Ukunda (Mombasa-Zuid)

We hebben een aantal aanbieders voor Ukunda (Mombasa-Zuid) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Weer & Klimaat Ukunda (Mombasa-Zuid)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)33°34°34°33°31°29°29°29°30°31°32°33°
Min. temp. (℃)22°23°23°23°22°20°19°19°20°21°22°22°
Zonuren9h9h9h8h7h7h7h8h8h9h9h8h
Zeewatertemp (℃)28°27°29°29°28°27°25°25°26°26°27°28°
Dagen regen3151014101089987

Reviews over Ukunda (Mombasa-Zuid)

Jambo Kenia

inge
    29-8-2014

Net terug van 2 weken Kenia. Wij boekten een pakketreis bij reisorganisatie en alles was super geregeld. Wij deden de parken Tsavo West en East en Amboseli. Harry van reisorganisatie bezorgde ons een onvergetelijke tijd met prachtige natuur en zeer luxueuze verblijven! Ook onze gids Johnn was van alles super op de hoogte en toonde ons de mooiste plekjes! Reisorganisatie was zeker en vast een aanrader! Ook Kenia moet je echt gezien hebben! Wij twijfelden wegens reisadvies maar hebben ons geen moment onveilig gevoeld.

Gereisd Anders in januari 2014

Echt Afrika!

Gwendolyn
    20-7-2014

Leuk om een fietstocht door Ukunda te doen,zo zie je echt hoe de mensen leven en werken. Ook ga je langs lokale markten en schooltjes. Erg educatief! Wel heel veel afval op straat! Mensen heel erg vriendelijk,overal roepen ze Jambo! Aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2014

diani beach shopping centre

R van As
    10-10-2012

Als je de paar honderd meter van het hotel naar de shopping centre heb overleefd (winkeleigenaren van de kraampjes onderweg zijn erg opdringerig) kan je even uitrusten in de winkeltjes daar. De helft van de winkeltjes staat helaas leeg. Maar hier kan je wel souveniertjes kopen zonder lastig gevalen te worden en hoef je niet te onderhandelen over (veel te hoge) prijzen, omdat alles al geprijst is.

Gereisd Met partner in augustus 2012

paradijselijke plaats

otte ronny
    26-5-2009

Wij gaan reeds 4 jaar 4 x per jaar naar kenia en zijn nog altijd verrast van de grote verscheidenheid van dit fantastisch land . Dit jaar hebben we gelogeerd in een van de twee villas van niro properties waarvan de eigenaars belgen zijn , deze mensen alsook het huispersoneel stellen alles in het werk om je vakantie optimaal te laten verlopen. Dit is echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in februari 2009

Een fantastische belevenis

Rina van Dijk
    26-1-2009

van 28 december tot 16 januari hebben we vlakbij Ukunda gelogeerd. Van daaruit een safari gedaan. Deze gewoon op het strand geboekt bij Saïd Ali. Deze zeer beschaafde, lange slanke gentleman, heeft alles prima geregeld. We reisden met een verlengde landrover naar Tsavo East en Ambosellipark. We overnachtten in The Red Eliphant en Kibo. Een heel positieve ervaring voor een zeer redelijke prijs.

Gereisd Met partner in Mon Jan 26 2009 15:35:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ukunda (Mombasa-Zuid) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 17 reviews