Camping Patterson's Safari Camp

Camping Patterson's Safari Camp
7,5

6 reviews over Camping Patterson's Safari Camp in het Nederlands

dit nooit meer een verschrikking

roel.struik
5-12-2012

Ligging perfect niets op aan te merken,en voor 1 overnachting zou je dit nog kunnen doen maar echt niet langer. tenten waren in slechte staat sanitair lekte bij regenval grondzeil vol met water . eten redelijk tot brrrrrrrrr geen keuze in menu en als je iemand te eten vroeg 35 dollarals het eten goed was geen probleem maar het was prut salade 2 blaadjes sla wat fruit erop en nu komt het op de meloen bolletjes uien ringen hoe gek kan je het maken.

2008

voor mij blijft Patterson's Safari Camp de overnachting en

Chou
24-6-2008

voor mij blijft Patterson's Safari Camp de overnachting en verblijf bij uitstek. Dat kan ik nooit meer vergeten. Je bent gewoon op een andere planeet. Volledig in de pure natuur, met alle geluiden en ervaringen erbij. Gewoon onvergeetelijk. Daar wil ik zeker nog terug. Je kan er een dat ter plaatse blijven en genieten alle wat er rondom gebeurt.

Gereisd Met vrienden in juni 2008
2007

Wij bezochten dit kamp afgelopen september

Donné
26-3-2007

Wij bezochten dit kamp afgelopen september. Erg mooi opgezet langs de oever van de tsavo river (als ik het goed heb). Zeer rustig midden in natuur. S'nachts kwamen de oliefanten tot op een paar meter van de tent, een geweldige ervaring. Service was perfect en het eten was heerlijk. Vraag bij de receptie voor een bush walk langs de rivier. Kosten hiervoor zijn erg laag maar de ervaring is geweldig.

Gereisd Anders in maart 2007

De weg naar het camp is een avontuur opzich

edward van dalen
24-2-2007

De weg naar het camp is een avontuur opzich.Het camp is prima uitgerust (bijzonder;ligt In the middle off nowere)Krokodillen op enkele meters van je tent.'s Nacht een hippo aan onze tent.(je mag je tent niet uit,er lopen bewakers)en hoorde wij de leeuwen brullen!De tent is netjes (toilet/douche/wastafel).Personeel is vriendelijk.Eten goed.

Gereisd Anders in februari 2007

Een mooi opgezet tented camp wat aan een rivier ligt

Dea den Boon
22-2-2007

Een mooi opgezet tented camp wat aan een rivier ligt. Je mocht s'nachts je tent niet uit ivm krokodillen, hippo's en schorpioenen. Het camp is via een hele slechte weg te bereiken met na 16 uur heel veel chichivliegen die de busjes belaagden. Het personeel was traag en kon vriendelijker.

Gereisd Anders in februari 2007

Schiterend tented camp

Dea den Boon
1-2-2007

Schiterend tented camp. Is alleen over zeer slechte weg te bereiken. Wij waren hier helaas maar 1 nacht. De bediening kan beter. Mooie tenten en prachtige ligging aan een rivier. Je mag alleen s'nachts niet de tent verlaten ivm hippo's, krokodillen en schorpioenen. sÁvonds werd je naar je tent begeleid door een bewaker.

Gereisd Met vrienden in januari 2007

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Patterson's Safari Camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Patterson's Safari Camp in Tsavo East Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Patterson's Safari Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.