Camping Ashnil Samburu Camp

KeniaKeniaSamburu National Reserve
10FenomenaalScore uit 1 review

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering
  • 10Staat v/h sanitair

0Tonen op kaart

1 Reviews over Ashnil Samburu Camp

• 10Dirk en Alida02-03-2011

Ongelofelijk goede lodge.

We verbleven hier 2 nachten, het hadden er van ons meer mogen zijn. Samburu is een prachtig gebied met bijzondere dieren die nergens anders in Kenia voorkomen. De lodge ligt prachtig en vanaf je veranda zie je de olifanten voorbij komen. Het eten is in buffetvorm zowel lunch als diner en is voortreffelijk. Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam, je wordt er soms verlegen van. De accommodatie is een tent met een dak erover met een (inloop)douche en apart toilet. De bedden slapen fantastisch, kortom je moet als je naar Samburu gaat deze lodge boeken, je krijgt er absoluut geen spijt van. Wij hebben onze 9 daagse privesafari geboekt bij een lokale touroperator Kayoli Safaris en we hebben de reis van ons leven gemaakt. Roger Kayoli is een geweldige gids/chauffeur die ontzettend zijn best heeft gedaan om het naar onze zin te maken. Hij is betrouwbaar en gewoon een Keniaan die erg zijn best doet om zijn eigen bedrijfje rendabel te maken. Voor info bezoek zijn website.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Ashnil Samburu Camp info