Hotel Kenya Comfort

Hotel Kenya Comfort

2.3Onvoldoende

Kenia, Kenia, Nairobi

Op vakantie geweest naar Kenya Comfort?

2.3Onvoldoende

4 reviews over Hotel Kenya Comfort

• 6Mrris11-01-2013

Prima Hotel

Ik kan me niet vinden in de drie reactiess hieronder. Via een groepsreis ben ik in dit hotel beland dus over de prijs kan ik weinig zeggen die is mij niet bekend. Het ontbijt daar was prima, twee keer een goed bord gegeten. De mensen achter de receptie waren erg vriendelijk. De kamers waren eenvoudig, verwacht geen luxe. Zeker geen schimmel of smerigheid o.i.d. tegen gekomen. Douche + wc is krap, maar niet vies.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 1marjorie_bodden25-12-2010

jakkie bah!!!

Brrrr, als ik er nog aan denk dan lopen de rillingen mij over mijn rug. Wat een smerig hotel, ronduit het allersmerigste hotel waar ik ooit heb verbleven. De keuken van het appartement was te vies voor woorden. De bedden vreselijk hard en de klamboes te klein voor het bed. Het ontbijt, nou ja, we zijn niet ziek geworden....... We zijn er 's nachts aangekomen en waren zeer teleurgesteld. 's Morgens toen we de gordijnen openden en uitkeken op krottenwijken beseften we dat we echter niet moesten zeuren, eigenlijk schaamden we ons een beetje hoe verwend we zijn.

Al met al was het een slecht begin van onze fantastiese reis!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 1Marloes19-11-2010

"Zeer slecht hotel"

Voor zo'n hotel zijn moet je eigenlijk geen woord aan vuil maken. Nooit hier verblijven. Kamer is groot met keuken en zithoek en eethoek. Het stinkt er enorm, het raam wilde niet dicht. Achter heb je uitzicht op een township en voor op dakloze mensen. De badkamer was zo enorm slecht, wc bril lag op de grond, wastafel hing van de wand, wat er van hout was, was weggerot!!!!!!! Toen we naar bed wilden gaan bleken de lakens vol schimmel te zitten!!!!!!!! Van het eten werden we doodziek. Dus nogmaals hier niet verblijven. Je kan best de stad even in lopen, neem geen waardevolle spullen mee. Laat je ook niet verleiden om mee te gaan naar marktjes, ze beroven je dan!!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 1Reiziger17-10-2010

Vervallen hotel in een ongure omgeving

Hoewel ruime kamers met keuken is het geen hotel om naar terug te keren. We hebben hier 1 nacht doorgebracht en we waren blij er weg te zijn. Het hotel staat in een omgeving met een sloppenwijkje en een soort vuilverbranding ernaast. 's Avonds naar buiten gaan is geen aanrader, veel te gevaarlijk. Het meubilair is oud, de douches gevaarlijk (eletriciteit!) en de badkamer was overal provisorisch gerepareerd. Overal gaten in de muren. Tevens kun je hier kamers per uur huren. Het hotel wordt dan ook gebruikt door prostituees. Om het helemaal makkelijk te maken kun je de "handelswaar" in de bar keuren en kiezen. Het eten zag er niet bepaald appetijtelijk uit, we hebben daar ook niet gegeten. De bar was voorzien van bijna alleen maar lege flessen en ging om 20"30 uur dicht. Aangezien je niet naar buiten kon om te eten is het een aanrader om zelf eten mee te nemen, mocht je besluiten hier toch heen te gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Hotel Kenya Comfort info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten