Lodge Voi Safari

58 reviews over Lodge Voi Safari

• 2018
    5Familie Van der Velden07-08-2018

Eens maar nooit meer!

Het uitzicht was fantastisch. Verder is het hotel erg oud en versleten. Er wordt o.i. geen onderhoud gepleegd, want alles ziet er oud en versleten uit. Een likje verf zou wonderen doen. Dat zou toch moeten kunnen. Zwembad niet onderhouden, oude ligbedden. Kamers erg sober en niet schoon. Personeel ongeïnteresseerd, behalve als het om het vragen om een tip gaat (dragers van koffers). Eten matig, eetzaal niet schoon en tafels slordig opgemaakt, veel rommel op de grond (hygiëne?). Als je de wervende tekst leest bij het boeken lijkt het fantastisch, maar dat is een grote tegenvaller. Gelukkig maar 1 nacht. Niet te vergelijken met de hotels in Tanzania, zelfs degenen, die bestonden uit een tentenkamp midden in de Serengeti. Geen aanrader!

• 4Sabine22-06-2018

Niet nog een keer

De kamers zijn schoon, maar het is erg oud. Het hotel word ronduit niet (goed) onderhouden. Het uitzicht is echt fenomenaal, het is redelijk schoon maar dan heb je alles wel gezegd. Het eten is slecht en lauw, het personeel is opdringerig. De meneer die een enkele tas die naar onze kamer bracht (die wij zelf ook wel konden meenemen) vroeg om een flinke fooi. Snap het wel, maar toch vroeg hij het heel opdringerig. Nee, dit is niet een hotel om lang te verblijven. Gelukkig maar voor 1 nacht. Als je je safari boekt, zorg dat je dan daarheen gaat.

Met jonge kinderen

• 4Iwan01-02-2018

Achterstallig en smerig eten

De plek is mooi, maar hotel is sterk verouderd. Lampen kapot, douche aan elkaar gekit en spuit alle kanten op. Heel veel personeel; maar ik heb liever dat ze de boel onderhouden dan om je heen dansen met onzinnige klusjes.

Eten is ronduit smerig. Kwaliteit is slecht en bereiding nog erger.

• Oude reviews

9daimler_630-08-2013

Adembenemend uitzicht

Het uitzicht van in de lodge is ronduit uniek en adembenemend.En daarom is het uiteindelijk te doen . De kamers en de maaltijden zijn goed maar ook niet meer .Voor die prijs mag het wel iets meer zijn ....

• 7Gerhard21-06-2013

Schitterend uitzicht

De locatie en uitzichten van deze lodge zijn super. Vanuit je hotel kamer kijk je uit over de uitgestrekte vlakte van Tsavo-east. Voor de lodge is een waterplas voor de dieren welke hier veel komen drinken. Vanaf de lodge loopt er een ondergrondse tunnel naar deze plas waarbij je dieren tot op een meter kan benaderen en observeren, voornamlijk olifanten.

De kamers van lodge hebben verder wel enigzins een opknapbeurd nodig. De kamers zijn vrij gehorig en eenvoudig ingericht. Verder voorzien van douche en toilet. Wij hebben hier een nacht doorgebracht wat goed te doen is. Het eten is in buffetform en je hebt een redelijke keus in gerechten.

• 6Jan16-10-2012

Geen aanrader

Personeel (receptie) niet klantvriendelijk, kamer(s) naast en boven zeer gehorig, Was c.q. douche(koud water) voorziening slecht onderhouden e.e.a.ontbrak tevens onhygienisch In gangpad kakkerlakken. Al met al verblijf viel in alle opzichten tegen ! Enig pluspunt was hier het buitengebeuren met overwegend vele olifanten en buffels.

Met vrienden

• 9Eldert14-11-2011

super

Op safari geweest, deze lodge bezocht, wat super keken onze ogen uit wat een uitzicht, en wat leuk dat je via een gang zo dicht bij de olifanten kunt komen, en ze bewonderen. Personeel erg vriendelijk, eten goed, en erg leuk dat die apen zo rond lopen, wel je raam op slot doen. Heerlijk om uren lang te kijken naar de beesten die langs komen Kamers schoon en prima in orde. Echt een aanrader

• 8Cornelis195404-10-2011

Toppertje

Geweldige plak met een geweldig uitzicht. Service is prima. Inderdaad oppassen voor de brutale apen. Geweldig om tijdens de safari op adem te komen. Wij zijn hier ook in december 2007 geweest en constateren dat wij de olifanten minder in aantal en niet de afwijkende rode kleur hadden. Waarschijnlijk omdat de meeste drinkplaatsen droog waren. Maar weer meer buffels en leeuwen gezien. Blijft geweldig om mee te maken.

• 8jwoestenberg22-08-2011

Geweldig Lodge

Heerlijk gerelaxed! tussen de game drives door heerlijk kunnen uitrusten en slapen. Echte luxe hier! Heerlijk eten geweldig uitgebreid buffet en natuurlijk met zo'n uitzicht is het helemaal super. Kamer was echt geweldig heel groot en de douche was incl massage stralen, dus dat was echt genieten na de safari en de stofwolken.

Wel 1 minpuntje vonden wij de kosten van de drankjes (3 euro voor klein glaasje sap) en de opdringerigheid van het personeel om die dan ook meteen de betalen en fooi te krijgen voor alles wat ze doen.

Maar deze lodge was echt veruit de beste die wij gehad hebben!

• 10Benny15-08-2011

Te mooi voor woorden

Onze kennismaking met safarilodges : gewoon subliem ! Overal een fantastisch uitzicht over de Tsavo-vlakte met de drinkplaats voor dieren . De tunnel naar de drinkplaats is een groot pluspunt . De kamers zijn comfortabel , netjes en zonder poeha , zoals Afrikaanse lodges moeten zijn (volgens mij) . Heerlijk eten , extra gekruid door het unieke uitzicht vanuit het restaurant . Supervriendelijk en behulpzaam personeel zoals overal in Kenya . Mooie tuin en zwembad waar je bavianen , kolonistenagamen en rotsklipdassen kunt ontmoeten . Kortom , de perfectie nabij , een plaats om zeker terug te keren . Voor de zagers en klagers : bedenk dat je in Afrika op safari bent . Voor de luxe van een 5sterrenhotel en bijbehorende keuken met Michelinsterren kun je misschien beter in eigen land blijven .

Met vrienden

1 tip over Lodge Voi Safari

0 vragen over Lodge Voi Safari

Lodge info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Aantal personen2 tot 4