Lodge Severin Sea Lodge ****

Lodge Severin Sea Lodge ****

Lodge Severin Sea Lodge
Lodge Severin Sea Lodge
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Severin Sea Lodge voor je op een rij gezet:

51 reviews over Lodge Severin Sea Lodge in het Nederlands

Mooi hotel

Corrie, 6-8-2014

Mooi hotel! Het bestaat uit allemaal kleine huisjes met balkonnetjes, vlak bij de oceaan. De aapjes lopen over de daken en tussen de gasten door, op zoek naar eten, geweldig om te zien!

Het personeel is heel vriendelijk en de service is fantastisch!

Mooie plek

Monique , 10-6-2014

Mooie plek, lekker eten

Hebben daar een geweldige vakantie gehad

Mooi en gastvrij hotel

tanja125, 20-1-2014

Vooral de rondavels zijn erg leuk om te verblijven. Veel (brutale) apen op het terrein maar erg leuk om daar naar te kijken.

Eten de ene avond buffet, de andere avond kiezen van de menukaart.

Als je als groep komt wordt er een tafel voor de hele groep gereserveerd en het is moeilijk om daar van af te wijken. Ontzettend vriendelijk personeel wat steeds een praatje wil maken. Minpunt is dat het strand moeilijk toegankelijk is omdat er zoveel verkopers rondhangen.

Prima hotel

givago, 9-11-2013

Sfeervol hotel direkt aan het witte zandstrand van bamburi beach.

We hadden een karibu kamer in de bungalows met een puntdak.Mooie proere kamer met airco,plafond ventilator en koffie en theefaciliteiten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel:er liep water uit de airco,naar de receptie gebeld en binnen de 15 minuten was het in orde.

Het ontbijt en dinnerbuffet was lekker.H et hotel is zowel langs de straatkant als langs het strand bewaakt.Op het strand word je steeds aangeklampt door verkopers niet leuk maar het went wel.

Prima hotel

R_, 24-10-2013

Een prima hotel, aan een fijn strand.

De kamers zijn verouderd en wat sober ingericht en bij het avondeten was niet veel keus. Het ontbijt was verder prima. Prijzen van drank liggen op Europees niveau.

Het personeel doet erg z'n best. Vooral Wilson( altijd vrolijke schoonmaker ), Anthony ( ontzettende hardwerkende ober overdag, het lijkt of hij alles alleen doet) en Onesmus een ontzettend aardige ober.

De massage was erg fijn, maar er werden scheten en boeren door de masseuse gelaten.

Al met al prima hotel om een paar dagen strandvakantie te vieren, waar het personeel het je graag naar de zin maakt!

Mooie ligging en geweldige omgeving

angelina van der Laan, 4-10-2013

Naast een mooie ligging heeft de sealodge ook vriendelijk personeel. Het maakt niet uit wie je tegenkomt, Het hotel heeft een Afrikaans uiterlijk en ziet er daardoor ook niet zo massaal uit. Leuke appartementjes die er mooi uitzien en je ook privacy gunnen. Voor de kinderen was er een gezellig animatieteam. Ook zie je zo nu en dan apen. Gezellig is ook de swingbar om in de avonduren te bezoeken.

Gewoon top!

nathalie, 26-9-2013

Een heerlijk hotel, 's morgens ontbijten op het terras met fantastisch uitzicht over de zee...'s Middags aan het barretjes met weer de geweldige uitzicht. 's Avonds keuze uit twee restaurants waarvan de Dhow a la card is, TOP !!!

Fantastische locatie,met heerlijk eten.

Henk Linstra, 13-9-2013

We hebben een vakantie van 3 weken achter de rug. Een geweldige ervaring. Een prachtige safari geboekt bij de beach boys, naar Voi Lodge geweest in Tsavo_East, veel wild gezien, olifanten,leeuwen,buffels,giraffes, tot vlak bij de auto. Ook een trip geboekt naar Funzi op het strand, prachtig onbewoond eiland bezocht en vele mensen gezien die nog leven zonder elektriciteit. Geweldige ervaring.

Top week

Line-Inouk, 7-8-2013

Ik heb een top week gehad in het hotel. Ik was met mijn schoonouders, schoonbroers en aanhang. We kregen gratis de kamers in een hogere klasse. Kamers zijn wat aan de kleine kant maar ontzettend schoon en mooi ingericht. Helemaal fijn is het balkon en de airco. Eten was prima. Er was veel variatie en veel keus. De ene dag was het een keuze menu de andere dag was het een buffet. Heel vriendelijk personeel! Laatste avond bij de receptie een taart besteld voor mijn schoonmoeder, het personeel zong geweldig leuk. Er lopen paar katten door het hotel, die onwijs lief zijn en gerust kan aaien en mee kan knuffelen. De beachboys zijn soms irritant maar heb er zeker geen last van gehad, mijn schoonbroers hebben vaak met ze gevoetbald, helemaal leuk. Ik heb paar keer bij de receptie gevraagd voor een extra deken en handdoek maar ze kwamen het telkens maar niet brengen, na 4 keer vragen eindelijk wel. Beetje suf!

Een aanrader!!!!

Jan, 27-7-2013

Een fantastisch hotel direct aan het strand, goeie sfeer, lekker eten en vriendelijke mensen. Twee mooie zwembaden gelegen in een schitterende tuin. Het geheel ziet er perfect uit, ook een sfeervolle bar ontbreekt niet evenals diverse restaurants. s 'Avonds is er in de bar de nodige animatie onder ander een een Afrikaanse band tot traditionele Massai dansers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Severin Sea Lodge in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Severin Sea Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Severin Sea Lodge scoort een 8.68 uit 10 op basis van 52 reviews.