Hotel Baobab Beach Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°22°
Hotel Baobab Beach Resort
8,2

Baobab Beach Resort is gelegen in Kenia. Op dit park vind je voor ieder wat wils. Zo zijn er meerdere verwarmde zwembaden en is er elke avond een show in het theater. In het restaurant kun je genieten van een afwisselende maaltijd dankzij de verschillende thema-avonden. Vanaf Baobab Beach Resort & Spa maak je gemakkelijk safari-excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Beach Resort voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Baobab Beach Resort in het Nederlands

helemooie vakantie

J.Kuipers
14-4-2019

wat een heerlijk hotel is dit lekker rustig heerlijke zwembaden lekkker eten en drinken vriendelijke mensen . mooie ruime kamer 2106 .geweldige service ont bijten kon voor vertrek naar huis al om half vijf nog nooit mee gemaakt .

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed verblijf

Ton Broeders
3-3-2019

Vanaf het vliegveld Mombassa duurt de busrit tussen de 2,5 en 3 uur en moet er een overtocht worden gemaakt met een pont. Kamer (560) is zeker geen 5 sterren waardig. Kamer nummering is niet erg logisch. Strand is niet voorzien van ligstoelen etc. A la Carré restaurants zijn prima maar verhoudingsgewijs erg prijzig.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een onvergetelijke vakantie beleefd.

K. Van der Veer
6-3-2018

De twee daagse safari is te kort. Het is een hele lange autorit en als je pech hebt zie je weinig dieren en krijg je een heel verkeerd beeld.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie vakantie gehad

de jong
4-2-2018

Heel mooi en groot park, maar zeker niet druk. Het is opgedeeld in 3 delen. Voor elk wat wils, dus rust, maar ook actie en muziek. Meerdere verwarmde zwembaden. (niet zout) Personeel zeer vriendelijk. Elke avond een show in het theater. Eten was prima, veel verschillende gerechten. Regelmatig andere thema´s in de restaurants. Ruime, nette kamers met airco, tv (bvn te ontvangen), koelkast. Een heel mooi strand. Wel veel verkopers op het strand. Mocht je er wat willen kopen. onderhandel wel. We zijn ook op safari geweest in Tsavo East en West. Zeker de moeite waard. Veel gezien, leeuwen, olifanten, enz enz. Een paar dagen is leuk, alleen de echte liefhebber zou langer op safari moeten gaan. Al met al zeker leuk om een keer heen te gaan.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

willemk
25-1-2018

mooi resort, overal vriendelijke mensen, goed eten en de beach boys vallen ook wel mee, asante santa en het is klaar.

Gereisd Met partner in januari 2018

prachtige locatie echt aanrader

jellestefanie
12-4-2015

Mooi hotel met hele vriendelijke mensen. Gebouwd op een klif met een prachtig strand.

Gereisd Met partner in Tue May 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijselijk

Inge
30-3-2014

In februari samen met een groep vrijwilligers van Teachers4Teachers in dit prachtige resort verbleven. Overdag waren wij aan het werk op verschillende scholen in Kenia. Iedere dag dus een rit van minimaal 2 uur heen en twee uur terug door het prachtige land. Dit resort is erg luxe, zeker in vergelijk met het leven buiten het hotel. De zwembaden zijn schitterend, het eten is vers en zeer gevarieerd. De apen zijn op afstand wel grappig en lief maar zeer brutaal. Dit is soms wel vervelend. Buiten het resort is voor de toerist niet veel te beleven. Safari is een belevenis en een bezoekje aan Wasini eiland eigenlijk een must. Op het strand rustig liggen is nauwelijks mogelijk in verband met de vele beachboys. Kortom : een prachtig resort

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Absoluut tophotel !!

jproobaert
10-12-2013

Prachtige ligging, zeer verzorgd, uiterst vriendelijke mensen en vooral lekker eten

Gereisd Met vrienden in november 2013

Een paradijs voor honeymooners

Björn van Bavel
18-7-2013

Op huwelijksreis geweest in dit prachtige resort. Bij aankomst werden we gratis geupgrade naar een bungalow met zeezicht. Op het bed een brief van de manager met zijn gelukwens, zeer attent! Het resort bestaat uit 3 gedeeltes, waar wij Maridadi het fijnst vonden. Mooi groot zwembad incl poolbar. All-in is echt super. De locale drank is net als de internationale drank. Eten is ook super met s'avonds diverse themaavonden waarbij het restaurant mooi aangekleed is. Het personeel is zo vriendelijk, men vliegt daar voor je. Kamers werden 3 per dag schoon gemaakt/geinspecteerd. Zelfs het motief van de gordijnen werd na een week aangepast aan die van het beddengoed! En dan de apen... Fantastisch, maar.... Wees op je hoede, het zijn kleine dieven. Loop ook niet met je eten verder als 10 meter, want he bent het kwijt! Ze zorgen iig voor entertainment! Het weer is ook prachtig. Wij raden dit resort echt aan iedereen aan! Zeker als huwelijksreis is het het mooiste verlengstuk van je mooiste dag!

Gereisd Met partner in juni 2013

Dit is ons hotel!

Henk van Staden
16-3-2013

Een fantastisch hotel! Ik was hier 30 jaar geleden ook en toen was het ook top! Alle superlatieven die op deze site genoemd worden (waardering 10 en "hoger" zijn van toepassing. Een te harde matras? Geen probleem, u krijgt binnen 2 uur een zachte en ja hoor... die lag ter ook (gebracht terwijl we aan het eten waren en we dus geen "last" van de wissel hadden!) Het eten is heerlijk, vers en gevarieerd, de service fantastisch en de kamers mooi (wij zaten in Maridadi). Als je toch naar Kenia wilt neem dan dit hotel. Je zult er nog jaren aan denken en terugwillen. Hotel Baobab: Asante Sana!

Gereisd Met partner in februari 2013

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baobab Beach Resort in Ukunda (Mombasa-Zuid), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baobab Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.