Lodge Hilton Salt Lick Lodge

+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9Waardering

Lodge info

Meer lodge infoTonen op kaart

4 Reviews over Hilton Salt Lick Lodge

• 10jessica17-02-2018

geweldige ervaring

Een hele groep olifanten kwam drinken aan het water en wij konden alles van heel dichtbij volgen. Het eten was ook overheerlijk!!

• 10H28-09-2013

Prachtige accomodatie

We hebben 1 nacht gelogeerd vanwege een safari. Een geweldige plek, mooie schone kamers. De dieren lopen a.h.w. onder je door. Onvergetelijke geluiden zoals het tetteren van de olifanten.Het diner en het ontbijt waren prima en volop keuze. op het dakterras kun je genieten van een drankje, de vogels komen je vanzelf bezoeken.

• 7Margriet21-01-2012

Lodge voor slechts één nacht!!

De Salt Lick Lodge ligt mooi. De kamers (rondavels op palen) zijn netjes. De lodge wordt veel bezocht door safari-gangers die uit Mombasa een dagje safari DOEN en datis te merken: veel rumoer. Diner was okay. Wij verbleven er 2 nachten en dat is er 1 teveel: overdag was er helemaal geen service. We konden nog geen kopje koffie of glaasje fris krijgen (de lunch, goee kwaliteit, wordt in een nabijgelegen lodge geserveerd). Filosofie is dus duidelijk: 's middags komen, safari, diner, overnachten en vertrekken! Niet ideaal voor echte safari-liefhebbers. De bordjes "silence please" zijn blijkbaar onleesbaar voor de gasten.

• 9Roel/Jaco13-12-2009

Superlocatie!

Salt Lick Lodge

Wij hebben tijdens een safari hier een overnachting gehad. Wat is dit een superlocatie! Het zijn net vogelkooitjes op hoge palen! De kamer is dik in orde met alles (behalve een föhn) wat je nodig hebt. Eten in het restaurant is dik in orde. Op de begane grond is een open veranda waar je de olifanten bijna kunt aanraken als ze komen drinken. Je kan door een ondergrondse tunnel naar de drinkplaats lopen waar je dan heel dicht bij de dieren staat.

Lodge Hilton Salt Lick Lodge info

Facilities