7.6GoedScore uit 14 reviews

P.O.Box, 00100

Wat zeggen bezoekers over

Sarova Panafric

7.6GoedScore uit 14 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

• 7.1
    Kamers
    Hygiëne

14 reviews

Top, dit hotel is aan te bevelen.
Door Teresa op 28-11-2019
Gereisd met vrienden

Het is een onvergetelijke verjaardag geweest, nadat ik mijn medereizigers tijdens de lunch vertelde, dat het eerste drankje voor mijn rekening was i.v.m. mijn verjaardag. Monica, Brans en Cyrus, die onze tafel bedienden, hebben mij een taartje gebracht, geweldig! Na de lunch, kreeg ik nog een verrassing van de rest van de staf, een taartje, dans en zang! In de avond, was er live music en werd ik weer toegezongen! Ik mocht een speciaal verzoek indienen om gezongen te worden, ik voelde mij erg vereerd! Voor het diner, heb ik mijzelf getrakteerd op kreeft, heerlijk bereid! Het is een onvergetelijke reis en verjaardag geweest. Wij hebben een mooie reis gemaakt en als chauffeur/gids hadden wij Joshua, Liberty Africa Safari's; geweldig. In Tanzania als chauffeur/gids; Jordan en Erik van Leopard Tours. Alle 3 de heren hele ervaren chauffeurs, bekwame en geweldige gidsen!

Vriendelijk personeel
Door givago op 12-09-2013
Gereisd met vrienden

Waren hier voor 1 nacht .van waaruit we onze safari starten. Er was controle van de handbagage aan de ingang.gezllige bar en restaurant met democratische prijzen,men kan ook buiten eten. vriendelijk personeel !

Prima voor een overnachting
Door Maurice op 04-07-2013
Gereisd met partner

Het hotel is prima voor een nachtje overblijven. Het restaurant heeft een goede sfeer en een redelijke menukaart. Het ontbijt is beperkt maar voldoende. De nabije omgeving is niet bijzonder

goed hotel in een hele drukke omgeving
Door lieveautgaerden op 15-11-2012
Gereisd met vrienden

we zijn hier tekort gebleven om goed te beoordelen. Het was het start hotel van onze safari reis

Panafric hotel is prima toeristenhotel
Door mieke van vugt op 09-09-2010
Gereisd met jonge kinderen

Het hotel is prima om te overnachten voor- tijdens of na een cruise. De bediening is goed maar het eten redelijk. Dit zou beter kunnen. Kamers waren uitstekend en ruim

Mooi groot hotel
Door Rob en Willy op 24-08-2010
Gereisd met partner

Zijn hier 2 nachten geweest (niet aansluitend). De eerste keer hadden wij een geheel gerenoveerde kamer. Kamer niet groot maar wel voldoende ruimte, kleine badkamer. Alles goed schoon. De tweede keer hadden we een grotere niet gerenoveerde kamer. Meer ruimte, grotere badkamer. Beetje gedateerd - maar alle kamers zijn ze aan het opknappen. Ontbijt is erg uitgebreid waarbij warme maaltijden vers gemaakt worden. Ook kan je hier goed avond eten.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.