Lodge Ziwani

3 reviews over Lodge Ziwani in het Nederlands

Geweldig luxe

joke_vons
21-4-2012

Voor de 2e keer hier. Echt super. Een wandeling met een gids gemaakt; nijlpaarden en krokodillen gezien. En 's-avonds zwemmen ze gewoon voorbij terwijl je zit te eten! Het eten is goed en de service ook. De tenten zijn super luxe!

Een avond game drive gemaakt waarbij we een nijlpaard om de airstrip zagen lopen en een moeder cheetah met 4 welpen op jacht. Jammer dat de regen spelbreker was.

Luxieus tentenkamp midden Tsavo-West

Chris
4-2-2011

Ziwani is een tentenkamp midden in het Tsvo West Nationaal Park. De tenten zijn heel comfortabel. Je logeert midden in de savanne, vlakbij is een grote poel waar tientallen nijlpaarden zitten. Vanuit Ziwani kan je mooie safari's maken in Tsavo West. Een niet te missen belevenis!

geweldige ligging aan het meer met nijlpaarden

mieke van vugt
28-9-2010

Dit park is door zijn ligging voortreffelijk te noemen. Wij zijn hier 2 nachten geweest en ook de service liet niets te wensen over. Prachtig ruime tenten en de apen lopen om je heen. Echt dit was "out of africa".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ziwani in Tsavo West Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ziwani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.