Hotel Neptune Beach Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Neptune Beach Resort voor je op een rij gezet:

157 reviews over Hotel Neptune Beach Resort

• 9Vera18-10-2016

Mooi Hotel vlak aan strand

goed hotel geen grote luxe maar ideaal om na een safari enkele dagen te relaxen.eten in buffet en voldoende keuze.zeker een aanrader prijs kwaliteit zeer goed Mooie ruime kamers en proper.

• 8martine02-02-2016

Gewoon geweldig!

Klein hotel ,personeel vriendelijk ,lekker eten ,rustig ,al een paar keer geweest in dit hotel ,we gaan hier zeker nog naar toe ,dus een echte aanrader !!!

• 4Mertens24-06-2014

Niet oke

Toevallig hier beland nadat onze vlucht tussen Kenia en Zanzibar een dag was uitgesteld. Ter compensatie kregen we een luxury suite maar stonk enorm naar schimmel. We verdenken de airco. Tevens superkleine beestjes tussen de bovenste lakens. Ook (dode) beestjes in de zakjes van de teenslippers. Op zich wel een mooi ingerichte kamer en mooi terras met leuk uitzicht. Eten is zus en zo. Niet echt superlekker maar ook niet slecht. Weinig diversiteit. Restaurant niet zo gezellig, wat oudbollig met felle lichten. Vreemde all in. Alles wat we vroegen moesten we bijbetalen. Bvb. Cola light of cappuccino. Alle drank zoals cola, sprite enzo is uit een frisdrankdispenseren dus niet in flesjes.
      Bediening is dubbel. Supervriendelijk tot als je zegt dat je niets betalend wil. En dat is redelijk vaak want zo komen ze rond met cocktails maar die zijn wel betalend. Decocktails die in de all in zitten zijn niet echt koud. Geen muggenzift aan de kamer dus niet aan te raden het raam open te zetten.

• 8guillemine_meijer31-10-2013

Kan niet wachten om terug te gaan.

Vriendelijke mensen die van alles voor je willen doen

• 6annie broeckaert17-11-2012

nie slecht, ook nie goed

Tja we hebben niet zoveel betaald, ik ga dus niet teveel klagen, maar het eten was niet mijn ding, af en toe was er iets da ik normaal lekker vond, s morgen trok het ontbijt op niets, het hoeft niet altijd "veel keuze "te zijn,het brood was een beetje oud, de toast was was nog te doen, en tevens weinig keuze. De mensen zijn er wel heel vriendelijk en de kamers zijn proper.Het is een klein hotel, maar wel gezellig.Hebben safari gedaan, maar heb buikloop gekregen(gelukkig s nachts) van middageten op eerste dag safari, heb eind de jaren 70 ook naar kenya geweest, ik vond het toen beter, echter.De uitstappen zijn momenteel zeer duur !

Met vrienden

• 9Nancy19-10-2012

Heerlijke vakantie

Wij hadden een heerlijk verblijf in Kenia. Supervriendelijke mensen, mooi land en schitterende parken. Eerste indruk van het hotel, was dat het vrij basic was, maar eigenlijk was het naar Keniaanse normen, super en ook heel netjes.
      Het restaurant had telkens een buffet met keuze tussen vis, vlees, pasta, koude gerechten enz.... een heel grote variatie was er niet, maar alles was heel lekker. Aan het strand werd je de eerste dagen wel door de strandverkopers aangesproken, na een paar dagen lieten ze je meer met rust. Eén van de verkopers van safari's was een jongen die het wel verdient om bij hem te boeken. Wij hebben ook plaatselijk een 4-daagse safari geboekt en geen seconde spijt gehad, was a la carte uitgewerkt en hebben 3 parken bezocht. Kenia het land en ook dit hotel zijn een aanrader voor diegenen die niet alleen puur voor de luxe op vakantie gaan, maar meer voor land en cultuur.

• 10p.j. harkink-kuyt25-12-2011

geweldig te gek

vriendelijk, netjes, behulpzam mooi strand cultuut

Alleenreizend

• 8Janet13-11-2011

Leuk hotel, geweldige tijd gehad!

Half september ben ik samen met mijn vriend in dit hotel geweest. We hebben het ongelooflijk naar ons zin gehad. Vriendelijk personeel en mooie ruime kamers. In Village Beach had je alleen weinig strandbedjes bij het zwembad. Echter zijn er bij het naastgelegen hotel Palm Beach (waar je ook gebruik van mag maken) genoeg strandbedjes bij het zwembad.

Vanuit Nederland hebben we een privésafari geboekt via een bureautje in Ukunda. We hadden hierbij Mike als chauffeur en hij heeft ons zoveel moois laten zien in Tsavo Oost en West. Kortom we hebben een geweldige tijd gehad.

• 8rens27-09-2011

mooi hotel

mooi hotel, schone kamers. eten was niet veel keus maar wel erg lekker. zwembad en ligbedjes. je kunt er zo het strand op lopen. kamers erg ruim mooie badkamers. personeel zeer vriendelijk

• 10Benny M14-08-2011

Voltreffer over de ganse lijn

Ben vorig jaar in maart in Kenya geweest . Het was een voltreffer over de ganse lijn ! Zowel Neptune Beach als zusterhotel Neptune Village in Mombasa South waren gewoonweg klasse qua kamers , comfort , vriendelijke bediening en eten ! Ben Nzomo van Sunset Kenya Tours regelde safari's naar Tsavo , Amboseli en Masai Mara . Toppie ! Ook de uitstap naar Mamba Village Crocodile Farm is een aanrader . Ik heb in Kenya zelfs vrienden voor het leven gevonden : o.a. een gezin in Mtopanga Village , een Township in Mombasa North en enkele mensen in het Masai Mara . Probeer ook eens een schooltje te bezoeken en neem wat snoep mee om uit te delen . De dankbare kinderblikken zijn onbetaalbaar . Ik tel de dagen tot 4-9-2011 af om er terug te keren . Dan ga ik ook Shimba Hills en de mangroves van Ramisi-river bezoeken . Het is zo gemakkelijk je hart te verliezen aan dit land met zijn prachtige natuur en vooraal zijn warme , hartelijke mensen . Karibu Kenya (welkom in Kenya)

Alleenreizend

1 tip over Hotel Neptune Beach Resort

• Nancy, 19-10-2012

Neem bics, oude t-shirten, kleedjes, shorten, petjes enz... mee, je doet er de lokale bevolking een groot plezier mee

1 vraag over Hotel Neptune Beach Resort

• Baalman, 28-07-2010

veiligheid en malariavliegen

Wij gaan over twee weken naar Sintendo Beach Resort. We horen veel 'spookverhalen' over de malariavlieg en de veiligheid (een grote terorristische dreiging)

Kan iemand ons vertellen die er recentelijk is geweest hoe het daar nu is en of er inderdaad veel overlast is van vliegen (malaria) en veel dreiging van geweld?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Sylvia Baalman.

Roelof, 15-10-2011

Wij zijn vorig jaar september naar dit hotel geweest en hebben er geen malariavlieg gezien. Met Kerst gaan we overigens weer.

De "terroristische" dreiging vindt plaats in het noorden, de grens met Somalië. Ik heb nergens gezien of gehoord dat er een negatief reisadvies voor Mombassa zou zijn.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats