Lodge Voi Wildlifesterstersterster

Meer lodge info

24 reviews over Lodge Voi Wildlife

• 8Margot23-10-2013

Prachtige drinkplaats voor wild

De lodge heeft vanuit alle kamers zicht op de drinkplaats. Het is er een komen en gaan van allerlei wild, mooi om te zien. De zonsopgang is spectaculair. Eten is prima

Gereisd met partner in september 2013

• 4ellen14-08-2013

grote verwachtingen - grote teleurstelling

Deze lodge geboekt op basis van de vele positieve beoordelingen via deze site. Hierdoor was de teleurstelling extra groot. Na 4 prachtige lodges te hebben gehad in 4 andere parken (waarvan sommige 3 sterren) was dit met stip de minste van allen. kamers erg outbollig, gebouw erg lelijk in een overigens prachtige omgeving maar het slechts van alles was het eten. Hygiene ver te zoeken. Vogels vlogen over het fruit en het gebak. Absoluut geen aanrader. Er zijn zeker betere lodges te vinden in dit park.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Pascal21-04-2013

Prima plaats om te overnachten tijdens de safari

Vanuit kamer mooi uitzicht op de waterhole. Eten vonden wij slecht. Prima plek om even bij te komen van de safari.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Petra02-03-2013

Bijzondere locatie

Tijdens onze safari verbleven we in deze lodge. Ruim opgezet, met uitzicht op een drinkplaats voor de dieren. Olifanten voor het slapengaan en bij zonsopkomst. Kamer is standaard en ruim. Voldoet aan standaardeisen (slapen en douchen). Eten in buffetvorm, voor Afrikaanse begrippen prima van kwaliteit.

Gereisd met partner in februari 2013

• 10Cecile16-09-2012

Prachtige locatie!

Hier 1 nacht geslapen, prachtige kamer met groot terras dichtbij de poel waar de olifanten, maribu's en vele andere dieren komen drinken. In de namiddag wandelen grote families olifanten zo voorbij je terras. Wij waren hier met vrienden en Kayoli safari's, wat het verblijf een extratje gaf. Tijdens onze safari hier in Tsavo East honderden olifanten van zéér dichtbij gezien en ook de dick-dicks welke zeer schichtig zijn. De giraffe's eten van de struiken vlak voor de auto, wat zeer mooie foto's oplevert. Zeker de moeite om ooit hier terug te komen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9kevin_23-06-2012

SUPER!

Zijn hier in oktober een nacht geweest en het was super. Alleen voor het uitzicht al meer dan de moeite waard. Kamer waren ook erg netjes, mooi en schoon. En wat is er mooier dan vanuit het zwembad op een kudden olifanten te kijken!?

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 6chantal17-04-2012

dit nooit meer

er zijn ten eerste te veel insecten (moet je van houden) het eten is vreselijk mooi uitzicht leuke dieren aardige mensen

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 10MarcenMo21-01-2012

Onbeschrijvelijk en onvoorstelbaar mooi

Lodge Voi Wildlife is niet te beschrijven zo mooi! Voor ons één van de mooiste plekken die we ooit gezien hebben. Wij waren er in een regenseizoen, waardoor alles prachtig groen was. Ook waren wij er op een dag dat er bijna geen toeristen waren. Bij aankomst gingen wij gelijk eten met uitzicht over de eindeloze savanne en de vele olifanten die van heinde en verre kwamen drinken uit de waterpoel, onderaan de lodge. Tijdens het eten, was het gebrul van de olifanten het enige wat we hoorden. Van het eten hebben we eigenlijk weinig meegekregen, door het schouwspel onder de lodge. Een continue stroom van olifantenkuddes, die uitgebreid de tijd namen om te baden en te drinken. Een ontzettend indrukwekkend schouwspel, die eigenlijk niet te beschrijven is. We konden er wel uren naar kijken, zonder verveeld te raken...

Gereisd met partner in april 2011

• 7eric4405128-12-2011

Viel vies tegen

Veel van verwacht na het lezen van de recenties. Maar het viel erg tegen. Te groot opgezet beetje massa toerisme idee. Omgeving absoluut niet spectaculair. Kamers waren prima en schoon. Zwembad was prettig om af te koelen tijdens de game drive. Maar vondt het bedienende personeel niet vriendelijk in verhouding duur met drankjes die je meteen moest betalen en waar ze zeker een fooi van je verwachten. Eten minder goed dan nguila. Kindvriendelijk is het zeker door het zwembad. Werdt hier ook gek van de grote insecten die in je eten en dranjes vlogen. Zou er niet weer voor kiezen om hier te verblijven. Vondt Tsavo east ook veel toeristischer en minder mooi. Wel veel leeuwen en jakhalzen hier gezien

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 10rens27-09-2011

een plek om nooit te vergeten

Deze supermooie lodge kijkt uit over de savanne en heeft een olifantendrinkplaats waar je door middel van een ondergrondse tunnel de olifanten van wel heel dicht bij kunt bekijken. als je geluk hebt kijk je vanuit je kamer zo over de savanne. kamer zijn schoon en netjes. je hebt zelfs nog een ventilator boven je bed en een klamboe.het eten is lokaal veel keus en heerlijk.

Gereisd met partner in september 2011

3 tips over Lodge Voi Wildlife

• Petra, 02-03-2013

Goede safarichauffeur door Tsavo: Nicholas Mburi 072 229 6064

• kevin_, 23-06-2012

Ramen en deuren goed dicht houden, voor je het weet heb je bezoek van een baviaan (is mensen van onze groep overkomen). Achja, je bent dan ook in hun leefwereld!

• MarcenMo, 21-01-2012

Zeker doen: In de tunnel naar de olifanten kijken............ WAUW!

0 vragen over Lodge Voi Wildlife

Lodge info