Géén boekingskosten
/Kenia/Kenia/Tiwi Beach/Hotels Tiwi Beach/Hotel Amani Tiwi Beach Resort

Amani Tiwi Beach Resort

KeniaKeniaTiwi Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Amani Tiwi Beach Resort voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 26 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 26 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Amani Tiwi Beach Resort

• 8Hans Schouman05-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Goed hotel met super strand en groot zwembad. All inclusive eten en drinken is goed. Geen last van verkopers op het strand! Goede service! Wel wat afgelegen maar met een taxi of excursie kom je overal. Aanrader!

• 6Polski05-09-2019

Nooit meer

Tiwi Beach Resort. Na 23 uur reizen eindelijk aangekomen en het prachtig resort. Mooi zwembad en mooie kamers wij hadden de lux kamer geboekt. Het eten lauw sommige groenten waren niet goed gekookt en altijd het zelfde eten, geen vis te zien. Het drinken. Cola was meestal warm te weinig ijsblokjes zegden ze ons en da voor een 4 sterren resort. Als je al eens goesting hebt voor een pintje rook het bier slecht en de smaak is nog slechter. Wij hebben de hostess van touroperator aangesproken en die ging voor een touroperator Hostess zijn wij verhuist naar Bamburi Beach Hotel.

daar was alles perfect zo als een reis er moet uitzien.

• 8Diana O.09-08-2019

Relaxen en genieten in een paradijsje.

Mooi resort met een prachtig zwembad welke is gelegen aan een heerlijk strand. Wij hadden een deluxe kamer en deze zijn zeer aan te bevelen. Ruim, schoon en netjes. Eten is goed verzorgd met een Keniaanse en Indiase keuken met weinig Europese gerechten. Maar zoiets weet je als je buiten Europa gaat reizen en wij vonden dit prima! De lunch hebben wij bijna altijd genuttigd bij een van de 2 restaurants op het strand. Aanrader! Op het strand lopen verkopers rond. Hiervan heb je pas last als je naar zee loopt want zij komen niet voorbij een 'onzichtbare' lijn welke is afgesproken met het resort. Waterschoenen in zee zijn een must. Animatieteam is geweldig en verzorgen de hele dag activiteiten maar laten je ook met rust als je niet mee wil doen. Het personeel is super vriendelijk en doet ontzettend zijn best om iedereen de beste service te geven. Kortom een paradijsje waar wij een heerlijke vakantie hebben gehad.

• 10Evert L30-07-2019

Geweldige gezinsvakantie. Snel nog een keer!

Amani Tiwi Resort is ‘barefoot luxury all day long’. Gelegen aan een perfect privéstrand met palmbomen (en hangmatten!). Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat u zich comfortabel en thuis voelt vanaf het moment dat u het prachtige resort binnenloopt. Goed nieuws; de weg die het resort met de hoofdweg verbindt, is volgend seizoen volledig geasfalteerd.

Wij - een gezin met kinderen van 12 en 7 jaar oud - waren aangenaam verrast door het feit dat de sportactiviteiten die de hele dag door het animatieteam werden georganiseerd ervoor zorgden dat vrienden gemakkelijk werden gemaakt en dat kinderen zich nooit vervelen op het resort. Op het strand zijn prachtig gelegen strandrestaurants voor lunch en drankjes!

Het animatie team is geweldig, erg vriendelijk en energiek en uiterst flexibel - niet alleen de programmering aanpassen aan elke wens (!), maar ook fysiek (allen acrobaten!) -

We zullen zeker snel terugkomen!

• 8raoguz28-06-2019

Een leuke vakantie

Ik heb een goede en ontspannen vakantie gehad. Het personeel rent heel hard voor een goede service en om jou gelukkig te kunnen maken. Maar soms is het een beetje overdrijven. De beveiliging neemt zijn werk heel serieus en dit maakt je soms benauwd. Voor de zee liefhebber is de ligging van het hotel niet ideaal. Veel koralen en reef, dus zwemmen in de zee is onmogelijk, ook met water schoenen. Het hotel ligt ook behoorlijk ver van het centrum van Diani Beach en als u daarheen wil gaan of ergens anders, wordt je gedwongen om taxi te nemen. Ze zeggen dat het voor veiligheid, maar volgens mij voor de commissie van het hotel. Het hotel heeft een Indiaanse en Keniaanse keuken met weinig gerechten uit Europa. Maar voor vegetariërs is het hemel. Ik las hier wel negatieve opmerkingen over. Maar ik was daar heel tevreden over. Voor een relax vakantie is het een ideale bestemming, maar je kunt buiten leven vergeten.

• 7Guido07-04-2019

Fantastische ervaring ondanks armoede van het land

Mooi hotel, groot zwembad, lekker eten en vriendelijke mensen. De basic kamers zijn ok maar niet super en de badkamer en zeker het toilet zijn dringend aan vernieuwing toe. Vloeren werden niet echt netjes gehouden en klamboe was gescheurd. Soms nogal chaotisch kwa organisatie waarmee ik bedoel soms geen bepaalde dranken voorradig zowel in de bars als in het restaurant.

• 7J.H. van Baalen14-03-2019

Niet echt voor een 2 keer 3 weken

Een leuk hotel begin februari na een week werd het wat minder, de tweede week werd de keuken en restaurant minder, derde week was er ook minder personeel in het restaurant. De bar daar kreeg je weinig gekoelde dranken ze hadden een klein koelkastje het bier was tussen de 10 en de 15 graden.. de omgevingstemperatuur 35 graden andere dranken waren ook bijna allemaal omgevingstemperatuur. Het strand is zand vlakbij het water begint de rif waar je niet op kon lopen. Mensen met waterschoenen maakte de meeste kans. De verkopers waren erg vasthoudend want ze liepen zelfs met je het water in. Het zwembad is 168 meter lang wat ieder dag netjes werd schoongemaakt. Ook leuk waren de makakie aapjes die alles probeerde stelen. Handoekservice was bijna altijd laat tussen 10 en 11;00 uur. de verkopers mochten een paar avonden in het hotel. Op zaterdag was het de beurt van de ma sai in klederdracht die om 19:00 uur hun dans mochten laten zien.

• 10Martha27-02-2019

Fantastisch mooi resort

Fantastisch top resort! Prima service. Al je extra wensen zijn bespreekbaar. En het personeel is dermate behulpzaam. Ruime keus Ontbijt/lunch and Dinner and high-tea! Onze Delux kamer, was erg mooi, ruim! Zwembad en animatie prima! Veel te doen en zeer gezellig resort! Just perfect!!!

• 8Klerk26-02-2019

een ongelofelijke ervaring,op een prachtig resort.

Voor het eerst in kenia.Amani tiwi beach ligt erg afgelegen.Resort zelf uitstekend.Mooi zwembad en strand.Vriendelijke mensen.Eten ook prima.voor echte rus ga je daarheen.voor ons een dikke 8

• 8Annemieke14-02-2019

Prima hotel zeker gezien de prijs

Prijskwaliteitsverhouding is voor dit resort prima, het hotel is wat gedateerd doch de kamers zijn netjes waarbij opgemerkt moet worden dat de badkamer klein is waarbij de deur naar binnen draait hetgeen onhandig is. De bedden zijn wat hard maar wel goed. Het zwembad is leuk aangelegd, het water van het zwembad is zout (geen zeewater, ook uit de douche komt dit brakachtig water). Het eten en drinken vonden wij goed. Er is uiteraard altijd wel iets aan te merken maar wij denken voor Keniaanse begrippen prima. Iedere avond worden er curries aangeboden (Indiase eigenaar). Het bestellen van een drankje vereist enig geduld, het tempo is anders dan in Nederland (pole pole), het strand is mooi, er is gelegenheid om te snorkelen of te duiken, neem wel waterschoentjes mee ivm de zee-egels. Wij zijn duikers maar hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten, stond ons minder aan. Er is animatie maar ach..had voor ons niet gehoeven.

Hotel Amani Tiwi Beach Resort info

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    P.O Box 1877, 80400