Camping Ndololo Safari Camp

Meer campinginfo

3 reviews over Camping Ndololo Safari Camp

• 10Tessa03-09-2013

Fantastisch, een wereldervaring!

Samen met een vriendin in dit tentenkamp overnacht, werkelijk een wereldervaring. Geen hekken of stroomdraad om de tenten dus dieren lopen gewoon langs je tent. Midden in het reservaat gelegen, behoorlijk luxe tent. 2 prima aparte 2 persoons bedden met klamboe, wastafel met stromend water uit de watertank, hetzelfde geld voor het toilet, netjes, hangt een douche gordijntje voor maar volstaat. Tenten moeten wel slachtafval afgesloten worden ivm de bavianen die anders binnen komen. Wij hebben s'avonds terwijl wij nog zaten te genieten in onze stoelen 20 olifanten achter onze tent gehad op nog geen 5 meter afstand, een wereld ervaring die ik niet had willen missen! Ontbijt en diner was prima voor Afrikaanse begrippen, veel afwisseling en voor ieder wat wils. Vanuit het eetgedeelte kijk je zo de vlakte op en zie je oa jakhalzen en antilopen voorbij komen. Wij hebben ondanks de aanwezige Italianen genoten van de stilte, rust en puurheid van de natuur!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8Wim20-10-2011

Prachtige ligging

Dit park ligt in het Tsavo-West park. We bezochten dit met onze groep terwijl we in Diani Beach verbleven. De driedaagse safari werd bij een plaatselijke touroperator op voorhand geboekt. De eerste overnachting had plaats in de Rhino Valley Lodge. De eigenaar is 'Tsavo camps en Lodges'. Ze hebben ook een lodge in het Tsavo-East park. De namen worden weleens verwisseld. Met andere woorden, de besproken lodge staat op 'Zoover' ook bekend als het 'Ndololo safari camp'. De verzorging, ontvangst en onthaal was uitstekend. Vanuit het restaurant mooi zicht 'dag en nacht' op de poel waar de dieren komen drinken. Vergeet je fototoestel niet mee te nemen als je bij zonsopgang komt ontbijten, je ziet dan de zon prachtig opkomen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 7Milly25-07-2010

Gewone accomodatie enkel ter safari overnachting

Een gewoon tented camp. Niets bijzonders (voor Afrika). Toen wij er waren, waren een aantal tenten in aanbouw. Camp is niet omheind, dus in de avond en ochtend loopt een Masai mee. Die Masai licht ook zijn cultuur toe tijdens een kampvuur. Nogal toeristisch en op de doorsnee touroperators gericht. Personeel en manager erg vriendelijk. Onze tent was behoorlijk beschimmeld, maar gezien wij van een nog meer "down to earth" accomodatie kwamen, was dit luxe voor ons. Heerlijke kolosaal houten bedden. Prachtig houtbewerkt kaptafel! Wel oppassen in de douche: dat loopt iets af en als het nat is het spiegelglad!

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

1 tip over Camping Ndololo Safari Camp

• Tessa, 03-09-2013

Zorg dat je samen met je chauffeur zo vroeg ongelijk op pad gaat in de ochtend en als eerste vertrekt. Wij hebben hierdoor de meest speciale momenten beleefd, van een jachtluipaard in de boom tot aan leeuwen die net hun pro hadden gevangen en spelende baby olifanten.

0 vragen over Camping Ndololo Safari Camp

• BBQNiet toegestaan