Kleine hotelsWeer vandaag31°19°

1 review over Hotel Lion Hill Lodge / Zomeni Lion Hill Lodge in het Nederlands

Uitstekende "budget" accommodatie.

AJ
27-7-2015

Uitstekende uitvalbasis om Tsavo East te bezoeken. De lodge ligt op een heuvel net buiten het park. Maar je kijkt dus zo het park in. Personeel is zeer gastvriendelijk. Maaltijden zijn wat beperkter in keuze, maar er is voldoende en keuze. Let wel, dit is geen 5* accommodatie. Maar voor een "budget" accommodatie echt super. Je hebt een mooi uitzicht vanuit dinerzaal en vanaf balkon van je eigen kamer. Zou hier zo weer heen gaan.

Gereisd Met partner in september 2013

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lion Hill Lodge / Zomeni Lion Hill Lodge in Tsavo East Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lion Hill Lodge / Zomeni Lion Hill Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.