Lodge Voi Wildlife

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtige drinkplaats voor wild

Margot, 23-10-2013

De lodge heeft vanuit alle kamers zicht op de drinkplaats. Het is er een komen en gaan van allerlei wild, mooi om te zien.

De zonsopgang is spectaculair.

Eten is prima

grote verwachtingen - grote teleurstelling

ellen, 14-8-2013

Deze lodge geboekt op basis van de vele positieve beoordelingen via deze site. Hierdoor was de teleurstelling extra groot. Na 4 prachtige lodges te hebben gehad in 4 andere parken (waarvan sommige 3 sterren) was dit met stip de minste van allen. kamers erg outbollig, gebouw erg lelijk in een overigens prachtige omgeving maar het slechts van alles was het eten. Hygiene ver te zoeken. Vogels vlogen over het fruit en het gebak. Absoluut geen aanrader. Er zijn zeker betere lodges te vinden in dit park.

Vanuit kamer mooi uitzicht op de waterhole. Eten vonden wij slecht. Prima plek om even bij te komen van de safari.

Bijzondere locatie

Petra, 2-3-2013

Tijdens onze safari verbleven we in deze lodge. Ruim opgezet, met uitzicht op een drinkplaats voor de dieren. Olifanten voor het slapengaan en bij zonsopkomst. Kamer is standaard en ruim. Voldoet aan standaardeisen (slapen en douchen). Eten in buffetvorm, voor Afrikaanse begrippen prima van kwaliteit.

Prachtige locatie!

Cecile, 16-9-2012

Hier 1 nacht geslapen, prachtige kamer met groot terras dichtbij de poel waar de olifanten, maribu's en vele andere dieren komen drinken. In de namiddag wandelen grote families olifanten zo voorbij je terras.

Wij waren hier met vrienden en Kayoli safari's, wat het verblijf een extratje gaf. Tijdens onze safari hier in Tsavo East honderden olifanten van zéér dichtbij gezien en ook de dick-dicks welke zeer schichtig zijn. De giraffe's eten van de struiken vlak voor de auto, wat zeer mooie foto's oplevert.

Zeker de moeite om ooit hier terug te komen.

SUPER!

kevin_, 23-6-2012

Zijn hier in oktober een nacht geweest en het was super. Alleen voor het uitzicht al meer dan de moeite waard. Kamer waren ook erg netjes, mooi en schoon. En wat is er mooier dan vanuit het zwembad op een kudden olifanten te kijken!?

dit nooit meer

chantal, 17-4-2012

er zijn ten eerste te veel insecten (moet je van houden)

het eten is vreselijk

mooi uitzicht

leuke dieren

aardige mensen

Onbeschrijvelijk en onvoorstelbaar mooi

MarcenMo, 21-1-2012

Lodge Voi Wildlife is niet te beschrijven zo mooi! Voor ons één van de mooiste plekken die we ooit gezien hebben. Wij waren er in een regenseizoen, waardoor alles prachtig groen was. Ook waren wij er op een dag dat er bijna geen toeristen waren. Bij aankomst gingen wij gelijk eten met uitzicht over de eindeloze savanne en de vele olifanten die van heinde en verre kwamen drinken uit de waterpoel, onderaan de lodge. Tijdens het eten, was het gebrul van de olifanten het enige wat we hoorden. Van het eten hebben we eigenlijk weinig meegekregen, door het schouwspel onder de lodge. Een continue stroom van olifantenkuddes, die uitgebreid de tijd namen om te baden en te drinken. Een ontzettend indrukwekkend schouwspel, die eigenlijk niet te beschrijven is. We konden er wel uren naar kijken, zonder verveeld te raken...

Viel vies tegen

eric44051, 28-12-2011

Veel van verwacht na het lezen van de recenties.

Maar het viel erg tegen.

Te groot opgezet beetje massa toerisme idee.

Omgeving absoluut niet spectaculair.

Kamers waren prima en schoon.

Zwembad was prettig om af te koelen tijdens de game drive.

Maar vondt het bedienende personeel niet vriendelijk in verhouding duur met

drankjes die je meteen moest betalen en waar ze zeker een fooi van je verwachten.

Eten minder goed dan nguila.

Kindvriendelijk is het zeker door het zwembad.

Werdt hier ook gek van de grote insecten die in je eten en dranjes vlogen.

Zou er niet weer voor kiezen om hier te verblijven.

Vondt Tsavo east ook veel toeristischer en minder mooi.

Wel veel leeuwen en jakhalzen hier gezien

een plek om nooit te vergeten

rens, 27-9-2011

Deze supermooie lodge kijkt uit over de savanne en heeft een olifantendrinkplaats waar je door middel van een ondergrondse tunnel de olifanten van wel heel dicht bij kunt bekijken. als je geluk hebt kijk je vanuit je kamer zo over de savanne. kamer zijn schoon en netjes. je hebt zelfs nog een ventilator boven je bed en een klamboe.het eten is lokaal veel keus en heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Voi Wildlife in Tsavo East Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Voi Wildlife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Voi Wildlife scoort een 8.22 uit 10 op basis van 24 reviews.