Reviews over Tiwi Beach

Fantastische ligging, goed verzorgd

Sharona,
    4-11-2018

Goed hotel, ook een goede ligging qua excursies/safaris. Eten was oké, niet heel bijzonder. Boek een deluxe kamer, deze zijn een stuk mooier!

Geweldig

Ibrahim Sosromiharsjo,
    30-12-2017

Na een paar dagen safari kom je hier voor rust, ontspanning en genieten van het prachtig strand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende activiteiten op het resort aangezien het op een afgelegen gebied ligt.

Echt relaxen

sonjahiemstra,
    22-9-2014

Heel fijn resort en super vriendelijk personeel en animatie team.

Geweldig hotel

Nicole Oosterbroek,
    11-5-2013

Dit hotel is echt en aanrader. Het zwembad is 167 meter lang met 2 kleine glijbanen. De kamers zijn zeer schoon en er is gelegenheid om op de kamer een kop koffie of thee te drinken. Het anamatieteam doet serieus hun best om jou als gast te vermaken. Het eten is prima en de bediening is perfect.

Niet vaak in zo'n betaalbaar en goedgeorganiseerd hotel geweest. We waren hier met 2kinderen van 6 jaar en 1van 4 jaar en die hebben zich hier super vermaakt.

prima,prima,prima

ava,
    10-12-2010

niets op aan te merken,prima hotel kamers mooi aapjes in de tuin en op het balkon.

Tiwi Beach scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews