KeniaKeniaMombasaHotels MombasaHotel Mombasa Continental Resort

Hotel Mombasa Continental Resort

KeniaKeniaMombasa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mombasa Continental Resort voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 14 reviews
+130/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Mombasa Continental Resort

• 8jan04-03-2013

Vriendelijk personeel

Het is hier goed toeven, mooie kamer en goed eten. fijn strand en natuurlijk veel zon. Personeel heel vriendelijk.

• 8r_koekenbier18-02-2013

Groot en rustig !

We zijn net terug van 14 dagen vakantie in dit hotel . Prima locatie en de bediening was in een woord top ! Moet alleen wel een minpunt kwijt . Wij vonden het eten matig ,en vaak niet warm ,maar het kan aan onze smaak liggen . Het is een prima hotel voor mensen die rust willen ,of voor overwinteraars . We hebben hier voor de vierde maal een safari geboekt op het strand bij de beachboys! Beste mensen , boek gerust een safari bij deze beachboys ,want ze verzorgen het perfect en zijn veel goedkoper !

• 9Marieke31-12-2012

Prachtige plek, goed hotel

Goed hotel, fijn personeel en ook prachtig aan het strand. Een wat rustiger strand dus ideaal.

• 8Iwan Rakieb02-10-2012

Goed hotel

2 weken in sept. 2012 in dit hotel verbleven l.o. Hotel is ca. 30 min. van Mombasa centrum bereikbaar met o.v. In de buurt wel een centrum te vinden. Kamer is groot en voorzien van alle gemakken met een groot en goed bed. Ontbijt was goed en uitgebreid. Omgeving is rust gevend en prachtig uitzicht op de oceaan. Het personeel is super vriendelijk en service verlenend. Ben eerder in Reef hotel geweest maar dit hotel is in alle opzichten gewoon een topper.

• 8W.Dorssers29-07-2012

Relaxed hotel and great staff

The staff was very helpfull. Especially ict , when my memory card crashed.

The room was big enough and cleaned every day.

The buffet in morning and evening was various.

• 9joke_vons21-04-2012

Geweldig hotel om te relaxen na je safari!

De kamers zijn groot, met een prachtig balkon. De badkamer is inderdaad qua sanitair gedateerd, maar de douche straal is super! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Buffet is erg uitgebreid zowel ontbijt, lunch en diner. Diner werd zowel in het restaurant als in de tuin/strand en binnenplaats geserveerd. Bij het hotel behorende Baracuda Diving Team een boottocht met een glasbodemboot gereserveerd. Hiermee zijn we een ochtend weg geweest; mooie vissen en koralen gezien. Gezwommen in de lagune en gelopen op het rif. Voor 3000 Ksh een geweldige belevenis. Kortom een geweldige plek om nog eens naar terug te gaan.

• 9Henk-Jan Schuurink21-02-2012

Prima hotel, goede service, prijs/kwaliteit top!

We hebben een prettig verblijf gehad in het MCR. Personeel alleraardigst, goede keuken, prachtig uitzicht. Het ontbreekt je aan niets. Wij hadden LO, en was prima verzorgt. Kamers zijn ietwat gedateerd, maar goed, daar ben je niet veel. Zelfs de warme keuken was prima. Avonden netjes verzorgt en voor ieder wat wils. Geen hotel voor mensen met kleine kinderen. Met de Boda Boda ben je voor 200 KeSh in Mtwapa. Prachtig uitzicht over de Indische Oceaan.

• 9Carina en Jeroen19-02-2012

Top vakantie

Kamers zijn goed en netjes, alleen het sanitair was wat minder, maar voor de tijd dat je op je kamer bent prima, er wordt elke dag schoongemaakt. Accomodatie ligt aan het goed onderhouden strand/tuin/zwembad. Aan de voorkant van het resort winkeltjes voor souveniers. Met de tuktuk of taxi een groot winkelcentrum bereikbaar binnen 10 min. Personeel is erg vriendelijk (op een enkele na). Elke avond groot buffet, met veel verschillende gerechten + mooi opgezet dessert. Enig nadeel zijn de beacheboys die je elke keer weer aanspreken als je het strand opgaat, ze verkopen naambordjes en sleutelhangers waar ze een naam in maken (erg leuk), als je zegt dat je alles al hebt laten ze je wel met rust. Daarnaast hebben we nog gesnorkeld met lokale man, was erg gaaf, hij heeft een catamaran in het water liggen voor het hotel, hij is aardig, betrouwbaar en in voor een geintje, en goedkoper dan bij de touroperator, was super!

• 7G ter Haar13-02-2012

Goed maar gedateerd hotel.

Hotel Mombasa Continental is wat verouderd, maar de kamers zijn nog Goed en schoon hotel. Het personeel is vriendelijk, maar dat is hun taak zeggen ze zelf. Een handvol geld iedere dag helpt om je strandbedje en andere service aan het bad en aan de rand van het strand voor elkaar te hebben zoals jij dat wilt. Enorm iritant zijn de beach-boys die maar niet ophouden om je wat aan te smeren en je afhouden van datgene waarom je het strand op wilt, te zwemmen in zee of een wandeling te maken.

• 8Brenda06-02-2012

super gastvrij hotel

last minute geboekt naar de continental en we hebben er geen spijt van. Verwacht niet de grootse luxe op de kamers maar alles is er wat je nodig hebt en overal is het super netjes! De voltallige bediening staat er elke dag met een grote glimlach en een groot hart om je te helpen. Mijn man heeft een lactose intolerantie en elke dag zorgde Joshua Boke, (één van de koks) voor een rondleiding aan het buffet zodat hij wist wat hij wel en niet kon eten. sommige hotels hebben grotere buffetten maar er was van alles genoeg en vooral heel lekker! Leuk dat er een tiental winkeltjes en een een drietal restaurantjes in de straat zijn waardoor er makkelijk contact gelegd word met de bevolking. Het hotel ligt aan een mooi wit strand met palmbomen maar verwacht er niet alleen rond te lopen, de "beachboys" zijn heel gretig als ze blanken zien.

Hotel Mombasa Continental Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar