KeniaKeniaMsambweniHotels MsambweniHotel Sawa Sawa Beach Resort

Hotel Sawa Sawa Beach Resort

KeniaKeniaMsambweni

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sawa Sawa Beach Resort voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Sawa Sawa Beach Resort

• 10Bart Jan 26-05-2015

al twee jaar geweldig!

Bij binnenkomst zie je al dat het mooi en onderhouden is.vriendelijk word je door de eigenaresse ontvangen. drankje en hapje.
    Er is een kok die elke avond een heerlijke maaltijd klaar zet. Motorsafaris is in samenwerking met deze plek een geweldige vakantie. 2 jaaar achter elkaar ben ik er geweest. met heel veel plezier! waarschijnlijk komt er ook een derde keer aan!

• 9Wout Bons11-04-2013

Nu met de kinderen

Twee jaar geleden (febr/maart 2011) al een fantastische motorvakantie hier gehad. Ons toen voorgenomen met de kinderen terug te komen. Dit hebben we gedaan en de 3 kinderen (twintigers) begrijpen nu waarom wij zo enthousiast waren. Nu naast 1 week Sawa Sawa Beach Resort gekozen voor de prachtige motorreis naar Tanzania, met de niet rijders in de volgbus. Daarnaast nog gesnorkeld, gevist, gevoetbald, school bezocht, uitgegaan, safari enz. Met z'n allen onder de indruk van Africa. Een vakantie om lang over na te praten. Een aanrader!! Over 2 jaar weer?

• 9humbo6126-02-2013

echte aanrader

7 dagen motorrijden, safaris. een belevenis die ik niet zou willen missen. de investering is dit volledig waard. nooit geweten dat zandpaden met een 200cc honda zo leuk kunnen zijn. service van nederlands en keniaans personeel van ongehoord nivo. en : alles is mogelijk, elke wens. ook leuk voor nietrijdende partners.

• 9Henk Bons20-03-2011

Machtige motor ervaring in Kenia

Inmiddels alweer een paar dagen terug in ons koude kikkerlandje maar in gedachten nog steeds bij de machtige motorvakantie in Kenia. Vanuit het Sawa Sawa Beach House van de Nederlandse familie Nauta dagelijks met Off-Road motoren de omgeving verkend. Hierdoor dit prachtige land kunnen ervaren, zoals dat anders niet mogelijk geweest zou zijn. Wat ons vooral ook bij zal blijven is de vriendelijke bevolking die ons bij het passeren steeds toezwaaiden en Jambo Jambo (Hallo Hallo) of Welcome to Kenia toeriepen. Dit prachtige kleinschalige resort nabij het dorpje Msambweni is gelegen aan het parel witte het strand van de Indische oceaan, ongeveer 40km onder Mombassa. Kortom de prachtige locatie, het vriendelijke personeel en de Nederlandse begeleiding door Hans (huismeester) en Johan (motorgids) hebben dit voor ons zonder twijfel tot de mooiste vakantie ervaring gemaakt.

Henk Bons Hardinxveld 20-03-2011

• 10Frank20-03-2011

Time flies when .....

Klein van opzet, groots in prestatie!!! Voor zowel de motorrijder als de niet-motorrijder is een evenwichtig programma opgesteld die je in 2 weken tijd een prima indruk geeft van wat Kenia te bieden heeft. Snorkelen of duiken, een bezoek aan Mombasa, Msambweni en Okunda, Tsavo N.P. met overnachting in een tent, etc.

Op de motor door Shimba Hills met bezoekjes aan de omliggende dorpen met veel contacten met de lokale bevolking...een onvergetelijke ervaring.

Hans en Johan en iedereen van het Sawa-Sawa Beach Resort... heel erg bedankt!!!

Dankzij jullie inzet en kennis hebben wij een onvergetelijke 2 weken gehad waar we nog lang aan terug zullen denken

• 9Wout en Anja Bons19-03-2011

Onevergetelijke Kenia "experience"

Hoofddoel van de 2 weken vakantie was motorsafari. De motorbegeleider Johan wist de hoge verwachtingen meer dan waar te maken. Een goede mix van sportief en recreatief rijden, gecombineerd met informatie over het land en de bevolking maken deze motortochten onvergetelijk. De unieke ligging van het resort gecombineerd met de uitstekende bediening zorgden voor het ontspannende deel van de vakantie. Hans was verantwoordelijk voor het resortgedeelte en zorgde uitstekend voor ons en wist met zijn kennis van het land en de bevolking antwoord op al onze vragen. De contacten met de plaatselijke school en de bevolking maakten deze vakantie voor ons de meest indrukwekkend ooit.

Johan, Hans en de bediening, bedankt voor deze geweldige ervaring. MTVN motorreizen overtreft met deze reis zelfs zijn beloften

Wout en Anja Bons

• 9Eveline24-01-2011

fantastische ervaring

Het is erg kleinschalig, waardoor je veel contact hebt met het supervriendelijk personeel en de lokale bevolking. De vriendelijke Nederlandse mensen van het huis kunnen je ook alles vertellen over het leven in Kenia. Wij zijn hier terecht gekomen door een motorsafari in Kenia te boeken. Zij hebben een gevarieerd pakket dat leuk is voor de motorrijder en de niet-motorrijder (off-road-motorrijden, boottocht, wildsafari). Verwacht geen professionele begeleiding, maar daarentegen is er veel gezelligheid, vriendelijkheid, informaliteit en flexibiliteit. Je zit buiten het toeristische Diani beach, waardoor je echt een van de weinige blanken bent, een ervaring op zich. Hou je van motorrijden en je partner niet, dan is dit pakket zeer afwisselend en absoluut een aanrader.

Hotel Sawa Sawa Beach Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar