Hotel Tiwi Beach (Mombasa-Zuid)

Hotel Tiwi Beach (Mombasa-Zuid)

7.3Goed

Kenia, Kenia, Mombasa

7.3Goed

• Animatie
  • Sauna

75 reviews over Hotel Tiwi Beach (Mombasa-Zuid)

• 2019
    7Debbie15-04-2019

Leuk geweest te zijn, maar weet wat je eet.

Verblijf is wel vergane glorie. Losse tegeltjes van de badkamer, niet zo witte voegen. Verder echt prima.

Gereisd met partner in januari 2019

• Oude reviews

0Tineke25-10-2009

Wordt opnieuw geopend!

Tiwi Beach Resort wordt opnieuw geopend na de vreselijke brand. Men is druk doende met de wederopbouw. Veel personeelsleden werken aan de opbouw. naar verwachting gaan ze voorjaar 2010 weer open. Fijne plaats in Kenya om dan weer te gaan bezoeken.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Hans29-01-2009

Helaas uitgebrand

Twee weken geleden op een woensdag is het hotel helaas door een brand gheel verwoest. Het was een uitstekend hotel, wij kwamen er graag en veel, als gast en als bezoeker, helaas het is er niet meer.

Gereisd met partner in november 2008

• 8van de vyver tanja11-12-2007

het hotel is ondertussen van eigenaar veranderd,het is niet meer all-inclusief maar voor een prikje kan je lekker eten .Ik ben 7 keer in dit hotel geweest altijd goed uitgerust en voldaan terug gekomen. De duik basis is geweldig ,een gevarieerd pakket voor een prikje.groetjes tanja

Gereisd met familie in december 2007

• 9Peter27-03-2007

prachtig resort, vriendelijke mensen, goed eten, alles voor een lekker relax vakantie, mooi prive strand (alleen door veel koraal niet altijd gemakkelijk om het water in te duiken maar 250 meter verder was het fantastisch zwemmen), lekker rustig en geen last van de beachboys wat in Diani-beach erg hinderlijk was maar ook dat went. We hebben wel via Beach-boy (Boris) een 4 daagse safarie geboekt was gewoon geweldig, Tjavo East, West en Ambosselie, beslist een aanrader, Tiwi beach in combinatie met safari.

Gereisd in maart 2007

• 10Sofie & CP02-03-2007

Ik ben met mijn vriend net terug van een weekje in Tiwi Beach Resort. Het was kortweg grandioos! We voelden ons er meteen thuis. Prachtig zwembad, vlak aan het strand. Ongelooflijk joviaal en vriendelijk personeel (Evans, Ronald, Alex, Maggie,...), dat helaas slechts 60 euro per maand (!!) verdiend voor al het werkt dat ze leveren. Wees gul met fooien, deze mensen kunnen ze goed gebruiken. Onze 3-daagse safari hebben we geboekt bij plaatselijke touroperator. Eerst waren we wat wantrouwig, maar ze zijn eerlijk. Je doet dezelfde safari als alle andere toeristen, enkel voor minder geld. Tsavo-East is dik de moeite! Op één dag de big 5 al gezien :) Amboseli was ook mooi, vooral de Kilimanjaro in de verte. Moesten we het over doen, zouden we 3 dagen in Tsavo blijven. Daar is genoeg te zien. Kwa heri Kenia!! Wij komen terug.

Gereisd met partner in februari 2007

• 921-11-2006

Wij hadden hier een fantastische honeymoon! Het zwembad is echt gewéldig, super lang en prachtig aangelegd! De tuinmannen, koks en alle andere mensen die daar werken zijn heel vriendelijk. De kamer was leuk, maar de badkamer vond ik wel verouderd. Safari's en andere excursies gewoon boeken bij beach boy Ali want die regelt het allemaal perfect en veeeel goedkoper! En Kenia is gewoon echt super! Inderdaad is het lastig de zee in gaan vanwege het oude koraal wat vooraan ligt, dus even schoentjes meenemen.

Gereisd met partner in september 2004

• 10siene Willems20-11-2006

Het was voor ons een 2de bezoek aan Kenia. Wij ondernamen een safari naar de Kilmanjaro, een aanrader - topper, geboekt bij de beach boys. Perfekt georganiseerd ! In Tiwi Resort was alles ok en het eten super lekker, als er een opmerking zou zijn dat moet men denken, we zijn in Africa en toch, beter kon niet. Wij kijken uit naar ons volgend verblijf jan-febr 2007.

Gereisd in november 2006

• 8lindsay05-11-2006

hej wij zijn in de zomervakantie naar afrika gegaan en het was een echte avontuurlijke ervarenis ,de safari was het prachtigste van allemaal ,maar de wegen ginder zijn niet echt geschikt ,het hotel zelf was heel goed ,ze zijn er heel vriendelijk ,maar bij mij mij had ik 1 nadeel ik ben 15 jaar en ik moet zeggen ze plakten een beetje te hard aan mijn lijf en om zo 2 weken daar te blijven liep ik er wel even van weg .het eten was heel goed elke dag ander soort eten .Het strand was prachtig ,maar je moet wel ver stappen op rotsen en wieren voor je echt kan gaan zwemmen ,wij hebben alles eigenlijk geboekt met de beach boys ,ze zijn lastig op strans maar het voordeel is dat als je iets wil gaan doen ga dan met hen iets organiseren tip:veel goedkoper en even goed !!

Gereisd met familie in augustus 2006

• 9ava21-10-2006

heel goed voor dit hotel wij hadden all in,vriendelijke mensen zouden alles voor je willen doen met een glimlach(jammer van de toeristen die dit niet weten te waarderen)beach boys te vertrouwen zijn veel goedkoper voor uitstappen en safari's gaan zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2006

Hotel Tiwi Beach (Mombasa-Zuid) info