Lodge Red Elephant Safari Lodge

5 reviews over Lodge Red Elephant Safari Lodge in het Nederlands

Nooit meer!!!!!!

peter
28-7-2011

Waar ze deze foto's hebben gehaald over de loges van The Red elephant weet ik niet, meer waar wij geslapen hebben was helemaal iets anders!! Het was er vuil, donker, geen enkle luxe (zelfs een stenen stoel!!), vuile douche, koud water en zo kan ik nog uren doorgaan. De tranen stonden mij in de ogen!! gelukkig hadden we een hele mooie safari, anders had ik een taxi genomen richting hotel terug! Nooit doen, er zijn genoeg andere fantastische loges voor dezelfde prijs!!

Gereisd Met partner in juli 2011

Aardig

Arno
25-6-2011

Eenvoudige lodge wat net buiten het park zelf ligt wat een klein nadeel is omdat je dan de dieren niet kunt spotten. 1 nacht verbleven; eten en kamers OK!

Gereisd Met partner in september 2010

Wat een TOPPER!

Stijn
27-1-2009

Het was echt een onvergeetelijke vakentie. De kids hebben zich goed geamuseerd. Een aanrader voor iedereen, van jong tot oud

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009

2008

leuke lodge

bas en wendy
16-10-2008

wij hebben hier 1 nacht gelogeerd. mooie hutje met 's morgens uitzicht op giraffen! eten heel goed,'s avonds rondom kampvuur gegeten. leuke ervaring

Gereisd Met partner in oktober 2008
2007

Red elephant safari lodge was voor ons perfect

k pastoor-keijer
20-12-2007

Red elephant safari lodge was voor ons perfect. Goeie ontvangst, huisjes erg schoon. Leuke animatie s,avonds. Het eten hier was perfect, aan tafel bediend en erg heet. Voor ons een 9 waard

Gereisd Met partner in december 2007

Lodge info

• Balkon / terrasAanwezig

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Red Elephant Safari Lodge in Tsavo East Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Red Elephant Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.