Reviews over Rift Valley

prachtige omgeving aan hot springs, flamingo meer

Ronald,
    6-4-2011

mooi resort, gelegen aan Lake Bogoria, minder bekend maar (nog) mooier meer met hot springs in prachtig natuur reservaat. Nog helemaal schoon en vol flamingo's. Omgeving meer (Rift Valley) redelijk onbekend, maar prachtig. Bijv. route naar Eldoret.

Amazing lodge

E&L,
    3-2-2011

Shompole staat bekend als een van de mooiste lodges van Kenia, en onze verwachtingen waren dus hoog gespannen. Misschien wel onevenredig hoog.

Het feit dat aan al onze verwachtingen niet alleen makkelijk werd voldaan, maar dat ze vaak zelfs veruit werden overtroffen, is de beste manier om te beschrijven hoe onwaarschijnlijk mooi deze lodge is.

prachtige locatie

Mark en Coby,
    28-8-2008

De lodge is prachtig gelegen tegen een heuvel met uitzicht over de bush en op de achtergrond de berg Shompole Mountain. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Onze gids was perfect! Een minpuntje is het management, welke in onze ogen niet erg medewerker-vriendelijk was. Verder kon de lodge wel wat onderhoud gebruiken

Luxe open lodge, gelegen tegen een heuvel (kopje)

Mark & Coby,
    16-7-2008

Luxe open lodge, gelegen tegen een heuvel (kopje). Veel ruimte en alles gemaakt van natuurlijk materialen ter ondersteuning van milieu, natuur en de Masaai.

Rift Valley scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews