Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Nairobi

Vakantie in Nairobi

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Nairobi

Reviews over Nairobi

• 8Paul Alexander24-08-2018

Ben voorbereid.

Tip - Niet goed: beroofd van paspoort. Via ambassade nieuw paspoort, kon dus weer reizen . . . Douane vond geen visum in dit paspoort bij vertrek: "NOT IN - NOT OUT" maar gelukkig kon ik het receipt van aankoop visum tonen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2016

• 8Valerie01-09-2015

Dynamische stad

Nairobi is een drukke stad, maar als je daar door heen kijkt kun je wel echt mooie pareltjes vinden. Leuke koffietentjes, barretje en shoppingmalls. Ook het safaripark dat aan de stad grenst is de moeite waard

• 10Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in september 2015

• 8J slagman19-07-2013

geweldige ervaring

nairobi, een stad van uitersten, met prachtig reserve, elephant orphange maar ook een groot verschil tussen arm en rijk

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd in juni 2013

• 6Liselotte15-03-2013

Heldigvis havde vi en guid til at føre os rundt

Nairobi er en kæmpeby med rigtig mange indtryk, lige fra fine kvarterer til slum. Det var godt vi havde bestilt igennem bureau, ellers havde vi ikke turde færdes der, da vi er nybegyndere i den store vide verden. Det vi så gennem bilens vinduer gjorde et stort indtryk på os alle.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8J slagman19-01-2013

geweldig indrukqwekkende ervaring

stad van extreme verschillen waar vele afrikaanse culturen bij elkaar komen; doen!.... maar wel veilig doen! check je verblijfsomgeving en neem een hotel met beveiliging

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 4Omgeving

Alleen gereisd in januari 2012

• 4Jan30-09-2012

weinig te beleven

Chaotische stad met weinig bezienswaardigheden.

• 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 5Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 7Wesley06-09-2012

Nairobbery

Op mijn verzoek reed de chauffeur van ons Pollman's safaribusje ons in anderhalve uur het hele centrum van Nairobi door, een 'gratis' privétour dus (wel een flink hogere fooi aan het eind van de safari natuurlijk). Er staan echt veel mooie gebouwen (de skyline is geweldig, en tevens de enige plek waar je de auto veilig kan verlaten) en het is geweldig om de stadse mensen daar te zien, het drukke zakenleven, de parlementsgebouwen, oude hotels, universiteit en diverse kerken, de enige synagoog van Oost-Afrika en het Memorial Park. Maar als een stad al als bijnaam 'Nairobbery' heeft, je zelfs in de auto dure camera's uit het zicht moet houden en de ramen het liefste dicht, is dat geen stad waar ik gezellig op eigen gelegenheid naartoe zou gaan of überhaupt in het centrum de auto uit durf. Maar een begeleide citytour per busje zou ik zeker aanraden!

augustus 2012

• 5aenjschoemans07-07-2012

Nairobi moet je verkend hebben, dat is ook alles

Typisch Keniaanse stad, waarvan de sfeer je veel kan leren. Dat is in een dag (of twee) te doen. Blijf waakzaam op je spullen.

• 5Cultuur
    • 5Omgeving

Gereisd met partner in juni 2012

• 8piotr18-06-2012

Swietne miejsce

Jesli ktos kocha afryke i lubi hardcor to jak najbardziej . piekne miejsce i niezapomniane wrazenia

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 6Jan-Nelwendels17-06-2012

Luxe en armoede

De uitersten zijn zeer groot. Er is heel veel geld maar er is minstens zoveel armoede. Onder politie begeleiding zijn we de sloppen wijken in geweest waar meer dan 1 miljoen !! mensen wonen. Ze wonen in hutten van plastic, karton of oude lappen met daarboven oude golfplaten. Het is een open riool en zeker als na een regenbui het vuilnis door of langs de hutten stroomt. Dit is ook Nairobi een leven vol agressie, armoe en drugsgebruik.

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur