Tsavo West Nationaal Park

We hebben een aantal aanbieders voor Tsavo West Nationaal Park voor je op een rij gezet:

vakanties Tsavo West Nationaal Park

Reviews over Tsavo West Nationaal Park

Fantastische ervaring voor jong en oud

Nico Baeten
    11-8-2019

Samen met mijn vrouwtje, haar nonkel en onze dochter van 15 en zoon van 10 jaar hebben we een 2-daagse safari geboekt bij Moses Ndagola. Meerdere game drives gedaan in Tsavo East en West waar we véél dieren gezien hebben (olifanten, giraffen, buffels, zebra's, wrattenzwijnen, gazelles, waterbokken, leeuwen,... en allerlei soorten mooie vogels) . Overnachten deden we in de prachtige Sarova Salt Lick Lodge. 's Avonds een avond game drive doen is echt een andere beleving. Belangrijk bij een safari is dat je een goede en ervaren chauffeur en gids bij je hebt, en dat hadden we met Moses en Fury zeker en vast. Ze deden echt hun best om ons zoveel mogelijk te laten zien, maar wijzigden ook hun planning op onze vraag zonder probleem. We hebben al vaker en ook andere activiteiten bij hem geboekt en altijd keurig op tijd en alles volgens afspraak, wat in Kenia geen vanzelfsprekendheid is 😉.

Gereisd Met partner in juli 2019

Wat geweldig om zo'n mooie safari te mogen beleven

Cynthia
    23-3-2017

Fantastisch! Een safari moet je eenmaal in je leven meemaken! Wij waren hier met lokaal bureau. Wat een geweldige en lieve vrouw! De chauffeur was zo lief en geduldig en deed zo erg zijn best om alle dieren voor ons te vinden en was zo geduldig met ons en liet ons de tijd om wel duizenden foto's te maken ;-) en hij was altijd vrolijk en deed veel extra (zoals vogels voeren en we zijn ook nog naar een Masaidorp geweest. Ik zocht bepaalde stof, is hij extra met ons langs een markt gereden! We hebben heel veel dieren gezien (olifanten, zebra's, giraffen, maar ook leeuwen, cheetah's en een luipaard), geweldig! Lokaal bureau is ook niet zo duur als je het vergelijkt met andere bureau's. Wij hebben overnacht in Aruba Ashnil en Saltlick lodge, allebei grote aanraders!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Amazing

Wesley
    6-9-2012

Qua natuur misschien wel mooier dan de Masai Mara en Amboseli, en qua aanbod van dieren stelde het ook zeker niet teleur. Als onze eerste stop tijdens onze safari 'Best of Kenya' zagen we direct al 4 van de Big 5! Alleen voor de neushoorn moesten we wachten tot de laatste dag, bij Lake Nakuru. Daarnaast in Tsavo West natuurlijk zebras, antilopen, giraffes en veel vogels gezien. Voor mensen met maar 1 week tijd (of een vakantiebudget dat geen weeklange safari toestaat), die toch safari én strand willen, zou ik een 3 daagse safari naar Tsavo West zeker aanraden! De wegen zijn naar de standaard van Keniaanse Nationale Parken ook zeker niet slecht.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Ongetelijke safari door Tsavo West

Jolanda
    4-9-2012

Een prachtig stuk natuur met veel ruig landschap, bergen en wilde dieren. Als je naar Kenia gaat mag een bezoek aan Tsavo West niet ontbreken, een echte aanrader....overnachting in Ngulia Lodge is een aangename verassing, hotel/kamers liggen op een fantastische locatie. Deze safari gemaakt met gids. Voor het uitgaansleven moet je natuurlijk niet naar Tsavo West gaan, dat mag duidelijk zijn, vandaar ook mijn lage waardering, je komt hier voor de natuur en dieren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Prachtig Tsavo West

MarcenMo
    23-2-2012

Mooi begroeid met prachtige flora en fauna, zo kun je Tsavo West het beste omschrijven. Door de dichte begroeiing, kan het moeilijk zijn om de dieren te spotten, maar ze zitten er wel degelijk. Het is geweldig om zowel Tsavo East als Tsavo West te bezoeken, om het verschil tussen beide safariparken te zien. Toch zijn wij bij de tweede keer safari alleen naar Tsavo East gegaan, omdat we daar veel meer dieren hadden gezien.

Nadat we overnacht hadden in de Salt Lick lodge zijn we met onze privéchauffeur vroeg op pad gegaan, om het park te verkennen. Een prachtig gezicht om te zien hoe de zon langzaam opkomt en over het park valt. Lange mouwen zijn dan ook vereist, als het nog zo vroeg is. In Tsavo West hebben we veel bavianen gezien, verschillende antilopen en gazellen. Op de terugweg naar het hotel zijn we naar de Masaii geweest. Erg commercieel, maar het geeeft wel een beetje inzicht in de manier van leven. Dus toch wel even doen!

Gereisd Met partner in april 2011
Tsavo West Nationaal Park scoort een 9,8 uit 10, op basis van 29 reviews