Hotel House of Wain

KeniaKeniaNairobi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel House of Wain voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 2 reviews

10FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 10Waardering

0Tonen op kaart

2 Reviews over House of Wain

• 10marike godwaldt19-03-2012

Wat een luxe!!!

Heerlijk luze hotel in de wijk Karen; wij kregen de Malaika kamer met een oppervlakte van 70m2. Heerlijk ontbijt en supervriendelijk personeel.

• 10Mark & Coby11-07-2008

Schitterend hotel

In dit hotel hebben wij onze huwelijksnacht doorgebracht. We kregen als upgrade de presidentiele suite. Wat een ruimte, prachtig. Ook stond er champagne en vers fruit voor ons gereed. Na deze nacht zijn we op safari gegaan. Toen we na een week weer terug kwamen werden we verrast met een diner voor twee bij de open haard met overal kaarsen en rozenblaadjes op de grond. Op onze kamer lagen rozen op bed en ook overal rozenblaadjes uitgestrooid. Hier hebben wij het ultieme honeymoongevoel beleefd. Super!! Het hotel heeft een verwarmd zwembad welke in een mooi aangelegde tuin ligt. De medewerkers zijn allen zeer vriendelijk. Het is een hotel dat je iedereen wilt aanbevelen en dat doen we dan ook!!

Hotel House of Wain info

Veilig betalen met