Hotel Reef ***

7,7

61 reviews over Hotel Reef in het Nederlands

Prachtige locatie

Sjan, 10-12-2016

Alles was fantastisch, vriendelijk personeel en goede service.

Een prima hotel voor een paar stranddagen

Monique, 10-8-2014

Na 2,5 week safari zaten wij 4 nachten in dit hotel. Een oud maar prima hotel voor een paar dagen.

Vanwege de veiligheid in Mombassa was het veiliger om in het hotel te blijven. We hebben dus niets van de omgeving gezien.

Het ligt direct aan een rustig en mooi strand. Op dat strand kan je prima liggen en er zijn een paar souvenir winkeltjes. We hebben de beach boys een paar keer op pad gestuurd om cola / water voor ons te halen in een kiosk. Dat is aanzienlijk goedkoper dan in het hotel.

Er zijn mooie zwembaden met goede ligstoelen.

Er is een buffet, maar de prijs van $ 22 vond ik niet in verhouding tot de kwaliteit. Liever gingen wij a la carte eten in de grill bar.

Het ontbijt van $ 10 pp is wat eentonig.

Geweldige vakantie!!

Hood, 23-4-2014

Een zeer goed hotel met een mooi strand, de kamers zijn goed, het eten is goed en het personeel is vriendelijk en bereid om u te dienen. Een zeer mooi zwembad! Safari We boekten op het strand met lokale gids, hij is erg goede kerel en hij is het organiseren van de beste safari's, hebben we safari met hem twee keer. Massage op het strand erg leuk! We hopen om naar Kenia terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Reef voor je op een rij gezet:

“onvergetelijke reis met een heel goed hotel”

Harry Roob, 10-4-2014

Het was een hotel waar men vele vriendelijke mensen aantrof.

Dikke pluim voor al het personeel waar niks te veel voor was,dit draagt toch grotendeels mee voor een geslaagde vakantie.

Het eten was lekker en van goed kwaliteit.

Mooie zwembaden ,waar onze strandstoelen steeds op ons stonden te wachten .Mooie poolbar met een vriendelijke ober voor een gezellige babbel en een goed drankje,Maar die keuze mocht wel wat uitgebreider zijnOp het strand kon je boeken voor een safari bij Masudi aan een goede prijs en die ons van een onvergeetelijke safari deed genieten Hij is iemand die je volkomen kan betrouwen en zijn chauffeur evenneens. Op het strand kon je ook genieten van een goede massage .Neem ook gerust eens de Rifiki boot is dat aan het strand ligt.

Gedurende onze 16 daagse reis "Best of Kenya" hebben we de laatste week verbleven in het Reef hotel (o.b.v. Halfpension).Na een hele drukke en zeer indrukwekkende safariweek was dit erg aangenaam! Een goed 3* hotel met een prima ontbijtbuffet en een goed dinerbuffet met elke dag een ruime keuze uit verschillend eten(rijst, aardappels/patat, groente, vlees etc en. desserts). Dit was echt boven onze verwachting!Prima prijs voor de nog apart te betalen drankjes ook verder.Het hotel is direct gelegen aan het strand, hoewel wij hier amper geweest zijn.Ten eerste zijn er teveel beachboys die met groepen op je afkomen en daarnaast is het ook te heet/verder niets te zoeken aangezien er geen restaurants zijn of boulevard o.i.d. is.Het hotel heeft aan de strandzijde 2 grote zwembaden en aan de achterzijde ook nog 1 groot zwembad (hier is nauwelijks iemand te vinden).Bij het zwembad zit de Tanga Bar & Grill waar wij (tegen aparte betaling)onze lunch namen.Ook hier volop keuze tegen prima prijzen!

super vakantie en safari!

van der burg, 14-11-2013

Wat kan ik zeggen over Kenia .... een fantastisch land met zo veel te bieden.

Het hotel Reef ligt aan het strand. Weinig ruimte maar ok. Het hotel heeft twee zwembaden We verbleven in een kamer die oud was maar schoon met veel ruimte. De zwembaden van het hotel zijn zeer goed onderhouden en het entertainment team zijn geweldige de gebruikelijke all-inclusive fair. Het bier was goed, maar de sterke drank waren oke! We gingen op tal van uitstapjes geboekt hebben bij harry van oranje safari. Harry was fantastisch, ik zou te boek de safari's en langere trips van hem als alles gedacht is en inclusief adviseren. Harry woont in het zuidkust maar is twee kier onze hotel geweest.

We gingen ook naar Mombasa city tour en Wasini Island snorkellen ook bij hem. Als u een vakantie in dit hotel boekt u zult niet teleurgesteld worden.

Kenia als geheel is een magische plek die u echt als je uit het hotel durf te zien. niet te gaan bang voor een wandeling, zijn de lokale bevolking geweldige.

Geweldige ervaring!

Janine, 14-9-2012

Hotel Reef is eenvoudig maar goed. De kamers met zeezicht zijn comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. Eten is goed en gevarieerd. Service is hotel is prima, personeel is vriendelijk en willen alles voor je doen. All inclusive formule is niet zoals bijv. in Mexico maar je haalt de kosten er wel uit. Safari is een must! Fantastische vakantie gehad.

Voor verblijf in Kenia is dit 4*

p v overbeeke, 27-8-2012

Nette en goede accommodatie, gericht op fijne vakantie.

Niet druk, niet superluxe, gewoon goed, fijn en perfect geregeld.

een grandioze plek voor een heerlijke vakantie

anita van der kieft, 17-8-2012

Een erg mooi hotel, alleen je moet wel een kamer hebben met zeezicht, de kamers met tuinzicht vallen tegen, en je moet dan een erg hoge trap oplopen

Geweldige positieve ervaring in Kenia/Mombasa

Inge de Oliveira Andrez, 9-8-2012

Hotel is prijs/kwaliteit zeer goed, super lekker eten en gevarieerd.Al het personeel is zeer vriendelijk, enige minpunt is als je all inclusief bent dan kunnen ze aan jou geen tip verdienen dus af en toe een tip geven doet dan wonderen.Vlakbij strand maar in juli is er teveel wind om te liggen zonnen.Geen strandweer.Hotel is perfect gelegen,niet te druk maar centrum is gemakkelijk bereikbaar.Er is elke avond entertainment en disco.Tijdens laag seizoen houden ze zich gedurende de dag niet aan het programma maar vraag ernaar.Waren daar aangekomen enkele dagen na de bomaanslag maar we hebben ons nooit onveilig gevoeld, moeder en 2 kinderen van 20 en 15 jaar.Heb durf en verplaats je met het Keniaans vervoer,de matatu,spotgoedkoop en een unieke ervaring. Kenianen zijn gastvrije en vriendelijke mensen met een enorme rijke natuur.Altijd onderhandelen over de prijs want daar durven ze sterk in overdrijven. Heb genoten en geen moment spijt gehad. Inge, Adina en Aida ”

We hebben een aantal aanbieders voor Reef voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reef in Nyali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reef scoort een 7.72 uit 10 op basis van 63 reviews.