5,8

4 reviews over Hotel Nyali Beach in het Nederlands

Nooit meer

ik
4-8-2011

Onvriendelijk personeel, zeer eenvoudig eten, oude badkamers, muskietennet met gaten, tegelvloer kapot, sprei met gaten en vlekken. Gelukkig scheen de zon!!!

Gereisd Met partner in november 2010

niet de moeite waard

harold
28-10-2010

zij hier een aantal dagen geweest na een rondreis, ligging in een buitenwijk, mombasa zelf vrij gevaarlijk voor toeristen, van service weinig gemerkt, eten vile ook tegen, weinig tot geen variatie, ook een zeer dunne kaart

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Prima voor een paar dagen

Judith
9-12-2009

Na een safari prima om paar dagen bij de komen, wel relatief veel entertainment van staff bij het zwembad, moet je van houden. Uitkijken bij zwemmen in zee, veel zee-egels.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Houd rekening met de leuke aapjes in en om het hotel

Carolien
1-8-2007

Houd rekening met de leuke aapjes in en om het hotel. Ga niet slapen met de balkondeuren open, de aapjes komen op je kamer en maken er een troep van! Heel aardig personeel. Rustig hotel. Eten was goed, lekkere sapjes bij het zwembad. Ik heb er goeie herinneringen aan en zal nog wel een keer terug willen naar dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Tue Feb 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nyali Beach in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nyali Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.