Hotel Sixeighty

Hotel Sixeighty
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sixeighty voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sixeighty in het Nederlands

Redelijk hotel in centrum van Nairobi.

mariavanopstal
26-1-2013

Wij hebben hier 1 nacht geslapen toen we op doorreis waren van Tsavo naar Masai Mara. Het eten was redelijk goed. De bediening in het restaurant was echt heel slecht. We waren met 5 personen en de laatste kreeg het eten (een pizza) ongeveer een uur nadat de anderen het eten geserveerd kregen! De kamers netjes. Wij verbleven op de 7e etage en zelfs daar was de herrie van het feest op de 1e etage duidelijk te horen. Het was gelukkig om 23.30uur afgelopen. Het ontbijt was prima verzorgd.

Prima beveiliging in en rond het hotel.

Prima kamer, maar in de bar werden we "besloten"met een wisseltruc.

naar buiten gaan werd sterk ontraden dor het personeel en dus bleven we maar binnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sixeighty in Nairobi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sixeighty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sixeighty scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.