Hotel Neptune Paradise Village & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Neptune Paradise Village & Spa voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Neptune Paradise Village & Spa

• 4Di martino angela02-03-2019

Nooit meer

Het slechte vakantie ooit kamers niet netjes douche vuil smerig kregen 1 badhanddoek en dat was het geen badmatje onze frigo die koelde niet meer kwam water van onder uit kussens die stonken ,kon geen schuifraam openzetten anders waren de apen en katten in de kamer,zijn een safari tocht gaan doen onze koffers moeten afgeven aan receptie toen we trug waren deed ik mijn koffer open en schrok mij dood in mijn koffer vol kleine mieren zo kleine rooie beestjes niet normaal als het had gekund was ik vertrokken ze wouden al mijn kleren spuiten ik heb gezegd alles wassen en mijn koffer ontsmetten afschuwelijke vakantie,in restaurant liepen er meer katten dan mensen vies en het eten was ook niet veel goed smiddags waren die rauwe groenten redelijk maar savonds waren die verrimpeld en fruit ook veel te warm ze zwommen in hun eigen vocht zeker watermeloen,nu personeel geen klagen maar hotel is maar 1 ster waard en was geen goedkope vakantie mij zi

Met vrienden

• 2018
    9Berdien09-10-2018

Genoten!

Leuke typische Afrikaanse huisjes. In elk huisje zitten 4 appartementen. Er zit standaard een goedwerkende kluis in je appartement. Alles is netjes en wordt ook dagelijks schoongemaakt. De douche is matig, vooral tijdens spitsuur. De bedden zijn erg hard. Op het strand zijn genoeg strandbedjes te vinden. Ook aapjes, oppassen want ze grissen zo wat van je mee! De beachboys zijn volhardend maar blijven wel vriendelijk. Als ze je vaker zien laten ze je wel met rust. Het buffet is prima, enkel niet echt afwisselend.

• Oude reviews

8bertier benita11-09-2012

onvergetelijk

Prachtig, rustig hotel naar Afrikaanse normen. Het aanbod van het eten is niet zo ruim, maar wat geserveerd wordt is heel lekker. Weinig contact met het personeel maar dit komt omdat ze schrik hebben hun werk te verliezen. Heel goed onderhouden tuin. Klein maar net zwembad. Animatieteam heel aangenaam. Het echte Afrikaanse leven leer je echter alleen buiten het hotel kennen. Safari, geboekt op het strand, was af! (cosmos, salim) Zelfde als van touroperators alleen veel goedkoper. Strandboys heel opdringerig.Gewoon heel even duidelijk maken dat je niks wenst.Probeer met een 'captain' een wandeling te maken als het eb is. Ze tonen je de mooiste dingen uit de zee en weten waar je wel en niet kunt op trappen. Heb je zeep over of gelijk welke verzorgingsproducten, geef ze aan de plaatselijke bevolking.Ze hebben echt NIKS! Hou je van kinderen koop brood voor hun (oprechte liefde terug)

• 9benita02-09-2012

gewoon fantastisch

Heel rustig hotel met vriendelijk personeel en lekker eten!

• 9rachele en dario26-08-2012

gewoonweg fantastisch

hotel sentido neptune village resort is gewoonweg geweldig,klantvriendelijk,lekker eten en heel amusant.Heb geen woorden voor het afrikaans volk,altijd goedgezind,goedlachs en heel gelukkig ondanks hun dagelijkse strijd om te overleven.De omgeving van het hotel is adembenemend.Een aanrader we gaan zeker terug.

• 8Nanny25-10-2011

Geweldig!

Ontvangst zeer vriendelijk met welkomsdrankje. Kamers zijn basic, maar prima voor de tijd die je op je kamer doorbrengt. Animatieteam erg leuk en vriendelijk. Zeer lief personeel! Zwembad is prima met bar erin :) Direct aan het strand met mooi ruim grasveld met ligbedjes. Wij zijn in oktober 2011 geweest en er waren altijd genoeg bedjes vrij. Het eten is goed, voor ieder wat wils incl pasta-bar waar je je eigen pasta's kunt samenstellen. Excursies zijn in het hotel te boeken bij touroperator. Later hoorde wij dat je buiten het hotel dezelfde excursies voor de helft van het geld krijgt. Dus dat is wel de moeite waard en het geld blijft in Kenia :) Helaas zijn onze excursies geannuleerd vanwege het slechte weer. Safari hebben we wel kunnen doen. Aanrader is om je safari in Tsavo East te te maken. Zeker de moeite waard en wij gaan er zeker terug om onze excursies alsnog te kunnen maken!

• 8julie02-10-2011

leuke vakantie met dochter

over 't algemeen was alles meer dan OK;proper ,eten was lekker , vriendelijk personeel ,zowel aan de receptie als in de restaurants ,animatie-team was aanwezig maar niet te opdringerig ,wel raad ik aan om je safari te boeken bij Robert over het hotel,krijgt veel meer voor je geld dan bij touroperator,wil zeker nog eens terug gaan

• 8Fabienne29-09-2011

Zeer goed hotel

Zeer leuk resort, propere kamers, wel basic badkamer maar je hebt alles wat je nodig hebt. Keuken in orde, genoeg keuze aan de bufetten, er is wel altijd iets wat je lust. Altijd vers fruit en gebakjes als dessert. Iedere dag verse soep. Iedere week een leuke BBQ buiten in de tuin. Heel vriendelijk personeel, Jambo en polé polé. Top animatieteam. Safari geboekt in kantoortje aan de overkant een echte aanrader, vraag naar de chauffeur Freddy, hij ziet werkelijk alle dieren vanop een km afstand ! Zeer professioneel en betrouwbaar ! Het hotel is zeker een aanrader, tot tegensteling wat anderen hier schrijven. Vergeet niet dat je in Afrika bent, en de locals hier echt niks hebben ! Wij gaan zeker nog eens terug.

• 8S G28-09-2011

Goed hotel

Zonet teruggekomen van sentido village. Eerste indruk was een zeer mooi resort, groot zwembad, zeer mooie kamers (+ moderne badkamer!) en veel groen.

Wij zijn zeker niet ontevreden naar huis gekeerd. Oké, village is iets drukker dan Paradise, maar aangezien je van beide hotels van de faciliteiten gebruik kan maken, hebben we dat dan ook gedaan. O.a. gaan eten in Paradise. daar is het eten nét iets 'fijner', hoewel je je daar niet veel bij moet voorstellen. Maar we zijn niet ziek geworden, en dat is ook al iets. Ook aan het zwembad is het iets rustiger vertoeven bij Paradise. Wij stellen voor, boek bij Village (is zeker niet slecht voor de prijs die je betaald) en ga eten en zwemmen bij Paradise. Deze hotels liggen PAL naast elkaar dus ver moet je niet gaan! Verder het personeel, de ene is de andere niet. Soms zijn ze heel vriendelijk en soms helemaal niet! Conclusie: Tevreden/ het was zéker niet slecht! Boek ook de safari (pal over het hotel) een topper!

• 5Mike15-08-2011

Nooit meer

Kenia heeft veel te bieden in tegenstelling tot de hotels daar. Tijdens onze safari waren de lodges van betere kwaliteit als de grote hotels in Mombasa. Hoe dit hotel aan deze rating komt snap ik niet. Het hotel is een 3 sterren maar op het randje waard,zeker geen vier. Laat U niet overhalen hier naartoe te gaan. Kenia zelf is wel een aanrader, alsook de bevolking. Onderschat ook de constante problemen niet met de Ferry als je in Zuid-Mombasa verblijft.Heel lange reistijden in tegenstelling tot de tijden die touroperators je voorspiegelen.

1 tip over Hotel Neptune Paradise Village & Spa

• rachele en dario, 26-08-2012

Wil je snorkelen of een safari.Zoek dan op het strand naar de beachboy's Patrick en Ibrahim.Geweldige tijd met hun gehad.

6 vragen over Hotel Neptune Paradise Village & Spa

• Vakantieganger, 08-11-2018

Handdoekenservice

Weet iemand of er een handdoeken service is bij het hotel? Of moet je zelf je badhanddoek meenemen?

• rikkie, 17-11-2011

alleenreizend

is er toevallig iemand die er ook als single naartoe gaat in de week van 20 tot 28 november?

afgaande op de reacties twijfel ik toch een beetje aan dit hotel? terecht of ?

• rikkie, 17-11-2011

alleenreizend

wegens besmetting papillon lagoon wordt mij dit hotel voorgesteld

is deze evenwaardig?

wens namelijk rust en toch ook ruimte

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats