Lodge Kilaguni Serena Safari Lodge

+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 17 reviews

Lodge info

• Sportfaciliteiten
Meer lodge infoTonen op kaart

17 Reviews over Kilaguni Serena Safari Lodge

• 10R Braakman02-04-2019

Fantastisch mooi!

Prachtige lodge. Vanuit de eetzaal heb je zicht op 2 waterpoelen. Hierbij verschijnen dag en nacht olifanten, zebra's, buffels, giraffen, om te drinken. Je kunt er niet genoeg van krijgen om dit te bekijken. De zeer ruime kamer en badkamer heeft ook nog een balkon met uitzicht op de waterpoel. Ook 's nachts heel mooi om te bekijken. Jammer dat we er maar een nacht waren. Verder is de verzorging uitstekend en het zwembad zeer aangenaam na de safari.

• 10De Mulder Monique30-11-2015

Gewoon Fantastisch

Heel goed alles,maar dan ook alles was daar Tiptop in orde Lekker eten Mooie kamers Heel proper Schitterend personeel En gans de groep met wie wij daar waren,incl.. Nicole en Ronny.. De max en fantastisch gezelschap

• 9Baskaron20-01-2013

Mooie plek tijdens safari.

Wij zijn hier 1 nacht geweest tijdens onze safari naar Tsavo Oost en West die we ter plekke geboekt hebben bij. De kamers zijn ruim en schoon. Vanaf het restaurant is er een schitterend uitzicht over de drinkplaatsen waar overdag veel dieren komen en 's avonds veel olifanten komen drinken. Het eten in het restaurant is ook goed. Het was een fijne plek om te overnachten.

• 9Margriet21-01-2012

5 sterren waardig

Een prachtige lodge op ee zeer mooi plekje. Vanaf je eigen balkon of het balkon bij het restaurant is het genieten van al het "wildlife". Hele mooie kamers, een goede service en zeer uitgebreide buffetmaaltijden. Je voelt je hier echt een "king/queen of the jungle".

• 9Eldert14-11-2011

mooie plek

Het uitzicht is echt heel geweldig ,je kunt uren alleen maar kijken, er komen verschillende beesten naar de drinkplaats. Kamers prima in orde en schoon.Eten ook prima personeel vriendelijk. Ga zelf kijken echt moeite waard

• 10Patou06-02-2011

Magnifique

L'eau de la piscine est en plus chaude Je confirme vu famille d'éléphants etc du restaurant de l'hôtel Il existe un webcam si vous désirez un avant gout

• 9ebo05-02-2011

Paradijs!

Wat een ongelooflijk mooie lodge is dit. Bij aankomst in de receptie is er een wijds uitzicht in het park met een waterhole recht voor de bar en het restaurant. De kamers zijn luxe en van alle gemakken voorzien. Kamer 1 t/m (ik meen) 35 hebben ook uitzicht op de waterhole dus geen kamer met een hoger nummer accepteren.

• 9Koos23-07-2010

wereldplek in Tsavo West

een van de geweldigste plekken om te overnachten in Tvaso West, jammer dat we hier maar 1 nacht verbleven, kamer had vanuit bed uitzicht op de drinkpoel, comfortabele kamer goed ingericht, leuk sfeervol open restaurant weer met geweldig uitzicht op de drinkpoel die s'avonds verlicht is en waar allerlei wild langskomt . goed eten goede service vriendelijke personeel.

• 9Erna Van Oosterwijck28-05-2010

Nog een keer graag

Schitterend uitzicht op de waterpoel die 's avonds zachtjes verlicht is. Zeer veel wild gezien, je kan je laten wekken als er 's nachts grote katachtigen naar de drinkplaats komen. Lekker gegeten in openlucht met onvergetelijk uitzicht op de omgeving en op 1OO meter van de poel.

• 9Wijnand01-12-2009

Mooie ruim lodge op prima locatie

Mooie lodge van de Serena groep, met ruime kamers voorzien van kingsize bedden, goede klamboe en ventilator. Eten meer dan uitstekend, vers klaargemaakt pastas en wok, ruim buffet. Uitzicht erg prachtig, helaas waren er bij ons geen grote groepen dieren te zien, met uitzondering van, hoe kan het ook anders, bavianen en struisvogels. Moet werkelijk adembenemd zijn als er bv. olifanten zouden zijn geweest. In directe omgeving bevindt zich een natuurreservaat waar je, onder begeleiding van een ranger, nijlpaarden en krokodillen kunt zien en de lodge ligt in de omgeving van een vulcanisch gebied met zwart zand.

Lodge Kilaguni Serena Safari Lodge info

• VaatwasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar