9.7FenomenaalScore uit 14 reviews

Bamburi Beach, Mtwapa road, 80109

Wat zeggen bezoekers over

Misamalu Family House

9.7FenomenaalScore uit 45 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Kindvriendelijk
  • 9.9
    Hygiëne

45 reviews

Een reis om nooit meer te vergeten!
Door Dorien Van Loon op 31-08-2019
Gereisd met partner

Luc heeft voor ons een reis uitgestippeld helemaal naar onze wensen. Bij ons lag de nadruk op safari. We hebben ongelooflijke herinneringen aan onze 9-daagse safari! We hebben enorm genoten van de prachtige natuur en alle dieren. Kenia is een aanrader voor ieder die van prachtige natuur houdt!

Misa Malu is een aanrader als je naar Kenia wil. Luc , Dali en alle andere mensen van Misa Malu zorgen voor dat ‘thuis’ gevoel. Luc kan je dingen laten zien, laten doen ... die je nooit zou zien met een gewone reisorganisatie bv naar de kerk gaan, oude stam bezoeken, tour door de sloppenwijken... Het eten is verrukkelijk! Steeds een mix van Belgische kost en de Keniaanse keuken. Super super lekker, complimenten aan ons Betty!! Als we kunnen gaan we zeker terug. Het was voor ons een reis om nooit meer te vergeten. Kenia en misa malu zitten in ons hart. Dorien en Domien

Geweldig, een dikke 10
Door Gonda op 15-03-2019
Gereisd met jonge kinderen

Ik ben hier geweest met mijn dochter en kleinzoon, Wat een geweldige vacantie, Luc laat je wensen uit komen wat je wil gaan doen. Ik raad het iedereen aan, het was een geweldige vacantie, voor herhaling vatbaar!!. Luc en personeel, hartelijk dank!

Fantastisch !!
Door Wendy op 08-03-2019
Gereisd met jonge kinderen

Net terug van een fantastische vakantie bij misamalu. Luc heeft echt alles super geregeld de 4-daagse privé safari was grandioos. bezoek aan een weeshuis, met de picki picki en tuktuk op pad, kerkmis bezocht, lokale bevolking ontmoet etc.... ook bij misamalu was alles top zwembad het huisje en het eten was fantastisch verzorgt. Hier willen wij zeker nog een keer naar terug.

Heel leuke vakantie
Door P en Jan op 10-02-2019
Gereisd met partner

We zijn net terug van Misa Malu en hebben het erg goed gehad. Luc heeft als doel zijn gasten te verwennen met een onvergetelijke vakantie, en daar is hij zeker in geslaagd. Niets is hem teveel. Misa Malu is een plek waar je zeker kunt herbronnen , waar alles kraaknet is en het eten heerlijk. Betty is verantwoordelijk voor het huishouden en keuken, waar Luc ook zijn kookkunsten uitprobeert, Jules voor alles wat te maken heeft met de infrastructuur en Charo voor de tuin en het net houden van het zwembad. Luc geeft tips en regelt alles om ons verblijf nog aantrekkelijker te maken zoals safari, rit met brommers en de tuctuc niet vergeten. Zo maak je kennis met de plaatselijke bevolking, mama Jane, (het weeshuis) .waar Luc zich onvoorwaardelijk voor inzet. We kunnen ons aansluiten bij vorige recensies. Luc doe zo voort en indien mogelijk komen we zeker terug.

Superaanrader! Zoek niet verder.
Door Artus, Zaira, Roselien, Sophie en Bart op 23-07-2018
Gereisd met jonge kinderen

Luc zorgt samen met zijn team voor een onvergetelijk verblijf in de grote omgeving van Mombasa. Misa Malu is een ongelofelijk mooie plek, de ruimtes waar je in logeert zijn smaakvol ingericht en heel comfortabel en ook de service is top. Ontbijt super, diner geweldig met heel veel aandacht voor speciale wensen. Wij hadden iemand met gluten- en lactoseintolerantie en daar hebben Luc en zijn team de grootste aandacht voor gehad. Bovendien regelt Luc alles wat binnen zijn mogelijkheden ligt, bv. het vervoer van je vorige verblijfplaats naar Misa Malu of van daar naar de volgende verblijfplaats, ook uitstappen en safari's op maat zijn geen probleem. Wij hebben bv. de Piki Piki tour gedaan; een motortochtje in de omgeving van Misa Malu door het echte Kenia van het volk. Bovendien waren we heel gecharmeerd door Lucs sociale bewogenheid: hij steunt onder meer een schooltje in een sloppenwijk in de omgeving en een dorpje in de outback waar hij met zijn Bush tour passeert. Waar voor je geld.

Dromen worden waar
Door Jenny en Staf op 23-05-2018
Gereisd met partner

De persoonlijke service van het ganse team, de fantastische keuken klaar gemaakt door Betty en Luc, het zwembad, de natuur, de uitstappen voor ons op maat gemaakt door Luc

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.