Hotel Utalii

Hotel Utalii

We hebben een aantal aanbieders voor Utalii voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Utalii in het Nederlands

Goed hotel buiten de stad

Frits
14-3-2010

Utalli is het bekendste opleidingshotel voor hotelpersoneel in Kenia. Er loopt daardoor altijd veel (en behulpzaam) personeel rond. Het hotel heeft een mooie tuin met grasveld, tennisbanen, en een geweldig zwembad. Het eten is van hoge kwaliteit. In veel dure hotels in Kenia lopen er koks rond die hier getraind zijn. Er is een gratis shuttle bus naar de stad (20 min). Wij komen hier met enige regelmaat en deze keer waren ze alle kamers aan het renoveren. De kamers zijn goed met tv, muskietennet, badkamer met douche, toilet en bad. In hotel is er een safari-desk waar je een goede safari kunt boeken. De safari is, in verhouding met andere maatschappijen, niet te duur en de chauffeurs zijn betrouwbaar en rijden erg netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Utalii in Nairobi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Utalii zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.