Hotel Lake Naivasha Country Club

Hotel Lake Naivasha Country Club

We hebben een aantal aanbieders voor Lake Naivasha Country Club voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lake Naivasha Country Club in het Nederlands

Met vrienden

koloniaal hotel waar het goed toeven is.

Avion
14-9-2012

Hotel is goed, evenals het eten. In gedachten zie je de oude engelse adel omstreeks 1935 hier rondlopen. De oud engelse koloniale tijd is hier duidelijk overal zichtbaar. Prachtig om te zien voor iemand uit deze hectische tijd. In de tuin zie je de Maraboe dichtbij. Maar.... hij eet wel duifjes, dat is dan weer jammer. Hoewel, leeuwen en cheetahs...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lake Naivasha Country Club in Naivasha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lake Naivasha Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.