Lodge Samburu Serena Safari

8.8FantastischScore uit 6 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 6 reviews

Lodge info

Meer lodge infoTonen op kaart

6 Reviews over Samburu Serena Safari

• 9Paul18-08-2010

mooie locatie

mooi hotel direct aan een rivier waar zeer veel wild komt eten en drinken. de buffetten zijn ook zeer goed en zo ook het personeel. hebben geweldige safari's met de jeep gemaakt vanuit het hotel ( zeer veel gezien ) Dit was het eerste hotel van twee weken rondreis.

• 9Lieven Ampe07-01-2009

"HEAVEN ON EARTH"

Sinds 1994 kom ik hier elk jaar terug. Ik was er toen het door een brand verwoest werd. Ik was er toen het door de Ewaso River werd overspoeld. Maar toch blijf ik er terugkomen. Gewoon aan de rivier met een boek of de wildlife spotten is gewoon een overweldigende belevenis. Ik heb reeds vele plaatsen in de wereld bezocht maar voor mij is dit het einde. Maak ook van de gelegenheid gebruik om de plaatselijk Samburu stam te bezoeken. Vraag gewoon naar Mariam en zeg dat je met de groeten van Lieven komt.

• 10Tim en Natalie21-09-2008

Mooie lodge

Het is een mooie lodge met uitzicht op de rivier. In augustus is het erg droog en warm, maar ondanks dat nog veel dieren gezien. Voor ons was het het einde van de reis, dus relaxen aan het mooie zwembad met de hitte was heerlijk.

• 9Kevin Bremen01-02-2008

Prachtige lodge in, naar mijn mening, één van de mooiste parken in Kenia. Het personeel is erg vriendelijk, goede service, mooie kamers en het eten is heerlijk. Het is redelijk duur, maar ja, daar krijg je dan oo wel wat voor.

• 8Peter en Claudia26-09-2006

Wij zijn geweest bij de Samburu Sopa Lodge. Erg mooi aangelegd aan het water, lodges op palen gebouwd. Zwembad is ook mooi met daarbij perfecte bedden en handdoekenservice.

• 8Mike11-04-2006

Schitterende lodge, niet te verwarren met de Samburu Serena Lodge. Samburu (wildlife) Lodge ligt gelegen op de noordoever van de rivier, nabij de westelijke grens van het Samburu NP.Zeer gastvrij met een heerlijk zwembad. De kamers zijn in kleine huisjes onderverdeeld met kleine veranda waar men buiten kan zitten,echter niet geheel vrij, vanwege de apen. Ook in het huisje is een douche, toilet en een plafond-ventilator. De lodge is groot van opzet en heeft een groot veranda dek over de rivier in de vorm van een banda. In de avond waren er spotlights aan die voornamelijk de overkant van de rivier verlichten. Aan het einde van de middag werden hier stukken vlees opgehangen om het luipaard te lokken, sinds 2005 is het verboden in de reservaten wild te lokken. Rond half zeven kan iedereen de lodge bezoeken als de krokodillen gevoerd worden die rond deze tijd opduiken van uit de rivier.

Lodge Samburu Serena Safari info

Facilities