Lodge Severin Sea Lodge

Lodge Severin Sea Lodgesterstersterster

7.3Goed

Kenia, Kenia, Mombasa

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Severin Sea Lodge voor je op een rij gezet:

Lodge info

Meer lodge info

56 reviews over Lodge Severin Sea Lodge

• 9Leo de Vree06-04-2019

Geweldig

Prachtig resort, vriendelijk personeel, mooie tuin. Van alle gemakken voorzien. In een woord: geweldig

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Van petegem annemarie23-03-2019

Ongelooflijk mooi vakantie

Mooi hotel alles erop en eraan voor een strandvakantie - met ongelooflijk zicht op de Indische oceaan - mooi strandwandelingen - ideale uitvalsbasis voor excursies Een toppertje

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2018
    9Aad Ruiter14-04-2018

Prima lodges in kleinschalig park.

Uitstekend resort aan de noordkant van Mombasa. Prima ontbijt en diner en prima kamers gelegen in een kleinschalig park . Het gehele park wordt zeer netjes schoongehouden door de vele medewerkers van het park die altijd vriendelijk en gastvrij zijn. Schone zwembaden en mooi strand. Aanrader.

Zakelijk gereisd in april 2018

• Oude reviews

10Corrie06-08-2014

Mooi hotel

Mooi hotel! Het bestaat uit allemaal kleine huisjes met balkonnetjes, vlak bij de oceaan. De aapjes lopen over de daken en tussen de gasten door, op zoek naar eten, geweldig om te zien! Het personeel is heel vriendelijk en de service is fantastisch!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Monique 10-06-2014

Mooie plek

Mooie plek, lekker eten Hebben daar een geweldige vakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2014

• 8tanja12520-01-2014

Mooi en gastvrij hotel

Vooral de rondavels zijn erg leuk om te verblijven. Veel (brutale) apen op het terrein maar erg leuk om daar naar te kijken. Eten de ene avond buffet, de andere avond kiezen van de menukaart. Als je als groep komt wordt er een tafel voor de hele groep gereserveerd en het is moeilijk om daar van af te wijken. Ontzettend vriendelijk personeel wat steeds een praatje wil maken. Minpunt is dat het strand moeilijk toegankelijk is omdat er zoveel verkopers rondhangen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9givago09-11-2013

Prima hotel

Sfeervol hotel direkt aan het witte zandstrand van bamburi beach. We hadden een karibu kamer in de bungalows met een puntdak.Mooie proere kamer met airco,plafond ventilator en koffie en theefaciliteiten. Vriendelijk en behulpzaam personeel:er liep water uit de airco,naar de receptie gebeld en binnen de 15 minuten was het in orde. Het ontbijt en dinnerbuffet was lekker.H et hotel is zowel langs de straatkant als langs het strand bewaakt.Op het strand word je steeds aangeklampt door verkopers niet leuk maar het went wel.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 7R_24-10-2013

Prima hotel

Een prima hotel, aan een fijn strand. De kamers zijn verouderd en wat sober ingericht en bij het avondeten was niet veel keus. Het ontbijt was verder prima. Prijzen van drank liggen op Europees niveau. Het personeel doet erg z'n best. Vooral Wilson( altijd vrolijke schoonmaker ), Anthony ( ontzettende hardwerkende ober overdag, het lijkt of hij alles alleen doet) en Onesmus een ontzettend aardige ober. De massage was erg fijn, maar er werden scheten en boeren door de masseuse gelaten.

Al met al prima hotel om een paar dagen strandvakantie te vieren, waar het personeel het je graag naar de zin maakt!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 9angelina van der Laan04-10-2013

Mooie ligging en geweldige omgeving

Naast een mooie ligging heeft de sealodge ook vriendelijk personeel. Het maakt niet uit wie je tegenkomt, Het hotel heeft een Afrikaans uiterlijk en ziet er daardoor ook niet zo massaal uit. Leuke appartementjes die er mooi uitzien en je ook privacy gunnen. Voor de kinderen was er een gezellig animatieteam. Ook zie je zo nu en dan apen. Gezellig is ook de swingbar om in de avonduren te bezoeken.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8nathalie26-09-2013

Gewoon top!

Een heerlijk hotel, 's morgens ontbijten op het terras met fantastisch uitzicht over de zee...'s Middags aan het barretjes met weer de geweldige uitzicht. 's Avonds keuze uit twee restaurants waarvan de Dhow a la card is, TOP !!!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

6 tips over Lodge Severin Sea Lodge

• nathalie, 26-09-2013

In de omgeving heerlijke restaurantjes om te lunchen of om te dineren!

• angelina van der Laan, 04-10-2013

In de omgeving is genoeg te doen. Het hotel ligt aan een heel mooi rif waar het zeker snorkelen waard is. ook kan je een bezoek brengen aan Haller park. Haller park is een soort dierentuin. Mombasa is tevens een goede uitvalsbasis voor safaris in het Tsavo national park

• Line-Inouk, 07-08-2013

Vervoer is prima te regelen en af te dingen! Ik ging graag met een tuktuk, goedkoper en leuke ervaring ook al word het niet aangeraden maar er helemaal niks mis mee! Wij hebben ook nog gesnorkeld, veel beachboys bieden dat aan op het strand maar wij zijn gewoon met hotel gegaan omdat het goedkoper was!

6 vragen over Lodge Severin Sea Lodge

• jacqueline, 03-02-2013

safari

Wie weet of er vanuit het hotel ook safari excursies te boeken zijn waarbij je niet eerst met een binnenlandse vlucht/klein vliegtuigje hoeft maar bijv. gewoon met een auto?

Line-Inouk, 07-08-2013

Ja, dat kan. De reisorganisatie waar je mee vliegt of waar je het hotel bij hebt geboekt bieden safari's aan op de locatie zelf. Daarnaast kun je het regelen bij mensen van hotel of bij locale mensen. Ik ben zelf met aberdare op safari geweest met de auto paar dagen. Helemaal super. Wel al in Nederland geregeld.

• Jan van Dalfsen, 04-09-2012

Boeken safari

Ik vroeg mij af of we qua kosten beter vanaf dit resort een 6 daagse safari kunnen boeken of toch een complete reis via een reisorganisatie boeken, b.v 6 dagen safari en 10 dagen severin sea lodge. Ik ben zeer benieuwd of zelf boeken een beetje gemakkelijk gaat en ook of het betrouwbaar is.

Wie kan mij hiermee verder helpen??

marcenanitra_1, 23-10-2012

Wij hadden de complete reis (resort + safari) bij het reisburo in NL geboekt. Heb begrepen dat het goedkoper is om het daar te doen. Op het resort zit ook een klein reisburo en daar kun je makkelijk de safari boeken. Aanrader om dan te verblijven in het tentenkamp van Severin in Tsavo west. Echt een sprookje! Veel plezier!!!

nelly, 14-11-2012

hallo. wij hebben de afgelopen winter in kenia een safari geboekt maar dat was echt heel duur. vanaf nederland zit er de vliegreis bij en is het bijna niets duurder. dan heb je, mocht er iets zijn, altijd jou reisbureau achter je staan. nu gaan we deze winter weer en nu eerst naar tanzania en dit hebben we bij ons reisbureau geboekt. fijne vakantie.

• marjan, 31-07-2012

all inn

is het mogelijk om all inclusief bij te boeken???/

marcenanitra_1, 23-10-2012

Kan niet meer, wel volpension. Je eet dan echter veel te veel.

Lodge info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Diabetische gerechten, Duits, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal