Tiwi Beach

Zonuren9h9h9h8h7h7h7h8h8h9h9h8h
Zeewatertemp (℃)28°27°29°29°28°27°25°25°26°26°27°28°
Dagen regen3151014101089987

Reviews over Tiwi Beach

Heerlijk tot rust komen, niet voor uitgaans types!

yolanda
    13-8-2009

We hebben Tiwi beach als thuisbasis gebruikt, we verbleven in een self catering cottage van Coral Cove, super goed bevallen! Je zit in 1 van de 6 cottages tussen de palmen, cactussen en ander groen om je heen.'s avonds met een drankje op je veranda zitten, het geruis van de zee en geluiden van de aapjes om je heen...super relaxed!! Naast apen heeft de eigenaresse nog vele andere beesten op het terein, wij vonden dat heel gezellig. Als je in een van de twee voorste huisjes zit, kijk je langs het groen op het witte strand! Helemaal links achteraan op het strand zit een woodshopje, ga daar heen voor houten souveniers! Niet naar de beachboys, zij zeggen het houtwerk zelf te maken, DIT IS NIET ZO! Ze maken winst over de rug van David en zijn broers, die in de woodshop werken. De eigenaresse van de cottages en de super vriendelijke staf, zijn heel behulpzaam,en geven goede tips. We mochten de overtollige bagage (gratis) achterlaten als we een paar dagen op pad gingen, erg handig.

Gereisd Met partner in juli 2009

goed en vriendelijk hotel

verhoef
    17-12-2007

goed en vriendelijk hotel. animatatie team erg goed. eten voortreffelijk. omgeving prachtig. overig personeel vriendelijk, zijn altid bereid het om naar je zon te maken. en vooral een paar woordjes te leren.

Gereisd Anders in Mon Dec 17 2007 14:47:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prachtig hotel met goed aanbod en bediening

D & D
    12-5-2007

Een prachtig hotel met goed aanbod en bediening. Maak zeker uitstappen die je boekt bij de plaatselijke "beachboys" zeker aan te raden en dezelfde service voor veel minder geld dan van de touroperator. Je zit wel in"the middle of nowhere" maar het hotel had steeds goede dag-en avondanimatie.Het eten was verzorgd en op 14 dagen voldoende afwisseling. Leuk zijn de aapjes die rond het hotel leven. Zou zeker terug komen en neem vooral stylo's,kledij, toiletartikelen en snoepgoed mee waarmee je de plaatselijke kinderen/bevolking enorm veel plezier doet !

Gereisd Anders in mei 2007
Tiwi Beach scoort een 8 uit 10, op basis van 7 reviews