Hotel Travellers Beach & Club

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Travellers Beach & Club voor je op een rij gezet:

72 reviews over Hotel Travellers Beach & Club

• 7Wim26-01-2013

goed hotel

Travellers Club is een all-inclusive hotel met een goede keuken. Het voordeel van dit hotel is dat je van begin tot einde vakantie je eigen tafel hebt in het restaurant,dus geen gezoek naar een plaats iedere keer. Het enigste nadeel in vergelijking met voorgaande jaren is dat met name het aantal Europese gasten afneemt en dat daarentegen de plaatselijke bevolking(uit Nairobi vnl.) dit hotel ontdekt heeft. Service en kwaliteit gaat zienderogen achteruit jammergenoeg. Wil je een keer echt eens verwend worden op vakantie in Kenia? Ga dan naar MisaMalu, gelegen vlak achter de hotels aan het Bamburi strand, alwaar Belgische Luc&Marina de scepter zwaaien in hun paradijsje. Zij verhuren daar 2 luxe appartementen,elk voorzien van 2 slaapkamers en 2 badkamers,airco,wifi,flatscreen etc. Ontbijt.halfpension,volpension alles is bespreekbaar.Aanwezig is ook nog een groot zwembad,prachtige tuin,recreatieruimte,bar en eetgedeelte en grote terrassen. Echt de moeite waard!!!!

• 8Anneke26-08-2011

Uitstekend hotel

Heel vriendelijk en erg behulpzaam personeel waar je erg leuk een praatje mee kunt maken. Zij willen er alles aan doen om je een fijne vakantie te geven. Uitstekend eten in buffetvorm met veel afwisseling. Drinken is heel goed verzorgd. Heerlijk, goed onderhouden, zwembad met goede ligbedden. Het hotel heeft een mooie uitstraling. Er zijn diverse mogelijkheden om excursies te boeken in het hotel maar dat kun je veel beter bij de beachboys doen. Op het strand zijn veel beachboys maar als je hen vriendelijk verteld geen belangstelling te hebben, laten ze je met rust. Aan de andere kant moeten zij ook hun geld verdienen. Het enige minpuntje zijn de harde bedden, tenminste in onze kamer. Alles bij elkaar een goed hotel waar je een heerlijke vakantie kunt hebben.

• 8Sandra03-03-2011

Mannen neem een lange broek mee anders geen diner

Goed hotel hebben hier 1 dag en nacht doorgebracht volgende dag op safari Wat ons tegenviel dat je s'middags wel maar s'avonds niet in korte of 3/4 broek mocht eten Wij hebben onze poot stijfgehouden en omdat het voor 1 nachtje was hebben ze ons diner in een apart restaurant geserveerd Kom op je bent in Kenia

• 7Lineke Osinga16-11-2010

Niet voor herhaling vatbaar

Wegens een geannuleerde vlucht verbleven we een halve dag en een halve nacht in dit hotel. Wij hebben dit hotel niet positief ervaren. De service was slecht. Het buffet was goed. Bij het uitchecken ondervonden we midden in de nacht ten onrechte oponthoud en bedreiging vanwege een rekening van niet genuttigde drankjes.Dit gaf veel irritatie. De ligging en het zwembad waren goed.

• 9john van dijkhuizen31-08-2010

genoten met vriendelijk personeel

ontzettend gezellig hotel ziet er leuk uit,het all-inclu.pakket komt tot zijn recht. zwembad perfect met vriendelijk personeel gedoken met barracuda diving school(20 euro per duik bij 5 dagen) er komt wel 15 dollar marinepark belasting per dag/per persoon bij. ,deze zitten bij het hotel in. safarie geboekt bij de beachboy's goedkoop en perfect verzorgt en betrouwbaar. tip neem de busjes langs de weg ,enkeltje naar winkelcentrum 0,20 eurocent(20 schilling).

• 9fam Maes04-08-2010

prachtig

Zeker een van de betere hotels van Bamburi Beach!Heel vriendelijk personeel,lekker en vooral gevarieerd eten.Propere ,grote kamers zonder al te veel luxe.Probeer vooral de lokale bevolking te leren kennen,het is een echte aanrader!!Heel vriendelijk volkje.Wij hebben met Hassan zijn dorp bezocht ,naar mombassa naar de lokale markten geweest,echt de moeite.We hebben ons ook laten masseren door de meisjes van het strand.Voor 4 euro een volledige lichaamsmassage van 1 uur.toppie. Ik hoop hier zeker ooit nog eens terug te komen.Ik zou zeggen 'kawaheri kenia'

• 9Charlotte27-06-2010

Goed hotel

Het hotel is netjes, de kamers zijn zeer ruim, het personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed. Er was iedere dag wat anders en voor elk wat wils. Vooral het ontbijt was zeer uitgebreid. Op dit moment zijn ze bezig met het opknappen van een gedeelte van het hotel, het kan dus alleen maar beter worden. Op het strand ben je inderdaad vogelvrij voor de verkopers maar als je gewoon duidelijk nee zegt en vriendelijk bent kun je zelfs een leuk gesprek voeren. Aan de noordkust van Kenia kun je niet heel goed zwemmen in de zee maar het zwembad was ook lekker (ik denk dat de vorige meneer met een ander hotel in de war was want het zwembad werd iedere dag grondig schoongemaakt). Naast de safari ook snorkeltocht gemaakt, gewoon doen

• 9Caroline Ligthart26-02-2010

Superrrrr!

Ook wijwaren hier in juli met ons hele gezin. Hebben hiervandaan een safari geboekt bij één van de ´beachboys.Prima geregeld. Het hotel was super en zou de volgende keer weer hierheen gaan. Prima bediening, erg vriendelijke mensen, gewoon in één woord super!

• 4Ben van der Schaaf01-02-2010

Dit kan echt niet meer

Veel slechter zou het eigenlijk niet meer moeten, dit lag niet aan het personeel maar zeker aan de keuken, het eten was gewoonweg bar slecht. Van het zwembad kreeg je groen haar door verkeerde middelen in bad. Als je in de club zit moet je door de achterdeur naar binnen, Bier was net appelsap.

Hier komen we niet weer.

Met jonge kinderen

• 10Eva20-01-2010

Heerlijk hotel met leuke mensen

Wij waren daar van 13 dec. 2009 tot net voor de kerstvakantie. Leuk hotel,vriendelijke mensen en lekker eten. Het werd naar het einde toe wel wat drukker met de kerstvakantie (meer mensen met kinderen en grote families)maar niet storend, of zo. Een heel fijne vakantie, zeker een aanrader...

0 tips over Hotel Travellers Beach & Club

1 vraag over Hotel Travellers Beach & Club

• sterretje, 01-11-2012

animatie

hallo, weet iemand of hier veel aan animatie voor de kinderen word gedaan?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV