Hotel Flamingo Beach Resort & Spa

Hotel Flamingo Beach Resort & Spa
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Flamingo Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Flamingo Beach Resort & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2008

Mooiste hotel van de asc ligging is super mooi zwembad aan het strand heerlijk eten gourmetpas onnodig als je voor dit hotel kiest hebben iedere dag in het hotel flamingo gegeten andere restaurants zeer slecht! Vreselijk geirriteerd aan de strandjongeren die je zgn een excursie willen geven vragen rustig 100 euro voor wat uitleg over het rif.

Wel een hoog duits gehalte en asc een zeer uitgenaste ondernemer!!! Koffie en wijn duur.

Simpele kamers smerige toiletten.

Excursies vallen tegen.

Wij waren ivm de verkiezingen net op tijd weg met konvooi naar het vliegveld gebracht pffff

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flamingo Beach Resort & Spa in Mombasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flamingo Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flamingo Beach Resort & Spa scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.