Hotel Boulevard

7GoedScore uit 5 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Boulevard

• 5Wiebe3009-06-2012

geen aanrader..

ook wij hadden dit hotel als doorreis voor onze safari, maar ik vond het helemaal niks, eten relatief duur gewoon slecht bereid, kamers matig, personeel minder vriendelijk dan in de lodges. gewoon niet te lang verblijven dan is het goed :D

• 8claudiaenhenkjan27-07-2011

prima hotel

prima hotel om naar toe te gaan voor een kort verblijf in Nairobi. Eten was niet goed toen we er onze eerste nacht waren (begin vd vakantie) . Klein ontbijt, oud brood, 's avonds erg vette patat/vlees . Na een gesprek met de manager van het hotel, werd ons tweede verblijf (3 weken later) een stuk beter. Het eten was lekker.

Verder prima kamers met koffie en theefaciliteiten. Je ziet wel duidelijke verschillen in de kamers; de ene kamer beschikt wel over een hor voor de ramen, de ander niet etc. Ze waren bezig met een renovatie toen wij er waren, dus wellicht wordt hieraan gewerkt.

• 7kuijt27-02-2011

Goed voor één overnachting op doorreis.

Wij kwamen om 22.30 uur aan bij Hotel Boulevard en gingen de andere ochtend vroeg weg om 6.30 uur voor doorreis van onze safari. Het hotel ligt rustig op een half uurtje van de airport Nairobi. De bedden waren vrij hard en de kussens waren niet in vorm te brengen. Toch hebben wij nog aardig geslapen, maar dat kwam voornamelijk door de lange reisdag van Amsterdam naar Nairobi. Het onbijt was goed en het personeel was zeer vriendelijk. Voor één nachtje is het een goed hotel.

• 7Mike03-06-2010

Er zijn betere hotels voor die prijs

Boulevard Hotel is op zich een redelijk goed hotel. Echter er zijn betere hotels voor die prijs in Nairobi. Persooneel is vriendelijk. Eten is redelijk tot goed. Kamers zijn verouderd en wat gehorig. Kussen is veel te hard (net of je op een opgevouwen deken slaapt). Bedden kunnen ook beter, maar zijn wel te doen. De tuin is echt een pluspunt. Divers vogels die je er kunt bewonderen. Zwembad is lekker, echter niet verwarmd, dus wel fris. Het is absoluut geen slecht hotel, maar voor Keniaanse normen kan er wel wat verbeterd worden.

• 8P. van Beek12-01-2007

Ik was hier november 2006. Plus punten: vriendelijk personeel, simpele maar nette kamers, zeer goed ontbijt, goede prijs/kwaliteit verhouding. Minpunten: ik heb hier 3 nachten geslapen en kan eigenlijk geen minpunten noemen, een aanrader dus!

Hotel Boulevard info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar