobab Beach Resort scoort een 8.8 uit 10 op basis van 61 reviews.