Hotel Ashnil Aruba Lodge

KeniaKeniaTsavo East Nationaal Park

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ashnil Aruba Lodge voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 9 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 9 reviews
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Ashnil Aruba Lodge

• 8Ria16-02-2020

Zeker voor herhaling vatbaar!

Voor het eerst in Kenia op vakantie, hadden een 4-daagse safari geboekt voor o.a. NP Tsavo East. De 1e overnachting hadden wij hier. Vriendelijke ontvangst en alles was goed verzorgd. Mooie Lodge midden in het park. De kamer was prima en het bed wordt 's avonds al helemaal in gereedheid gebracht. Ook het eten was prima en de mensen waren erg vriendelijk. En wat was is er lekkerder dan na een gamedrive een duik in het zwembad te kunnen nemen. Wij zeggen Kwaheri!!

• 7Jan10-10-2012

simpele lodges

De lodge is Ok maar in vergelijking met andere toch de minste die wij bezochten tijdens onze rondreis.

• 9Fam. Jansen12-07-2011

Geweldige lodge

Begin januari hier een dag verbleven. Keurige kamers, helaas alleen met ventilator maar dit was geen probleem. Eten goed en gevarieerd. Ligging zwembad langs raster dus liggend in zwembad komen olifanten e.d. voorbij op een afstand van slechts 10 m!!! Geweldig uitzicht over een meer en zeker de moeite waard. Al met al een hele ervaring.

• 8ebo08-02-2011

Heerlijke eerste overnachtingsplek

Wij hebben op onze 4-daagse safari de eerste avond hier geslapen. Kamers zijn prima, niet erg luxe met alleen ventilatoren om de warmte te verdrijven (vond ik niet erg). Eten vonden wij prima en het personeel was erg vriendelijk. De lodges die wij daarna aandeden waren veel luxer dus was wel blij dat wij deze als eerste hadden anders had hij misschien wel tegengevallen terwijl er niet veel op aan te merken is.

• 9Bart20-04-2010

Prachtig gelegen

Heel mooi kamp om op safari te vertrekken!! Mooie kamers, wel warm!! Ventilatoren zijn er ter plaatse. Lekker eten!

• 8anneke22-03-2010

oase

Aruba Lodge ligt geweldig mooi midden in het immens groot natuurreservaat Mensen zijn vriendelijk. Eten van smaak goed. Er zaten alleen heel veel vliegen! Ben ziek geweest van het eten. Waarschijnlijk nagerecht bereid met eieren. Is jammer van je safari. We hebben ze wel allemaal gezien op de neushoorn na! Een geweldige ervaring.

• 9chris11-02-2010

Sprookje

Na een indrukwekkende en verhitte game-drive is het echt een droom om bij deze lodge aan te komen! Je wordt vriendelijk onthaald met een verfrissing en kunt heerlijk eten vanuit het buffet. Teveel variatie om van alles wat te kunnen proeven. Van de warmte die hieronder wordt beschreven hadden wij geen last. Beter dan het koude NL. De ventilator hebben we uit gezet om de geluiden van het park te kunnen horen. Helaas ben je na zo'n intensieve dag ook gewoon moe dus lekker geslapen. Zwembad was heerlijk (overigens ook schoon) en het was onwerkelijk luxe om lekker onder de parasol over het park uit te kijken. De badlakens worden bij de receptie verstrekt. Tijdens de safari veel dieren gezien maar het landschap alleen al was de moeite waard. Tip; beleef je vakantie niet door je fototoestel maar wissel emailadressen en foto's uit met anderen en geniet terplekke!

• 7Ipermans30-12-2009

Mooi van ver

2 dagen hier verbleven tijdens onze safari die de moeite waard. Het zwembad leek mooi van ver maar zat vol insekten. zelfs tussen het eten zaten de kevers en op het eten de vliegen !! Kamers waren proper maar onmenselijk warm (geen airco)!

• 8Wijnand11-12-2009

Mooie lodge op een prachtige locatie

De Ashnil Aruba Lodge ligt op een mooie locatie aan een grote drinkplaats. 's-Avonds konden we de leeuwen van dichtbij horen brullen en met zaklampen de reflectie van ogen zien. De lodges zijn comfortabel, minpunt is dat er geen airco is. Wel staan er ventilatoren, maar die verplaatsen alleen de warmte waardoor je het gevoel krijt in een sauna te verblijven. Eten is voldoende, niet echt variatie, maar wel vers bereid en goed aangevuld. Personeel is uiterst vriendelijk. Vanuit Ashnil Aruba heb je een mooie uitvalbasis voor een safari, vlak bij de Voi rivier route. Binnen een klein half uurtje zagen wij in ieder geval leeuwen, olfianten en buffels en dan heb je gelijk 3 van de Big 5 te pakken.

Hotel Ashnil Aruba Lodge info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar

Veilig betalen met