Msambweni

Reviews over Msambweni

al twee jaar geweldig!

Bart Jan ,
    26-5-2015

Bij binnenkomst zie je al dat het mooi en onderhouden is.vriendelijk word je door de eigenaresse ontvangen. drankje en hapje.

Er is een kok die elke avond een heerlijke maaltijd klaar zet.

Motorsafaris is in samenwerking met deze plek een geweldige vakantie. 2 jaaar achter elkaar ben ik er geweest. met heel veel plezier! waarschijnlijk komt er ook een derde keer aan!

Gereisd alleenreizend in januari 2015

Een plaats om nooit te vergeten

Antonie,
    21-10-2013

Mbuyu ligt op een ongelofelijk mooie plek. De rust die het met zich meebrengt is voor ons een reden om nog een keertje terug te komen. Met een eigen strand kun je heerlijk in de zee zwemmen zonder dat je het strand moet delen met 100 andere mensen. Het personeel is heel erg vriendelijk en we hebben in de tijd dat we er zaten geen enkel probleem gehad. Het eten was gigantisch lekker. De eigenaren van deze geweldige plek zijn ook super aardig en drinken af en toe een Tusker mee wanneer het uitkomt. Deze plaats is zeker een aanrader voor mensen die van rust houden. Die even uit de werkstress willen en die geen gezeur aan hun hoofd willen. Omdat hier geen wifi aanwezig is kun je hier helemaal tot rust komen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Echt geweldig

Marije,
    20-10-2013

Voor een absolute relaxvakantie, is dit de ideale plek! Het is ruim en rustig. Het ligt aan de oceaan, dus een erg mooi uitzicht. Het personeel is erg aardig en ze maken ontzettend goed eten! Doordat het zo kleinschalig is, is het ook echt persoonlijk. Mbuyu is een echte aanrader voor een relaxte vakantie!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Nu met de kinderen

Wout Bons,
    11-4-2013

Twee jaar geleden (febr/maart 2011) al een fantastische motorvakantie hier gehad. Ons toen voorgenomen met de kinderen terug te komen. Dit hebben we gedaan en de 3 kinderen (twintigers) begrijpen nu waarom wij zo enthousiast waren.

Nu naast 1 week Sawa Sawa Beach Resort gekozen voor de prachtige motorreis naar Tanzania, met de niet rijders in de volgbus.

Daarnaast nog gesnorkeld, gevist, gevoetbald, school bezocht, uitgegaan, safari enz. Met z'n allen onder de indruk van Africa. Een vakantie om lang over na te praten. Een aanrader!! Over 2 jaar weer?

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

echte aanrader

humbo61,
    26-2-2013

7 dagen motorrijden, safaris. een belevenis die ik niet zou willen missen. de investering is dit volledig waard. nooit geweten dat zandpaden met een 200cc honda zo leuk kunnen zijn. service van nederlands en keniaans personeel van ongehoord nivo. en : alles is mogelijk, elke wens. ook leuk voor nietrijdende partners.

Gereisd met vrienden in februari 2013
Msambweni scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews