Camping Tarhi Camp

Meer campinginfo

4 reviews over Camping Tarhi Camp

• 8Roan19-09-2010

Bijzonder kamp

Hebben hier 1 nacht doorgebracht. Vanaf de lunchplek zijn de olifanten erg dichtbij, dit is tevens het enige uitzicht vanuit het tentenkamp. Er is geen omheining, maar 's nachts wel bewaking. Geen stroom tussen 11 en 6 uur, maar wel een centrale oplaadplaats voor camera/telefoon. Al met al een leuke plek om te overnachten.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Marc en Monique Hinfelaar02-03-2010

Origineel eco-camp, gratis olifanten en leeuwen!

Perfect gelegen, knus kamp; vaste tenten met ingebouwd sanitair, maar vooralsnog niet-omheind, geen electra 's nachts, olifanten op ruik-afstand, en iets teveel maar supervriendelijk personeel. Catering naar verhouding heel goed (hoe doen ze dat in de bush?!). Beetje behelpen qua sanitair, water en stroom, maar prima te doen voor 1 of een paar nachtjes (veel 1-daagse trips uit de kust rond Monbasa, dus heel wisselend publiek). Qua wild is Tsavo East beter van Tsavo West en Simba Hills, maar minder dan MasaiMara en andere NP's. Evengoed zeer de moeite waard!

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Wijnand11-12-2009

Mooie tented camp op fantatische plek

De Tarhi Luxury Eco-Tented Camp is onderdeel van de Sentrim groep. Stroom voor de lampen gebeurd uit de zonne-collectoren die naast de tent staan. Eten is gevarieerd en goed. Tenten zijn voorzien van comfortabele bedden met klamboe. Achterin de tent is een sanitair gedeelte met douche, toilet en wasbak. Het uitzicht vanuit de tent is prachtig, zeker als er groep olifanten voorbij trekt. Op de safari die we maakten vanuit dit tentenkamp zagen we o.a. olifanten, buffels, 2 cheetas en een leeuw, geen garantie uiteraard.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 10Burmann22-11-2009

Schitterende ligging midden in de natuur

Tenten zijn keurig verzorgd en schoon met goede bedden en een sanitairblok (wc en douche en wastafel) achterin de tent. Prachtige ligging met uitzicht op het wild.

• 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen