Lodge Sarova Shaba Game Lodge

KeniaKeniaShaba Nationaal Park

We hebben een aantal aanbieders voor Lodge Sarova Shaba Game Lodge voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 8 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 8 reviews
  • 9Waardering

Lodge info

• Rolstoel toegankelijk
Meer lodge infoTonen op kaart

8 Reviews over Sarova Shaba Game Lodge

• 10Janssuhh05-01-2012

Gave lodge!

Ontzettend gave lodge met schitterend uitzicht op de rivier die door Shaba NP loopt waar olifanten en alle andere dieren uit het park hun dorst komen lessen.

• 9C. Loman11-04-2011

Mooi maar commercieel

Deze lodge is een grote lodge die middenin een game-reserve ligt. Zodra je de lodge uitrijdt zit je in de prachtige natuur. Prima kamers, bij ons was echter een raam stuk, en dat is niet handig wanneer de bavianen proberen binnen te komen...Eten erg lekker, een uitgebreid buffet, met verse bbq.

• 8Rob en Willy06-09-2010

Verzorgd maar geen 5-ster

Mooi en verzorgd aangelegd. Kamers zijn ruim, leuk ingericht maar beetje gedateerd. Het eten in het restaurant is goed, maar eenzijdig (misschien verwend in andere lodges). Staat in de boeken als een 5-ster maar is het zeker niet, een 4-ster is een juistere waarderen. Wij hadden de pech dat we geen warm water hadden, rond middaguur gemeld bij receptie, zouden gelijk aan werken. Bij terugkomst om 18.00 nog steeds geen warm water - weer naar de receptie, waren verbaasd dat we er weer melding van maakte, was toch gemaakt? O, toch niet vergeten! Beloofd dat binnen een half uur geregeld zou zijn - na uur nog niet. Maar weer naar de receptie - moesten maar geduld hebben en liep weg......... Gemeld bij onze gids, heeft in "hun" taal het e.e.a. duidelijk gemaakt en zie.....binnen 10 minuten warm water. Het uitchecken leek wel een electronisch kassa bij de supermarkt en kon geen woord vanaf.

Qua service hebben wij het totaal niet getroffen, dit ligt meer aan persoon dan aan resort.

• 9Lianne16-09-2007

Heel mooi hotel/lodge. Uitstekende buffeten, vriendelijk personeel, hele goede service. Mooi gelegen, het genieten van de natuur is hier optimaal mogelijk.

• 9fam.Bastiaansen24-07-2007

Samen met onze 3 kinderen ( 13 en 15 jaar ) bezocht in juli 2007. Geweldige lodge in een schitterend mooi safari gebied. (bezoek de Samburu's !!!)Echt een Out of Africa gevoel aan de rivier.

• 9iris24-07-2007

Een prachtig hotel met een mooi zwembad. Hier kun je heerlijk bijkomen voor of na een gamedrive. Mensen zijn erg vriendelijk (overal in Kenia) en het eten is heerlijk! Prachtig uitzicht over de rivier. Je kunt er uren kijken naar de krokodillen. Ook zaten er heel veel apen op het hotel. Erg leuk. De kamer vond ik wat donker en er zaten erg veel insecten. maar goed, daar ontkom je haast niet aan tijdens zo'n safarireis.

• 9iris24-07-2007

Een prachtig hotel. Lekker om hier even bij te komen aan het zwembad voor of na een gamedrive. Het eten is er heerlijk! Het enige minpuntje was dat er ontzettend veel ongedierte op onze kamer zat. We stootten tegen het hoofdboord van ons bed aan. Er kwamen een heleboel kevers uitgevallen. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Super gaaf om de krokodillen van zo dichtbij te zien. En het stikte hier werkelijk van de apen. Geweldig!

• 9esther15-01-2007

Een geweldige lodge als je in Shaba of Samburu park verblijft. Pal langs de rivier; je hoort 'm 's nachts stromen. Heerlijk zwembad erbij voor na de gamedrive. Goede service; niets is het personeel teveel en ze zijn echt ontzettend aardig. Vanuit de lodge 2 geweldige game drives gemaakt, zebra's, giraffen, diverse soorten antilopen & gazellen, olifanten, enz. gezien. Te gek!

Lodge Sarova Shaba Game Lodge info

Facilities